Top Stories

Charlize Theron @ Toronto Film Festival 2007

Charlize Theron @ Toronto Film Festival 2007

Charlize Theron positively glows at the world premiere screening of Battle in Seattle on Saturday during the Toronto International Film Festival 2007 held at the Ryerson Theatre.

Long-time actor boyfriend Stuart Townsend directed and wrote the film. Charlize, 32, wore a stunning bubble dress with a studded neckline and black Grecian-inspired sandals to boot. Her earrings are especially to die for!

Pictures below also include Charlize, 32, and Stuart, 34, catching their flight to Toronto from LAX on Friday…

Like Just Jared on Facebook
charlize theron toronto film festival 01
charlize theron toronto film festival 02
charlize theron toronto film festival 03
charlize theron toronto film festival 04
charlize theron toronto film festival 05
charlize theron toronto film festival 06
charlize theron toronto film festival 07
charlize theron toronto film festival 08
charlize theron toronto film festival 09
charlize theron toronto film festival 10
charlize theron toronto film festival 11
charlize theron toronto film festival 12
charlize theron toronto film festival 13
charlize theron toronto film festival 14
charlize theron toronto film festival 15

Photos: Evan Agostini/Getty, SS/SC/Flynetonline
Posted to: Charlize Theron, Stuart Townsend

JJ Links Around The Web

Getty
  • Former NFL kicker Rob Bironas passed away at 36 - US Weekly
  • Amber Heard's nude photos hit the web - TMZ
  • Find out why Sarah Silverman is slamming the tabloids - Gossip Cop
  • Kendall Jenner rocked 3 totally different looks in Milan - Just Jared Jr
  • This Game of Thrones actor says he's returning to the show - Entertainment Weekly
  • Sir Mix-A-Lot is happy Nicki Minaj used his famous song - Huffington Post
  • Ryan Gosling is madly in love with his family - Lainey Gossip
  • A famous NFL player is commenting on Ray Rice's situation - The Hollywood Reporter
  • Rosie Huntington-Whiteley always looks amazing - Hollywood Tuna

36 Comments

Pages: [1] 2 » Show All
# 1

first! and charlize looks great.

# 2

She looks great. Is she wearing flats? She is tall.

# 3

She is so beautiful and talented. Love her.

# 4
Lillianne @ 09/08/2007 at 6:22 pm

Wow, she always looks so classy, even in flats. Handsome boyfriend there too.

# 5
beautiful @ 09/08/2007 at 6:48 pm

absolutely stunning ! damn the premier were in early morning and they look fabulous just don’t look at me the early morning lol.. stu is a god damn young hottie ! i can’t wait to see Battle in Seattle .

if i was at their place at the airport i will kick some papaz asses so hard wtf it’s so annoying they even took pix of theme inside the airport geeez it’s border line

# 6

she luke soo good and a love her boyfriend
he is sexy.

# 7
christina @ 09/08/2007 at 7:06 pm

Ohhh thanks jared ! gimme more of refreshing more of charlize ! before the inavsion of the upcoming pollution of the shitney and other tennages hoes this sunday .

Charlize is breathtakingly beautiful ! love her talented ,class, down to earth , lovely !

Stuart is so hot as actor and director ! i can’t wait to see aa well his BIS movie .

# 8

A beauty goddess http://justjared.buzznet.com/gallery/photos.php?yr=2007&mon=09&evt=charlize-toronto&pic=charlize-theron-toronto-film-festival-03.jpg

I love the dress and the earing!!! hot and class at the same time and i love this young hot couple !

Thanks jared for the pix you rock !

# 9

STUNNING AS USUALLY

Wow sooooo beautiful ! charlize you’re my fantasy can you just take me for one day ? ok ok 1 hour ok..just 1 minute ! just a kiss please ! you turn me on even my boyfriend is ok …

gorgeous!

http://www.myspace.com/madisonsmusic

http://www.madisonmusic.net – get on in the CLUB if u wanna have fun!

http://www.madisonstyle.blogspot.com – where fashion and music meet!

One of the most talented actress she is with susane sarandon , cate blanchette , meryl streep and jodie foster one of the few actresses that i respect ! can’t wait to see her powerful real performances on her upcoming movies ! i love this kind of actress who take risks in her movies and shocked me with a performance .

Oh and she looks like a beauty queen as usual , stuart is just wonderful they made a beautiful couple they are natural and down to earth love them !

Woody and Andre are so funny and cool hahahahah

She is just so beautiful (and naturally so…she doesn’t even need tons of make up or a nice dress etc) Sometimes I dislike the things she wears but then I suppose that’s why I’m not a fashionista! Lol!

Charlize tu es l’une des plus belle actrice que j’ai jamais vu de ma vie et la plus talentueuse je t’adooooooooooooooooore !!!

Charlize you’re one of the most beautiful actress i’ve ever seen and the most talented i love uuuuuuuuuuuu !!!

We love you here in North Africa !

Sooo hot in here @ 09/08/2007 at 8:21 pm

Ah that is realy good to see some of Charlize god damn hotness theron she looks flawless ! and some of hot damn sexy stuart im ok for a 3 some…

I love her style ! she is one fashion icon stunning dress ohh and these earing sooo hot ! what a beauty hands down !

McDesperate @ 09/08/2007 at 8:52 pm

Charlize is gorgeous! IMO she’s the 2nd most beautiful woman ever! Behind Angelina Jolie ;)

the_original_nika @ 09/08/2007 at 9:14 pm

Gorgeous, as alawys. stuart looking very fine.

stunningly beautiful ! @ 09/08/2007 at 9:20 pm

Ummm not the 2 nd lol She is the most beautiful actress ever then came behind angelina jolie hahahaha my statuseque golden angel is unique but they are both gorgeous cheers !

Poor Stuart only gets credit for just being there to support Charlize but this is actually HIS movie. He wrote and directed it. Just thought I’d point that out. And there’s actually a chance people might see it since he got his lady in it. Good for him. ;P

A beauty queen and what a hot body ! stuart baby anytime you want im still waiting !

#20 S ,

Yes young stuart direct this intense smart powerful movie and he doesn’t have only Charlize in it he got one amasing cast Woody Harrelson, Ray Liotta ,Connie Nielsen , Michelle Rodriguez, Channing tatum, Joshua Jackson, Andre Benjamin…who did a terrific performances , and should i say also that he sleep every night with one of the most beautiful woman ? and that they are hot , young and famous…? wow that’s what i call “poor” now why don’t u share us you’re wonderful life ?

hotttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Charlize is just flawless wow stuart is soooo hot ! i love them ! hope that Battle in Seattle will come soon in europe ( france) .

The ultimate class beauty queen !! and what a talented actress !

Pages: [1] 2 » Show All

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here