Top Stories

Zac Efron Has Hairy Feet

Zac Efron Has Hairy Feet


Zac Efron shows off his hairy feet while wearing white flip-flops during a press conference for Nickelodeon’s Australian Kids’ Choice Awards 2007 on Tuesday at the Sydney Entertainment Centre in Sydney, Australia.

Tomorrow, the teen heartthrob will co-host the awards show at the Entertainment Centre with Aussie pop singer/songwriter duo Lisa and Jessica Origliasso, aka The Veronicas. Check back soon for more updates!

20+ pictures inside of Zac Efron and his hairy feet

Like Just Jared on Facebook
zac efron hairy feet 01
zac efron hairy feet 02
zac efron hairy feet 03
zac efron hairy feet 04
zac efron hairy feet 05
zac efron hairy feet 06
zac efron hairy feet 07
zac efron hairy feet 08
zac efron hairy feet 09
zac efron hairy feet 10
zac efron hairy feet 11
zac efron hairy feet 12
zac efron hairy feet 13
zac efron hairy feet 14
zac efron hairy feet 15
zac efron hairy feet 16
zac efron hairy feet 17
zac efron hairy feet 18
zac efron hairy feet 19
zac efron hairy feet 20

JJ Links Around The Web

Wenn

277 Comments

# 1

HAHAHAHAHAH

# 2

Aah poor zac. leave his hairy feet alone .

# 3
celery gloss @ 10/08/2007 at 11:14 pm

ewww, but that’s ok. it’s just feet. :)

# 5

cute but gross!!!!

# 6

LOL we still love you Zac. Do you have any more pics of him there?

# 7

the flip flops are back! :)

# 8
Alyssa Burgess @ 10/08/2007 at 11:17 pm

aww poor baby. he can’t help it. i still love him lots!!!

# 9
Alessandra @ 10/08/2007 at 11:17 pm

LOOOOOL
ahha i LOve Him
Thankz Jared =)

Yuck. Shave those hairy feet hon.

are there more pics?

doesn’t every guy have hairy feet?

i love him

eww…
still loovve him! i wanna c him host!! can u hav the vid JustJared????

hey Zacce!
i love you and all,
but calm the **** down with the
******* make up!
you look sexy without them baby!

So do many people, but must you make that the main picture.

shave his feet!!!!!!!!!!!!????????????????? are you kidding me??? most guys have hairy feet. i can just hear the bs now, i mean people jump on him for everything!!!!

funny post, and i can’t wait to hear/see more from the kcas. is that pic of him recent?? not one of his better ones. oh well.

still love him!!!!

gross! wax them or cover them up!

Umm, have any of you actually seen a man’s feet? They don’t look like women’s. They have hair.

Zanessa lover @ 10/08/2007 at 11:22 pm

I still love him even if he have hairy feet

#7
BAHHAHA. i totally agree with you!!!!! hahahaha!!!
hes a GAY!!!!! poor baby v!! lol…

hez hot but he has sum yucky feet =[

Ugly feet he got. Nasty! He’s overrated look-wise/acting-wise.

Yeah-ummm let me know if you can find me a guy who doesn’t!! I still love Z though! So thanks Jared!

zac your still so damn hot. feet are nasty anyways

he should shave if hes gonna wear something that shows off his feet!i love him to eath and i have a HUGE ovbsessiong but shve them ******* feet and youll be sexier zac!

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaahhaaaaaa

ROTFLMBAO :P

I told you that he was the gayest thing ever! THONG FLOP FLOPS!
THEY ARE THE GAYEST EVER! What man can protect his lady in those SHOWER MANDELS? DUDE, is so FREAKIN UGLY!
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH MY EYES, are BURNING! CAN’T GET NEAR ANY EYE SOLUTION, AHHHHHHHHHHHHHH

OK, BETTER, NEXTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!

ew… thats……EWWWWW….. disgusting…

no me importa!!!!!! wakajajajajaja ta RE-FUERTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MUY FUERTE!!!!!!!!!! BABA TOTAL!!!!!!!!! JAJAJAJAJA

oh well.. you cant change them.. who actually looks at a foot anyways?? You’ve never noticed till someone pointed it out. I have no problem w/ it. Theres not much you can do about it.

haha .
hes hot (:
YAY
his in sydneyy !!
:D:D:D:D:D .

stumpypooh @ 10/08/2007 at 11:33 pm

HOBBIT FEET!!!!!!!!

Is he wearing Havaianas????
Owwww this’s Brazil!!!!!
i loved!!!!

come on guys, leave his feet alone!!! though he needs a haircut now. but he’s still cute!

omgshh .
gett over itt !
its just feet !
its a normal thing 4 a guy .
he lOoks hott ! :D

Aw…that was so mean, JJ! Haha
Poor Zac.

Just a question, Just Jared, do you not have a fondness for zac, vanessa, or zanessa anymore? The reason I ask is because your titles for your post about them seem to becoming more and more rude as the days go on. You know they look at your site, so im just curious about why you are posting titles in a perezesic mannor?

GAWWWD, He is so sugary! He is dripping with MOLASSES syrup!

