Top Stories

Who's Hiding Behind the Hoodie?

Who's Hiding Behind the Hoodie?

Find out whose bug-eyed friend is helping her hide behind a hoodie?

Nicole Richie, the Undercover Mother!

http://cdn02.cdn.justjared.comnicole-richie-undercover-mother-00.jpg

After being all smiles at the Byron Salon earlier in the day, Nicole Richie went undercover during a night out in Los Angeles with gal pal Vanessa Traina (author Danielle Steel’s daughter) on Tuesday. Click on the thumbnails below for a better look at the six-months pregnant Nicole!

Like Just Jared on Facebook
nicole richie undercover mother 01
nicole richie undercover mother 02
nicole richie undercover mother 03
nicole richie undercover mother 04
nicole richie undercover mother 05

Photos: Chris/Matei/Clayton/Bauer-Griffin
Posted to: Celebrity Guess Who

JJ Links Around The Web

Getty
  • Marc Anthony regrets not being there for his kids - US Weekly
  • Prince traveled miles for an alleged pill addiction - TMZ
  • Miley Cyrus and Elsa Pataky got matching tattoos - Gossip Cop
  • Listen to Skylar Stecker and Silento's new song - Just Jared Jr
  • Beyonce and Jay Z remove their wedding rings - Radar
  • Mandy Moore is going to make you nostalgic - Huffington Post
  • Watch Queen Elizabeth do some trash talking - Lainey Gossip
  • Hamilton pays tribute to Rent's 20th anniversary - The Hollywood Reporter
  • Luísa

    Why is she hidding?

  • angelina_mmm

    she’s high

  • nina

    damn that girl is fugly

  • rach

    just jared did you just get this new blur feature because you sure are using it alot

  • It’s Britney, b*tch

    4 rach : 10/03/2007 at 7:20 pm

    just jared did you just get this new blur feature because you sure are using it alot

    ————————————

    Hahahaha :D

  • http://www.justjared.com/ Just Jared

    Haha, very funny. Well, since people complained about me ruining the SATC movie for them, I started using it some more. It’s kinda fun doing, I must admit.

  • caro

    what’s up with the guessing games? lol

  • guess who

    oh come on who doesnt love a bit of guess who its great fun!!!!!!

  • Regina

    I thought the girl in the red stripy top was Kristen Stewart, of ‘Into the Wild’ and ‘Panic Room’ fame!

  • caro

    haha i do agree, the guessing games are fun, but they just came out of nowhere haha

  • jewel

    that girl is ugly…^_^ look at her eyes…eeewwwwww

  • shes gorgeous

    11 shes prettier than you or your mama..luvvvvvvvvvvv nicccccccc

  • heather

    Jared it was posted that she had/has problms with the bright flashes in her face/eyes, be4 she became pregnant, and especially now.

    She has some sort of stigma something like that.
    Remember she had surgery on her eyes as a child.

  • Orange Clockwork

    This blurred out photo shizz is getting OLD.

  • gretchen

    She was on vacay and the paps hid and got those pics.
    I like her, she aint bothering anyone. Thanks JJ.

  • meee

    the girl in the orange stripy top is vanessa traina, danielle steel’s daughter……i just love her & HER SISTER’S (VICTORIA TRAINA) style soooo much!!!! both are gorgeous..

  • briana

    Nicole is nice. I would hide from those vultures too. Azz holes.

  • It’s Britney, b*tch

    17 briana : 10/03/2007 at 8:18 pm

    Nicole is nice. I would hide from those vultures too. Azz holes.

    ——————————————-

    Hahahahahahaha…Me too :D

  • Kaylita

    Jared used to do the guess the celebrity thing, he’s just putting a spin on it. Don’t hate!

  • Go 18 & 17 im hannah

    18 It’s Britney, b*tch : 10/03/2007 at 8:31 pm
    17 briana : 10/03/2007 at 8:18 pm

    Nicole is nice. I would hide from those vultures too. Azz holes.
    ——————————————-
    Hahahahahahaha…Me too
    +++++++++++++++
    Hey 18,I 3rd that. Loosers razzies areeeeeee!!Go Ladies.
    Nicky’s my gurl!

  • eira

    holy crap..that girl is scary.!!!

  • wendy

    I wish they would leave Nicole alone.

  • jaime

    Her friend is cool. Hanging out is normal. Healthy looking.
    I adore Nickole.

  • http://justjared.com KING or queen

    damn, nicole’s friend is hella ugly. look at her eyes…and even worse….HER OUTFIT!

  • http://justjared.com briana-da-b+tch

    DAMN. she’s ugly as hell.

  • freida

    sorry im a fan of nicoles, but her friend does look like ‘Ethel’ from the ‘Archie’ comics. having said that,,have a great night out ladies..

  • D

    Damn that woman with the red strips is scared Dude!

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here