Top Stories

Britney Spears Topless?!

Britney Spears Topless?!

O-M-G! You done lost yo mutha freaking mind!

Wearing a straw hat and over-sized shades, Britney Spears drops her white linen top and poses for the pictures in the front garden of one of her friend’s houses using only freshly picked flowers to cover her chest.

These scandalous pictures surfaced just moments after her 14-minute performance at the House of Blues. Oh Britney, Britney, Britney

UPDATE: Apologies, images removed but still can be viewed here.

Like Just Jared on Facebook

JJ Links Around The Web

Getty

42 Comments

Pages: [1] 2 » Show All
# 1

OMG what is wrong with her?? I thought she was trying to make a comeback?!

# 2

she needs to go to rehab to fight her addiction to the media. I think that’s her worst problem.

# 3

She is such a media *****. Where the hell are her children during all this crap? When the reality finally hits her that she has no talent, she will be in rehab again.

# 4

MILF, MILF, MILF If you got it flaunt it ain’t nothing scandolous here. Y’all need to shed your holier than thou Crap.

# 5
The Real Deal @ 05/02/2007 at 1:26 pm

LOL! She really is retarded.
Damn, she’s ugly. And don’t try even to push your saggy tits up, everyone knows you got ugly, saggy tits.

# 6

what a jerk… I feel bad and ashamed for her kids

# 7

Looks like her brains leaked out of her (bald) scalp. There’s been one crazy after another right from the time she shaved that mop of grease off her head.

# 8

oh my god!!!!!! why she did that?
She is not normal!!!!!

# 9

this is just wrong… what is she doing? she looks horrible!

Britney Spears has the right to live her life without so much media scrutiny. My God, do we need to have photos of everything she does?

She’s not mother of the year, she didn’t need to have 2 kids at her age and maturity level, which is something she will have to live with, I pray for her kids, that their mother grows up, but all this media hoopla is going to kill this woman. I’m not rooting for her demise, I’m sad for her. She didn’t sign up for all this mess.

I’m not even a fan of her music, but man, why do people have such a need to build someone up just to tear them down. As if some of y’all ain’t damn stupid.

I hope Britney will find peace on this earth somewhere.

i dont think that is her!!

She’s a nutjob. Who does this?

The Real Deal @ 05/02/2007 at 1:38 pm

She really is retarded. And don’t even try to push your tits up, everyone knows you have ugly, saggy tits.
Ugh, those poor kids!

schizophrenic @ 05/02/2007 at 1:39 pm

Disgusting. I feel sorry for those poor flowers.

This chicks needs to lay off the drugs. Her greatest problem is she super insecure, she should really stop living her life for the public.. The idiot will do anything for attention, ANYTHING!

Where were her kids while she was taken these pictures?

WOW, those poor kids. She is making Fed-ex (Kevin) look like a golden boy.

No way is that her. Click on the smaller pics they really don’t look like her.

Crazy piece of ****!

Are we sure thats her???
With glasses and hat on could be anyone?

NOT AT ALL HER. You guys are so lame.

She’s bi-polar and immoral.

Whhhhhhhyyyyyyy? Is it cute, sexy, pretty? Time and time again Britney the answer is NO. Put your damn clothes on and leave them ON!

My eyes!!!!!!!!!!!!!!
Damn, she’s ugly!

That 100% looks like HER. But who really cares anyways.

princess no one @ 05/02/2007 at 1:59 pm

I remember once reading a new paer article where a guy sad that he knows so many details of britney’s body that he thought he was going out with her…….but dont we all know too much about brit’s body

You said it best Jared

u said it best jared …….Oh, Britney… Britney… Britney…

Why would naked pictures of Britney surprise anyone? She has been determined to take her clothes off ever since she got famous. She is nothing more than a glorified stripper anyway.

Pages: [1] 2 » Show All

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here