I can smell the sweetness that is coming from his *sshole! LOL :P

Hate to agree with some people here but sorry he does look really gay! I mean… the jeans (look like skinny jeans), the sweater… Of course Vanessa can wear his clothes! Because they are women’s clothes! And it also seems he’s wearing make-up!
Sorry Zac but if you’re not gay, you should really consider changing your style…

gay gay gay @ 10/08/2007 at 11:40 pm

he looks so ewww..
too much make upp..
dnt reali mind bwt d hairy feet..
but daht is waeeeeeeeeeee too much make upp.

He looks too pretty in these pictures. I don’t know something weird about them. ;)

His face is all woman atleast his feet look like a man

I mean for the love of my baby kittens, He Arches his EYEBROWS! That screams {{{{I’M GAY}}}}} TO ME!

um i still LOVE him!! i wouldnt care if his feet were green id still TAP THAT

41–

i agree. i love zac and think he is way hot. but something is off in these pics. i could be the orange and white background, it makes them all look really washed out. sometimes i think our boy zac lets these stylists get a hold of him, have their way and he’s just like whatever!!!!!!

still love him though. cant wait for more.

oh and btw, socksandsandles–who the hell are you???? you definately have some weird posts. what’s up???

i agree w/#39: the skinny jeans on him look super gay! yikes, that’s crossing the line between straight and gay. i know emo guys wear tight jeans, but it doesn’t look as weird as this. also, the flip flops wouldn’t look so bad w/a regular pair of jeans. well, at least he’s toned down on the tanning.

wow..i’m soo turned off by now. sorry!

i still love my boy zac..but c’mon, if you can keep your eyebrows clean, you can wax the hair off your feet too! hehe!

zac still looked cute..especially in pic #3. just don’t look at his feet! haha! stick to the vans hon!

He looks fine!! Although he doesn’t look like he even wants to be there. Come home soon to V Zac!!

Hey The Veronica’s have blue eyes now, they used to both have brown!

oh God. Thanks a lot Jared. you just scarred me for life. (but i still luv u!)

zac looks REALLY tired…

so wat if he has a hairy feet! wat makes me laugh s ‘d pics of him wid dat two girls, he look not so happy being wid that two.. haha^^

Hehehe.. he’s so cute… i lov he!
Thankz just.jared

He is a pretty guy.

It is manly, masculine feet. Oh, he is so really handsome.

WE LOVE YOU ZAC!!! We love you and support Zac, Vanessa, or ZANESSA Fans world wide 24/7

OMG he is wearing Havaianas!!!! It’s from Here (BRAZIL)This is soooo cool!!!
Love u Zac :)

ew shave that ****

OMG he’s wearing Havaianas!! It’s from here (Brazil) this is soooo cooool!
Love u Zac! :)

wow…he looks pretty gay. he looks like a woman.

Sounds like Zac is staying in Australia after the show is taped on Wednesday, at least according to what he said at the press conference. The West Australian has an article up that mentions that he wouldn’t talk about Vanessa or his personal life but revealed that he would be staying in the country for a vacation somewhere.

So unless Vanessa booked it to the airport today, we Zac and Vanessa fans will most likely not see them at the KCA. Maybe they will reunite after, wherever he is relaxing in Australia for a few days? Maybe he’s staying there through his birthday…I wouldn’t blame him, I think he’s less hunted down there than here in the U.S.

He looks great.

I love that he and Vanessa wear what they want no matter what others think. Hey, most of us do.

Kris,

24/7/365!!!!!!!

The only thing i have to say about this is that he needs to trim his hair in some pics he looks asian, and its time to trim those lovely locks…just not too much.

hahaha! I don’t care if he has hairy feet.. he’s still hot!

#60 Narf,

Yes. We love and support ZANESSA, 24/7/365!!!

WE are ALL in this together!!!!

V-LOYALIST @ 10/09/2007 at 12:33 am

FLIP PLOP.. YOUR CRAZY WILDCAT! who cares about the hairy feet! duh!

Thanks for my Zac fix. he really looks like he would rather be somewhere else.

As far as his hairy feet are concerned…the only men I know who shave their feet are gay. Take your pick haters.

V-LOYALIST @ 10/09/2007 at 12:48 am

Narf.. i so agree with you.. 24/7..365 days will not get tired of these two lovebirds!

ZAC & V FOR LIFE!

I miss seeing Z & V together! Fan 24/7…365!

don't hate me cause you ain't @ 10/09/2007 at 12:51 am

Havaianas are really popular here in Aussie Land.. Everyone wears them.. No big deal..

His feet are pretty bad though.. Like from the ankles up its pretty polished.. (he looks a little too pretty boy honestly) But then from the ankles down its like, ME CAVE MAN!!

I get it, most guys have bad feet.. They don’t take the same amount of care as girls… He’s feet aren’t the worst I’ve seen.. The hair was more shocking then anything..

