Top Stories

Zanessa's Halloween Happiness

Zanessa's Halloween Happiness

Zac Efron and Vanessa Hudgens make a last-minute trip for Halloween shopping on Wednesday

The High School sweethearts picked up a few goodies at Aahs Gift Store and exited out of the back.

On the way out, an overzealous security guard helped push Vanessa along into her waiting car.

Think Zanessa picked up Halloween costumes and are going trick-or-treating… or partying?

10+ pictures inside of Zanessa‘s last-minute Halloween shopping…

Like Just Jared on Facebook
zanessa halloween 01
zanessa halloween 02
zanessa halloween 03
zanessa halloween 04
zanessa halloween 05
zanessa halloween 06
zanessa halloween 07
zanessa halloween 08
zanessa halloween 09
zanessa halloween 10

Photos: Isbp/Bauer-Griffin
Posted to: Vanessa Hudgens, Zac Efron

JJ Links Around The Web

Getty
  • Pink's daughter once told her she had a terrible singing voice - US Weekly
  • Get the latest on the shooting at T.I.'s concert in NYC - TMZ
  • Watch Donald Trump's interview on Jimmy Kimmel Live - Gossip Cop
  • Girl Meets World gets a new opening sequence just like Boy Meets World - Just Jared Jr
  • This is how Nyle DiMarco is celebrating his DWTS win - Radar
  • Me Before You is getting criticized for its portrayal of people with disabilities - Huffington Post
  • Taylor Swift is all about the bralets lately - Lainey Gossip
  • What happened in the Law & Order: SVU finale? - The Hollywood Reporter
  • smdwh

    They are just too cute!

  • R-LEXY

    YAYAGBYFBAGYTR

  • jas*

    they r soooooooooooooo cute, more pix?

  • eli

    OMGG
    OMGG!!
    YAYY, ZANESSA SIGHTINNG!!
    FIRS?
    I LOVE THEEMM!!
    THEY ARE SOO CUUTEE

  • R-LEXY

    I hate second comment.

  • estrella

    first

  • Annie

    7th!!!!! cool

  • M

    9th

  • suzy

    Love them. more pics please

  • bleh

    are there any more pics?? omg please post more pics!
    and ahhh zanessa is just absolutely amazing!

  • sam

    What a great looking couple, love them.

  • Jula

    Los Amooooo son divinos son la mejor pareja del mundo y se nota que se re quieren full los amoo hasta el final y espero y se que van a durar muchisimo.

    zanessa 4ever and ever

  • stacy

    Jared do you have video of pictures to post of this? Thanks for the post!

  • sam

    love these two!

  • Marcella.

    wish there were more pictures..

  • Narf

    Man, they try to sneak out the back door, and still get snapped. Don’t go home till the paps are done with their candy zac!

  • shi

    so cute!!!! =)
    more pics pleasee!!!

  • Z & V fan

    Wonder what they got? I love this adorable couple!

  • kristy

    Zac,looked really bad early today,with his pony tail,but he is workin the bennie,in this pic,!

    there soo cute,together:D

  • http://optimum.com zanessa110

    wow, yay zanessa!

  • silar

    OMG 15TH AND I LUV THEM 2GETHER!!!!!!!!!!!!!!!
    KISS KISS HUG HUG MUAH .XOXO.
    Thx Jared!!!!!

  • http://www.youtube.com/bettcori678 Cori :]

    They are so adorable together.

  • ANNE8

    ZANESSA IS A LOVELY COUPLE
    THANKS JJ BEEN WAITING FOR THEIR NEW POST

  • April

    Please and thank you !!! They are so cute ! Love them ! Thanks jj

  • myluvs

    Aww poor Vanessa. I don’t think there’s a need to shove the girl’s head like that.

  • j

    ENOUGH ZAC EFRON DUDE!!!!!!!!!! YOU’RE GONNA MAKE PEOPLE SICK OF THE SIGHT OF HIM. OH WAIT LISTEN TO ME…GONNA MAKE? LOL NOPE ALREADY THERE.

    ENOUGH ZAC ERFON!!!! LOL

  • aleyda

    Aaaaaaaaahhhhh sweet!, omg aww i fucking love them so much!, thank you so much, J!

  • kim ann

    yehey!!!!!!!!!

  • salma

    thanks for the pics..they look great. I love V’s top. Thank god Zac is not sporting that ponytail..i love beanies on him. LOL WTH is that guard doing…he has his hand on V’s head..trying to get her into the car..lol that looks a bit funny and odd. Thanks for the new ZV pics, Jared!

  • http://justjared.com jamieeeeeeee

    zac looks gorgeousssss
    and of coarse so does V.

    i wonder what they got!?!?

    any videos?

    thanks for the post!!!!

  • suzy

    Dude he did not touch her head. I would go crazy if some random person touched my head

  • bleh

    ahhh awesome couple!! love it!! thanks jj

  • emma

    i really think they bought costumes. PARTYYYY.

  • zanessa

    Yessssss I’m so happy to c them I freaken love them happy hallooween pple ZAnessa rocks

  • kim ann

    me again i 4got 2 thank you…….thank u sooooooooo much ive been waitin 4 dissssssssss

  • ashley

    what do you mean Halloween Happiness? they don’t look happy at all.

  • ayo

    is that zac’s car??

  • HAILY

    aww they are too adorable was waiting for a long time hopefully they got a cute couples costume how cute would that be

  • rach

    love it! v looks so pretty and zac so happy! i love how happy they are right now and how great things are going for them. zanessa going strong! i cant wait to see what the night brings. i hope they have a great halloween!

  • dannie

    awwww! So cute! Love them together.

  • Narf

    really xac, drive around for a while. give the paps outside your apartment time to digest their candy. LOL

  • kathastic

    woohoo ZANESSA sighting!!!!!!!!

    can’t wait to see what halloween costumes they brought

  • Malia

    HMMMM . . . DID THEY REALLY THINK THEY COULD SNEAK OUT THE BACK WAY? THE FACT THAT SECURITY HELPED THEM MUST MEAN THERE WERE TONS OF PAPARAZZI WAITING OUT FRONT. CAN’T GET AWAY FROM THEM.I HOPE THEY’RE GOING TO SOMEONE’S HOUSE FOR A PARTY WHERE THE PAPS CAN’T FIND THEM.

  • Jennifer

    i didnt like seeing that guy with his hand on nessa’s head like that. zanessa forever and they look great. i wish them all the fun tonight they deserve it.

  • el

    awww cute!! hmmm hey jj do YOU think they are going trick or treating??? hahahaha i have a feeling we’ll get more zanessa pics!!!!! it would be fun to see them incostumes!!

  • YAY!

    Why is that guard pushing Vanessa in the car like that? Like she’s a suspect getting into a police car! Nice.

    Always love pics of them. Mabuhay Zanessa!

  • Steph

    LOL, or if you do decide to get out… DO NOT, I repeat, DO NOT accept candy by anyone outside your apt complex… Oh and don’t be alarmed by a running papz… he’s just having BM problems… LOL

  • jb

    I’m with u rach. I wish them both a Happy Halloween and they gave us a great treat for halloween. Go Zanessa, we love and support you!!!!

  • katie

    jeez. that security guard REALLY grabbed her head!!

    i love zanessa

  • bekkah

    awwwww…how cute!!!! wow zac looks…looks…so HOT !!!!!! I love vanessa’s outfit!!!!(like all ways lol) So so very cute!!!!

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here