Top Stories

Diddy's Twins

Diddy's Twins

Presenting Diddy‘s one-month-old twin baby girls, D’Lila Star and Jessie James Combs. They’re featured on the cover of the upcoming issue of on the cover of Hello! Canada with Diddy‘s girlfriend Kim Porter.

Don’t missy Diddy‘s music video premiere of “Last Night” featuring Keyshia Cole tonight @ 8PM ET/PT on BET’s Access Granted.

Like Just Jared on Facebook
diddy twins 01

JJ Links Around The Web

Wenn

56 Comments

Pages: [1] 2 3 » Show All
# 1
[Fug Face Maniston] @ 01/31/2007 at 3:57 pm

always slow with the threads..

beautiful kids. ugly girlgriend tho, kim was always [ewwww]
i dont know how diddy let sienna suck him off.

# 2
Capriciousdiva @ 01/31/2007 at 3:59 pm

awww, how sweet…

# 3

Hi! Congratulations, Diddy, they are adorable. I am to to 2 months pregnant with my fifth child, ( ijust found out- which i am astouned by but really happyand due in septmember) Twins are going to be hard beucase i have 4 with one on the way and its so much but they are a blessing and really great and u always have to look at the bright side. I have them all under the age of 4 and i have one about every year and its really great. I have allllll girls soo…….yup. I have Hilary-4yrs, Mildred,3yrs, Clara-2yrs and Julia who is 6 months. I don know what i am having now but i need help!! For girls names i picked Annie Rose and for boys name i picked Sean Dylan but i dont know, tell me what u think!! Thanks.

# 4

Sienna will make a great stepmom! Sorry just had to say it

# 5

I love how Kim is shoved to the side and looks like he was the one who gave birth.Congrats to the family!

# 7
blue diamonds @ 01/31/2007 at 4:35 pm

#
5
Leah Says:
January 31st, 2007 at 4:16 pm

I love how Kim is shoved to the side and looks like he was the one who gave birth.Congrats to the family!
******************
lol..you know what, thats exactly what I thought when I looked at the picture…lol

# 8
blue diamonds @ 01/31/2007 at 4:37 pm

#
1
[Fug Face Maniston] Says:
January 31st, 2007 at 3:57 pm

always slow with the threads..

beautiful kids. ugly girlgriend tho, kim was always [ewwww]
i dont know how diddy let sienna suck him off.
**********************
Oh shut up, you crackhead you!
Kim is beautiful.

# 9

THAT IS SOOOO FUNNY!!! It totally does look like he’s the one who just labored thru 24 hours of pain to pop 2 lil blobs out. He had the tired bags and everything. Hopefully it’s just because he’s stayin up late with the new lil ones.

GOOD LUCK WITH TWINS!

piper, with a low @ 01/31/2007 at 4:55 pm

Those babies are absolutely adorable!!

Cute twins. I give Kim P. credit for hanging in there. After J-Lo and others, I would have taken a one-way bus ticket home to Mama. PDiddy would have to come crawling. Best wishes to Mom and the twins.

The twins look real cute. Hopefully they won’t take up after Diddy, though. Kim is a pretty woman.
Yeah, it’s funny how Kim is shoved off to the side, and Puffy’s holding them like they came out of HIS womb. Kinda reminds me of the Suri photoshoot.

cuties…lets hope they grow up to look like mommy b/c their son looks as hideous as diddy

Ugly or beautiful she is with Puffy. They have three kids together and they are filthy rich. So whether she is hot or not does not matter. The kids are cute and Kim is not bad. She has a really nice bod for someone with three kids.

Mediterranean @ 01/31/2007 at 5:20 pm

Diddy has a nice looking guy.

Wasn’t he fooling aroung again?

Bad boy, bad boy, what are u gonna do when they come for u?

Adorable Twins :)
_________________________

3
Angelina Says:
January 31st, 2007 at 4:00 pm

WOW, you’ve got a load on your hands, don’t ya? Lol, you must feel like you’ve been pregnant for ever!! But seriously, congratulations on your pregnancy and on your other four children. The names you picked out are adorable. Good luck with your babies!! Are you hoping for a boy or a girl? :)

HOTTEST COUPLE EVER @ 01/31/2007 at 5:45 pm

#10 ITA …They are adorable.

Are they identical? They are beutiful

patsy stone @ 01/31/2007 at 6:30 pm

Very cute. Guess Kim just wants a Babydaddy and doesn’t care if they never get married or he fools around.

[Fug Face Maniston] Says:

January 31st, 2007 at 3:57 pm
always slow with the threads..

beautiful kids. ugly girlgriend tho, kim was always [ewwww]
i dont know how diddy let sienna suck him off.

****************
Oh, you know Kim is beautiful.

Beautiful babies, they look like mama Kim.

i bet when they open their mouths they already have the horse teeth.

African Girl @ 01/31/2007 at 6:56 pm

Awwwwwww, they are BEAUTIFUL, So Adorable….I wanna hold ‘em. Their mama is also beautiful.

#5 / Leah
Lmao…that’s sooo funny.

[Fug Face Maniston] @ 01/31/2007 at 7:35 pm

[#8] and [#20]

stfu, neither one of you have seen Kim let alone know who she even was before 2006, and you probably know absolutly nothing about puff. try looking up pictures of her, she is not attractive bottom line. shes not butt ugly, but she looks like a 6’2 troll.
stick to things you know, like billy joel and barbra walters.

BUTTAPECAN @ 01/31/2007 at 8:23 pm

LETS SEE SHE IS A MODEL AND THOSE WHO CALL HER UGLY ARE NOT! LMAO

Pages: [1] 2 3 » Show All

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here