He should do something about that hair of his. It’s like a shaggy mop.

aw he is still cute! he doesn’t smile often in pictures I noticed that.. well I see the ring! haha

its manly, so what he is still hot and vanessa does not mind.

zanessa_inlove @ 10/09/2007 at 1:02 am

i love zac efron!! :)
i love his hairy feet!
i love havaianas! :)

Lookslike @ 10/09/2007 at 1:03 am

looks LIKE HE TOOK A BREAK FROM THE TANNING BOOTH!!! hE MUST BE DEVASTATED!

V-LOYALIST @ 10/09/2007 at 1:08 am

Oh is that Havaianas #70..tks for the info. it’s also popular here in Phils. i have a a pair of it.. &who cares about the feet.. he’s still cute!

OMG!

Haha that is soo funny i still love him though

jijiji he is perfect,whit hairy feet!
:)
i love hem!
is sooooo cute!!
and i have photos of zac very exclusive!!
i`m the number one fan!!!

xoxo.

hahahha.!!
lol..i cant stop laughing..
i still love you ZAC.!

Janine & friends @ 10/09/2007 at 1:30 am

WE LOVE U ZAC!!!

Jacqueline @ 10/09/2007 at 1:31 am

zac baby. the feet i can deal with, but PLEASEEEE…

NO MORE MAKE-UP!!!!

you are so sexy w/o it.

WE LOVE YOU ZAC ! He’s missing V on his side.

Great, every pervert and freak will whack off to these pics now. He sure looks gay, I mean, my God, that fruity haircut, the make-up. He’s not putting the butch out there much. He looks like the gay kid in high school that loved drama club. Smells like a little ***** if you ask me!

gross hairy feet
FLIP FLOPS?
EWW
next time work some cool tennis shoes or anyother cool closed shoes with that outfit pls

Lol. But it’s funny how he’s holding those two girls (or are they twins?). Very safe. hahahaha.

ZAC you’re soooo HOT! Thanks JJ !

his hair looks like a hat now .. xD oh well hes still one sexy beast

I don’t think he has make up on. You can see all the blemishes on his face. He is just a very handsome youngman.

He’s cute but ewwwwwwww… cover those up! or wax them!

I wish ZAC and VANESSA will reunite soon. I miss them together.

what guy doesnt have hairy feet? please let me know jared. zac efron is seriously so hott, who in the hell cares about his feet? well, they do look funkyfied. but still…

On behalf of everyone out there with hairy feet, GO ZAC!!! WE SALUTE YOU! I actually shaved mine last night, lol. Kinda had to I was going swimming hehe! Looks ok on a guy tho…

LOL, who cares anyway… he is still hot, actually it looks kinda cool

Zac is hot! The hairy feet make it cool!

i think this isn’t the first time zac’s wearing sandals/flip flops. the reporters had nothing to report and zoomed down to something lame about zac.

madingley @ 10/09/2007 at 3:03 am

omg so hairy.

madingley @ 10/09/2007 at 3:17 am

white ppl usually have hairy feet?i am not white.so please tell melol

What’s so disgusting about hair anyway?
This trend to wax away every bit of hair confuses me.

Will we wax our whole eyebrows next?

WEDDING PEACH @ 10/09/2007 at 3:38 am

Hairy feet beats hairy palms hands down.

Tell me he doesn’t have hair in his nostrils. (hee hee, jokes)

His feet look funny! he is wearing havaiana, there very popular over hear in australia

John's doe @ 10/09/2007 at 3:39 am

This kid got some balls to break the stereotype of hollywood. Smart actually…teens don’t care about what you wear, teean are his fans.

Ah Cheeses! Hobbit feet. Seriously, Elijah Wood’s prosthetic feet from Lord of the Rings but worn to a press junket instead…with flip-flops.

i agree with you *88, Zac had no make up. U can see his freckles in the nose. Beside every actor has to have make up on in front of the camera or else they will look like pale sardines. Anywho i think Z need a rest and TLC obviously the colds he got from japan just left him. Why cant haters make up their mind? either his too hairy for a man and ask him to shave and eventhough he does or did hes still gay. pshhh! Z dont listen to them.

zyraluvsBBV @ 10/09/2007 at 4:51 am

Havaianas here in Singapore are popular too! & expensive. really. thnks for d update Jared.!

His looks is becoming gayer and gayer and gay as time goes.

Slow news day, eh, Jared?

Dude he’s still hot.

So? Is this what Just Jared classes as celebrity gossip? Am I missing something?

gayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!

just wrong @ 10/09/2007 at 6:55 am

ok so I don’t really thing guys should wear flip flops in the first place..but some guys can get away with it. but along with hairy feet ..thats just wrong!

HIS FEET ARE AS UGLY AS HIS FACE.

lol haha. all men have hair on their feet. it makes them look more manly in my opinion. seriously i dont care if a guy has hair on their feet, its just feet.

i still love youuu zace hahahah.

the amount of body hair someone has is partly determined by their testosterone levels…and that also plays a part in sex drive so technically the hairier you are the higher your sex drive should be.
Not that anyone on here is likely to ever get the chance to test that theory with Zac Efron!

that gay need a hair cut. that would be nicer.
the feet…………………………… ew.

I don’t understand why people gotta focus in on the feet. Weird.

hahaha he’s still gorgeous :]

i thought nikki was hosting the awards with him too. they were in japan together but she didnt come back to aussie? aw =/ i was looking forward to that.

ah, people, if he’s ugly what do you think about yourself?!? Uh oh!!! and my god! he’s NOT gay. I think, you guys just jealous of him. HE’s A FAMOUS CELEB. that’s why your insecure!!!! awww… haha.

My mom always tells me not to wear my havaianas (flip-flops.. just like zac’s) to go to college… but he wears it at a press conference and it’s ok… in brazil, if any celebrity wore havaianas for a press conference, omg !!! coz you know that in brazil a pair of haiavanas costs only US$5… and it’s expensive nowadays. It used to cost US$2,5 and only poor people wore them… it was white and blue, the classical one. Now havaianas are fashion and in Europe you’ll pay 30 euros for a pair. i can hardly believe it. go to the poorest regions of brazil and you’ll see someone who doesnt have what to eat wearing havaianas. it’s funny, isn’t it?

he needs to sleep for about a week LOL

who cares about the hairy feet – lets talk about the white flipflops *ewie* haha

i love his hairy feet !
HAUEHUAEHAEUHAEUAE..

he’s wearing havaianas flip flops !
braziiiiiil =DDD

Molly….do you or anybody know if one can watch the press conference from the KCA in australia….I would really like to see it:)

Well….quite hairy indeed- but he´s a boy for gods sake.(or he claims to be…)

I really can´t believe how STUPID some people here are. Or maybe it´s just his 12 year old fangirls?

Man have hairy feet you morons. (and alot of girls as well)

Have you never seen your father bare feet?

Hey does anyone know what kind of questions they asked him at the press conference?
I heard he did his usual ” I don’t talk about my private life” when they asked about Vanessa, but I wonder exactly what they asked.

OMG!! ZAC EFRON U R THE PERFECT BOY!!
U R MY LOVE!
AND MY LIFE!
GIRLS: ZAC IS VERY BEAUTIFUL!

Honestly I can not believe that this was even a topic. Who the h*** cares about his feet. There wasn’t any other news to report.

whatever… he’s still cute

bettybaby @ 10/09/2007 at 9:44 am

dear black,

actually, the one commenting on his hairy feet is jared, not his 12 year old fans. which, btw i’m not 12. besides, i’d like to see how anybody’s feet would look good in a close up shot!!!! christ!

He’s staring to look like Michael jackson.

beast feet!! eww

Havaianas… Havaianas…

OMG he is beautiful! HOT!

dirtytoenails! @ 10/09/2007 at 11:09 am

Not only does he have hairy feet but his toenails are really disgusting!!! Ewwwwwww!!!!!

HMMMMM . . . I DON’T GET THE POINT OF COMMENTING ON HIS HARRY FEET. DON’T ALL GUYS HAVE HARRY FEET? THE PICTURE WAS TAKEN TO POINT OUT HIS FLIP FLOPS.

I Dont Care He Is Still The Hottest And Cutest Thing Ever!

Missing Zac…he needs to come home soon!

I Think Hes Hair Looks Kinda Stupid I Like It Wild!!!
And i Still Love Zac So I Dont Care

DA FLIP FLOPS IS BACK
haha

whatever about his hairy feets…
he’s still HOT

lmao

jareeeddd.
you’re so fucxing funny.
HAHA NOT.
the only reason you point that out.
is because you’re too scared to admit
that youre a fat hoebag on crack.
i hope you get hit byu a buss.
bye (:

omg ppl calm down all men have hairy eet only gay guys shave or wax em so hes not gay and yes he has hairy feet
WHO CARES THEYRE FEET!!!
b.t.w zac is hott

He has very hairy feet but his favourite shoes are sandals..interesting.

mariemichelle @ 10/09/2007 at 12:11 pm

I like zac but I honestly think he needs to get rid of that pretty boy look which makes him look so gay…i also think that he wouldn’t be taken seriously by producers and directors if he doesn’t roughen up his image a little bit and look more masculine…no one wants an actor to look more girly than the girl on screen…I think zac has to take control of his image and not let those make up artists make him look so theatrical and so ambiguous looking…i think it would be so sad if someone as talented as him would not be able to pursue his career as an adult actor because of that image issues…
i have nothing to say about his real personal preferences since i don’t know him, but whatever it is he is in a land (hollywood) where so many people in the business (actors, directors, publicists etc) are closeted gays and so many of the biggest name A listers have skeletons to hide in their closets….

Zac still looks hot. who cares about his feet!

Frodo Baggins

............. @ 10/09/2007 at 12:44 pm

They are feet. Most feet are yucky. Andhis surely are.

he still fine so who cares

hehehe…. we still love you Zac but maybe you should just think about shaving yyour feets?
LOL But anyways, He’s cute my little Zacci-boi! :)

hahahah

havainasss

aqui no brasil é muito comum!

translation:

havainas, here in brazil is so common

I Love him!!
And the slip that he is using here in Brazil! !
BRAZIL!!
BRAZIL!!

Zac looks too feminine here. His great smile and fantastic face are totally overshadowed by too much makeup (his cheekbones look drawn on) and over stylized hair that is starting to look more like Rihanna’s ‘do than Zac’s. Add to that the skinny pants and sandals and he just looks girly. That being said, he could be ROB LOWE’S KID! (Casting agents take note….Brothers and Sisters…Rob’s show….jus’ sayin’) Anyway, love Zac, SUCH a good guy, hope he has great success hosting! Can’t wait to see some YouTube video of the Aussie KCA’s.

And THANKS and KISSES to Jared…I’d been missing your cool Zac sightings so I’m glad you posted this. (Glad Zac’s getting some pap relief though)

I don´t think that Jared is fat at all- right man?

Quite possibly the lowest point in the history of reportage.

HEY, ZAC’S HAIRY FEET ARE ZEXY!!!

cute hot sexy men r supposed 2 hav hairy feet,jeez,jus like they hav facial hair buh u dnt fink thats disgustin he is still the most hottest guy ever and i still absolutely loooooooooooovvvvvvvvvveeeeeeeeeeeee him mwah luv u zac

omg i think i’m gonna be sick

I LOVE YOU ZAC @ 10/09/2007 at 2:37 pm

I LOVE ZAC EFRON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IS SO SWEET :)

LEAVE HIS FEET!!!!!!!!!!!

ZAC I LOVE YOU

Bored Rich @ 10/09/2007 at 2:42 pm

he looks like such a fairy. who wears flip flops to a ******* press conference?!

ZAC IS NOT WEARING MAKE-UP IN THESE PICTURES, BUT I FIND IT INTERESTING THAT IN SOME OF THE SHOTS HE LOOKS ORANGE AND IN OTHERS HE LOOKS ABSOLUTELY WASHED-OUT PALE. NOT SURE WHAT THE PHOTOGRAPHER IS DOING WITH THE LIGHTING. OR WHY HE’S DOING IT.

BUT, GUESS IT DOESN’T REALLY MATTER.

ZAC IS A COOL DUDE NO MATTER WHAT HE WEARS OR IF HE SHOWS HIS HAIRY FEET.

omg leave him alone.
my god im sure the whole idea of why
he was there wasnt to show off his feet.
cant people just leave celebrities alone?
i love hearing news about whats going on
but do you have to embarass him by doing this?
its ridiculous!!

zac i love you and support
you 100 percent baby

any male in sandle is a *** to me!!!

omg!!
his feet look like my feet.. :o
just i’m shave them because i’m a girl…
this is so scare..
even the finger…

zac
i
love
u

WHO CARES ALL GUYS HAVE HAIRY FEET.. SERIOUSLY LEAVE HIM ALONE, WHAT GUY DOESNT HAVE HAIRY FEET???… I STILL THINK HES THE HOTTEST GUY EVER!!! I LOVE ZAC EFRON!!!

Uhm, most guys have hairy feet.
so what’s the problem?
Who cares. It’s not like he cant shave it off if he wants to. He can. So maybe one day he will. So wth?
and it’s just feet.
Who says your feet has to be attractive?

angel hair @ 10/09/2007 at 3:12 pm

as if the white slippers weren’t enough. YUCK!

OMG so hot !
I LOVE HIM & THE VERONICAS x3

gosh he’s so adorable :)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
i ♥ u zac

Love him.
But thats gross.
haha

Who cares..its sumething he cant change..but hes still damn hot

MAN’s feet, not boy’s – thank goodness!

and with this hairstyle, he reminds me more of Ian Somerhalder

This post should only matter with foot fetishists ;p

Whoever thinks Zac is not wearing make-up is delusional. That doesn’t make him gay either folks. Just pretty, very, very pretty.

zac efron is the UGLIEST BOY EVER
SHAVE THOSE UGLY ASS FET

Let me start by saying he is VERY good looking…..he has great facial features, and is gonna grow into his looks. But right now, I think with his 20th birthday here, and his wanting to break into more serious movie roles, I agree he should change his image. The surfer dude look makes him look really young. I think he’d look great with shorter hair that’s still a little wild. He definitely needs to look more masculine. He’s just way too pretty in these pics………

I more disgusted over the color of his nails IS THAT PURPLE?!

zacharyfan @ 10/09/2007 at 4:34 pm

awe . haha hes a guy , what do you expect. ?!

Moviemadness @ 10/09/2007 at 4:51 pm

Um for those who say “Why can’t PEOPLE JUST LEAVE CELEBRITIES ALONE”, its b/c people (like you) comes to these sites or buy magazines to look at them. If you want people to leave them alone, stop supporting it

Moviemadness @ 10/09/2007 at 4:52 pm

oh yea…and his feet are nasty

kinda grows… but i still LOVE him!!
by the way he is using the most confort flip-flops ever!!
it a brazilian lip-dlop called havaianas!!
XOXO

you guys are so retarded! Every guy has hairy feet and your stupid to beat on him because of that!
and ladies…. i know you think he’s sexy and all but your sounding like a bunch of whores…. Anyways, he’s not guy, he’s done vanessa hudgens, so obviously he isnt. so al lyou guys out there, stop hating on him just bc all the girls think he’s sexy and your the ones stuck in your acne packed faces!

umm…yeah its gross, but every guy has hairy feet! now all you haters know hes not gay!! and i still think hes very very VERY HOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zac is gay..only ****** have a fashion sense like that

Zac is not gay did you even see the hawaii pics if he was gay he wouldnt even have a girlfriend I dont get why all you people are coming out saying hes gay.It obvisly doesnt make any sence.

who cares if he has hairy feet. people seriously need to get over the fact that he wears make up to events. he has to because of the lighting and to make it appear that he isnt sweating. also, he obviously isnt gay because he is with vanessa. get over it, just because your gay doesnt mean you have to say he is gay. he is an amazing guy and is extremely attractive. what him and vanessa have seems 100% real, so stop bitching about it.

Zac’s feet make me horny. At least his feet aren’t as hairy as ****** Vanessa’s hairy bush.

Hawaiannas,todo mundo usa! Hahahaha

if you retards knew anybetter, men have hairy feet.
the gay ones usually shave them.
so, get over yourself.

thanks for posting Jared.
:D

Jeremy giles @ 10/09/2007 at 8:02 pm

Wow, and to think Vanessa Hudgens’ nude pics were scandalous when Zac Efron’s hairy feet have been threatening to ruin his career and severely decrease his fanbase. I’m shocked. Get over it, people, seriously.

oh god!!
there are alot of guys who have hairy feet!!
I mean he’s a guy! Guy doesn’t care ’bout that kinda stuff!!
geeezz people leave him and his feet alone!!

ummm

thats not gross..
he cant help it.

i bet everybody on this whole comment list has something nasty about them so dont talk

i love zac hes so cute :]

Tomorrow’s news: Zac’s hairy arm
Please JARED come on! What’s up with this news? Couldn’t you just say “Zac’s in a press conference wearing flip flops”?
Too low for you, man

LOL that is just disgusting, he must be part hobbit. LOL

HAHAHAHAHA zaaac meu amôrr
nós aquê do BRASIL te amamos como em nenhum outro lugar õ/
você não tem noção do quanto é necessario pra minha viida e de muitas meninas :)
te amo muiito
aa nós aquê do Brasil fizemoos um grupo chamado V supporter pra apoiar a Vanessa desde aquele insidente das fotos :’) Vanessa nós também te amamos :*

sunshine. @ 10/09/2007 at 9:21 pm

lmao.
i still love him!

he is wearing HAVAIANAS!!!! \o/
coool!!
it’s a famous brazilian flip flop!!

some people are saying it’s gay, but here in Brazil, everyone wear Havaianas!!it’s male and female!!

just as hairy as vanessa´s “thing” hahahaha

To be gay is not bad. Zac is gay but is do not say because now is star his career and him does not allow Disney to say it let’s be realists Zac is gay him wellknown very much and is not bad at all that is gay the truth that still I do not understand ace in the year 2007 the actors continue without admitting that they ploughs gays or mas that to recognize simply to do normal life without having to do assemblies as Zac with Vanessa TO SHOW OFF to be what is not and to cover the truth that is gay.

JJ,
WE WANT MORE ZANESSA PICTURES ! ! !

Janine & friends @ 10/09/2007 at 10:42 pm

It is manly feet and I don’t see why others making it a big deal.

WE LOVE U ZAC 24/7/365!!!

WE LOVE ZANESSA 24/7/365!!!

START THE PRESSES ROLLING. NEXT HEADLINES FOR THE NATIONAL ENQUIRER.

ZAC EFRON HAS HAIRY FEET!!! THE TEEN HEARTTHROB THAT MILLIONS OF TEENAGE GIRLS ADORE HAS ALLOWED THOSE HAIRY FEET TO BE PHOTOGRAPHED SCANTILY CLAD IN WHITE FLIP FLOPS ON A WHITE RUG. SIMPLY OUTRAGEOUS. DISGRACEFUL. WHAT IS THE WORLD COMING TO? ARE THERE NO DECENT 19-YEAR-OLD BOYS LEFT?

AN INSIDE SOURCE STATES THAT THESE TITILLATING PHOTOS OF ZAC’S FEET WILL MORE THAN LIKELY CREATE A SCANDAL AND RUIN HIS CHANCES OF EVER MAKING ANOTHER DISNEY MOVIE. OR ANY MOVIE, FOR THAT MATTER. ZAC’S FRIENDS INDICATE THAT HE ENJOYS WEARING FLIP FLOPS AND CHANCES ARE HIS FANS WILL SEE MORE OF HIS HAIRY FEET IN THE FUTURE.

NEXT PAPARAZZI QUESTION: ZAC, HOW ARE YOU DEALING WITH THE BIG SCANDAL OVER YOUR HAIRY FEET? HOW IS VANESSA DEALING WITH ALL THIS CONTROVERSY OVER YOUR HAIRY FEET?

ZAC,
Australia got lucky to have you hosting KCA. Have FUN and show them how it’s done. I wish Vanessa is with you to share the fun. We LOVE both of you!!!

ewwwwwww

but i really looooooooooooooove zac

and he is really hoooot and cute I hope that i will be his girlfriend :D

Zac shaves his feet but this time had not time him in other photos with sandals his shaved feet are seen. Look in other photos that Zac have shaves the feet. This one is clear that Zac is gay.

Zach, just because you are gay does not mean you should be wearing white flip flps and skinny jeans. Worst look ever.

mimimomosasa @ 10/10/2007 at 1:14 am

eeeeewwww!! I’m not sucking that feet! i bet those feet stink like a dead rat! most men do have hairy feet, but not that hairy!

at least not shaving them would dispel the gay rumors a bit.

WHO CARES ABOUT THAT FEET……..I STILL IDOLIZE HIM….BUT I HATE THOSE UGLY NOBODIES BESIDE HIM….THEY LOOK DISGUSTING……VANESSA IS WAY PRETTIER THAN THEM THATS FOR SIRE…..

ewwwwwwwwwww….but he’s still cute!!!!!!

Brazilian slippers
HAVAIANAS, hsuahsaush.
in brazil $5.00
in USA $60.00

hahaha…

vcs naum entendem nada q eu to escrevendo..
mas eu vo fla mesmo assim..

o chinelo q o Zac ta usando eh BRASILEIROOO!!!!

“HAVAINAS, TODO MUNDO USA, RECUSE IMITAÇÕES!!”

I don’ know what to say…

J-man one word for you gross, who wants to look @ wonder boys feet anyway. You really need to find something else to do besides posting pics of Efron’s feet. Jes16 out

mackenzie @ 10/10/2007 at 5:00 pm

aww he smiled in only 2 pics he was sooo like serious lkking

Havaianas!!!! hahaha

WHY DOES EVERYONE MAKE A BIG DEAL OUT OF EVERYTHING ABOUT ZAC EFRON AND VANESSA HUDGENS!!!!???? I DO LOVE ZAC, BUT LIKE, CALM DOWN PEOPLE!!! LOL.

he looks like Jared Leto

HAHAHAH! i was the one who sold him those thongs on sunday! my bad! sorry!

thats disgusting. Yuck. I have never met a guy with hairy feet!

and who cares its natural every mans feet are like that not like u can do much about it

vjgvchjfcgfcgcfgccfgcgcgfcgfcfcgfcgfcgfcgfcgfcfgcgcgfc gfcfcfgcccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnlllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllcccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccctttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh77777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777

everyone wears throngs in australia.. its the usual
but i must admit … its like he shaved them or somthing and thats what happend

oh zac is so cute ooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh i love him.

ngm merece esse povo brasileiro q naum tem nada pra fazer e fica de zoação com a cara dos americanos!! hauhuahauhauhuah

“vcs naum entendem nada q eu to escrevendo..”

huahuahuahua!! eu entendi!! =)

nossa…esse povo eh muito idiota…havaianas são unissex!

Havaianas: Todo mundo usa!

ILL WAX THEM FOR YOU ZACCY

well i think hairy feet r disgusting,
and i think all these young girls should stop perving on him coz his like 20!!!

That really ruined his image =(

leave his feet alone! hes a guy and guys have hairy feet lol!!! he looks so weird here too…he was cuter:( anywayz i still luvvvvv him so much!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wow… umm.. did they really have to show the world his feet… uummm yeah no thanks. hes still the hottest man alive… but eww!

tu pág es muy buena chaoooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

brazilian fan @ 10/12/2007 at 6:25 pm

he’s wearing brazilian flip flops ! :D
UAHAUHSUAHSUAHSU /
ok, who cares ¬¬’

i love his hairy feet :}

ewwwwww.. thats gross
but its just feet
i still love him :DD

Name (required) @ 10/12/2007 at 11:01 pm

Zac looks gay

kenzieandmarta @ 10/13/2007 at 8:21 am

zac efron you are the hottest dude in the world my friend marta luvs you she obsesses over tu ! you r all she talks about !!!!!!!

mwah
kenzienadmarta
ok i lied i love you even if u do have hairy feet oh well

HAVAIANAS MADE IN BRAZIL!
Õ/\O
yeahh yeahh!!!
BEAUTIFUL PHOTOS!
KISS..

Personally, I think his feet are sexy and awesome!

ewwwwwwwww……..yukzzzzzzz……but still cute…but dont leave it like that lol….it sucks….

so what he is a guy i still want to lick him all over.

leave zac alone i love his feet…….. is just feet……. mariu from argentina

Danika koolaid Richard @ 10/14/2007 at 12:20 am

i love zac and all but i kinda find that disturbing.
no offence to anyone but i do.
i think he shouldve worn sox with those flipflops that dont seperate the toes. but oh well i still love ‘em

natashaa. @ 10/14/2007 at 6:17 am

dont care i still love him !

No one has seemed to have noticed the embellished matching white flip flops, which I’m pretty sure my little sister wears…

aww. its ok zac we still love you.

Aw i still love him!! lol.

I think its ok to have hairy feet lolz but its sooo funny how all of you reacted to these pictures
I am actually a big fan of zac and hell yes am a guy!

oh my goodness he looks very hot n~ all the picutres i kiss he`s little foot

im not even gonna ask why you were looking at his feet o.0

ele tá usando HAVAIANAS…interessante

ai k pasados k se fijan ni que los hombres no tengan pelos en las patas!

E dai q ele tem?
Não mudo o fato dele ser perfeito!
Dexa ele poxa!

so what it’s just hair!! =\

sooo?
he is a gay or what?
which guy shave his feet?

i am his numbr 1 person in his life…not LAUREN! and he is MY boyfriend so all u galz beter step aside..coz i LOVE his hairy feet…and NONE of u no anywhere else on his body that is hairy, BUT I DO!! So LOSAZ! Oh wait i just got a txt 4rom him now! It says ” im so sorry” WHAT?? y is sorry?
Oh wait..i remember we had a tinsy winsy argument last nyt whether he shud cancle his fake tan appointment 2moro! BUT…he is still my COOKIE
LIPS and thats why i eat his mouth all the time…there chocolate chip!!!:D
Im textin him bak now..” its ok babe..i 4giv u! and u luk gr8 witout ur fake tan ANYWAY! so lets 4get about it”

he wrote bak SOOOO soon.. what did he say..
“Im sorry..i have dumped you 4 FLABBY CHICK….AKA: NIKKI, coz i luv her flab and want 2 hold it more and plus……i like to paint hr purple and play barney !!!im bj and shes barney we have great fun!
and sorry but im not that keen on urban outfitters any more!and im sorry but i hate All ur clothes wen u tried them on in the fitting room!
And i had 2 waste my money on that HIDEOUS orrange dress u wore 2 the award show with me..which i half to say NIKKI luked better at!
I no ive broken ur heart…well they do call me “Tween Hearthrob” so il always think about u wen im bored..but still……. u never ONCE played Barney with me! so if u consider playing the part of baby bop, i myt happen 2 *** around and ply with u if ur green! Agen im sory”

ha ha ha…very funny baby! hes such a kidder everyone!” Dont mind that HORRIBLE TXT! hes jus teasing me..coz i slagged over banger car! im just going to a counciler now! ill be on later to tell u how he took the break up mess!he is sooo sweet!and he NEVER wants 2 hurt
my feelings! see u guys later..b4 i go 2 go 2 the couciler..i have 2 go and clean off my mascara. im so glad i hav 1000,1000 shoulders 2 cry on! u guys are all so LOVING! x bye x

I would give anything to suck those hair toes! I would then give him a pedicure with my teeth! I love you Zac! Your hairy toes rock!

i want to eat his hairy feet. it looks so yummy.

i want to eat his hairy feet.

i want to eat his hairy feet.

he is fricken hot i am so lucky i have him and i am in right now my auntts house and she has a computer screen with waterproof mouse and a flat screen sweet.

Love
baby v (vanessa hudgens)

I just puked in my mouth…

Shut up he’s not gay! At least ive had sex with him and sucked his hairy *****!!!

I could suck on those hairy toes all day long

Take the pants off and put a condom on. Then we’ll talk

i love zac efron’s hairy feet i’ll lick it

Eww, I Hate Feet & Hairy Feet Is Worsee, But Since Its Zac Then Its COOOL ;)

Lol! Who woulda figured?

Forget about his hairy feet – the guy has UGLY feet. You’d think that if he was going to show them off so often, they’d at least be nice to look at. Yuk!

omg zac is the fucken best ill rape him and eat his **** all day<3 yummmm :D omfg he has sexy feet id love to lick that babe<3

it may sound wierd but his feet are hot i am strait

@Vanessa: i luv his feet to i would suck them to im strait though

I love his hairy feet

Seriously every guy I have ever known over the age of about 15 has had hairy feet and hairy toes. It would be weirder if Zac didn’t have hairy feet. Another Hollywood star with very hairy feet (who sometimes shaves/waxes them) is Colin Farrell

François @ 02/15/2010 at 9:25 pm

Well, I too, have hairy feet. I think it’s normal. Perhaps not every single guy has hairy feet, though. But like I said, it’s only normal.

I did shave them, but only occasionally. Maybe it doesn’t look too good, in the summer… When you’re walking barefoot, on the beach; or when you are wearing sandals…

But then, hey, I think hairy feet in sandals look much, much better, than socks in sandals ! Yes, I do know a guy who wears sandals and socks, and I think it’s disgusting. The idea of those socks becoming slowly filled with foot sweat, and the guy is forcing us to see them…

It’s not just that it’s a nerd thing to do. It just shows you have no class, if youy do it.!

i think his feet are hot :D

I would lick those yummy feet. He is so sexy. Bet has nice hair every were. Wonder how hairy his arm pits are?

Would you guys stop complaining please??? I love Zac’s feet, always have always will hair or no hair. His feet don’t need to be covered up. If they were covered up, his poor feet would suffer. He wears sandals to keep his feet from sweating and smelly, that’s the same for everyone. That’s why people don’t like to wear shoes and socks.

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here