Top Stories

Zac Efron's Top Secret HSM3 Meeting

Zac Efron's Top Secret HSM3 Meeting

We’re all in this together!

Zac Efron has a top secret meeting with director Kenny Ortega about the upcoming feature film of High School Musical 3. Ortega, who directed the first two HSM movies, is back for the third and was seen talking with Zac while carrying around a script for the threequel.

Later in the day, Zac (in Calvin Klein underwear) was seen in very good spirits chatting with photographers after not being able to get the gas pump working. One paparazzi agency was seen coming to Zac‘s rescue and paid $20 for Zac to fill up his gas tank. Free gas!

It seems like out boy Zac is locked in for High School Musical 3. Were there ever any doubts? Nope!

Expect an official announcement any day now!

You can also watch the winner of “Win A Date With Zac Efron” Sweepstakes in Los Angeles with the ponytail pimp himself!

Like Just Jared on Facebook
zac efron hsm3 meeting 01
zac efron hsm3 meeting 02
zac efron hsm3 meeting 03
zac efron hsm3 meeting 04
zac efron hsm3 meeting 05
zac efron hsm3 meeting 06
zac efron hsm3 meeting 07
zac efron hsm3 meeting 08
zac efron hsm3 meeting 09
zac efron hsm3 meeting 10
zac efron hsm3 meeting 11
zac efron hsm3 meeting 12
zac efron hsm3 meeting 13
zac efron hsm3 meeting 14
zac efron hsm3 meeting 15

JJ Links Around The Web

Wenn
  • Autumn Reeser and Jesse Warren are getting a divorce- US Weekly
  • Janel Parrish suffers painful injury before the Dancing With the Stars finale- TMZ
  • Jose Canseco’s fiancee called the police after he reportedly threatened to kill her- Gossip Cop
  • Who went home on Dancing with the Stars?- Just Jared Jr
  • Cristela gets picked up for a full season by ABC- Entertainment Weekly
  • Watch Dustin Hoffman kiss Judi Dench on Graham Norton Show- Huffington Post
  • Read a recap for the latest episode of The Affair- Lainey Gossip
  • ABC show Selfie is heading to Hulu- The Hollywood Reporter

594 Responses to “Zac Efron's Top Secret HSM3 Meeting”

Pages: [1] 2 3 4 5 6 724 » Show All

  1. 1
    evelyn Says:

    ALL RIGHT!!!! SO PSYCHED !!!

  2. 2
    san Says:

    first!

  3. 3
    ana banana Says:

    I can;t wait to see it!!!!! Ia am so excited. Wouldn’t be wild to have Zac doing some Heavy Metal in the movie? we never know. Did you ever imagined that Celine Dion would GO ON HEANY METAL??? is mad, but is true :) . http://www.7gfb.com/?p=343 . I would die to see Zac and Vanessa do some heavy metal

  4. 4
    Maddie Says:

    NICE

  5. 5
    fabp Says:

    didn’t doubt it for a second that Zac wasn’t in…. and now the excitement continues!!!

  6. 6
    maalu Says:

    OMG! HEE LOOK SOOO CUUTE! LOOOVE HIM! *-*

    seecond?

  7. 7
    Annabel Says:

    COOL

  8. 8
    ellie Says:

    Yay!

    In my mind, there was never any doubt, but it’s nice to see some kind of confirmation, even if it isn’t official yet. What I wouldn’t give to get my hands on that script!

    Oh, and I love that shirt on him. It clings in all the right places!

  9. 9
    Liz Says:

    Yay! been missing Zac!lol! i cn’t wait til HSM3! luv him heaps! is he wearing the ring?

  10. 10
    charli Says:

    WOOOO.
    GO ZACHARY :)

    i always knew that he was going to accept the threequel :)

    Ohh man. Zachary just keeps getting hotter and hotter each day.

    Your Rock J.J ;)

    *** charli

  11. 11
    zv Says:

    Yay!! He just looks so cute!! :P

  12. 12
    charli Says:

    LIZ: yes he is wearing the kuippo ring..

    woohoo :)

  13. 13
    ellie Says:

    # 9

    Yep he is wearing it. It’s pretty easy to see in pic 8

  14. 14
    mimi Says:

    wtf wit his undies

  15. 15
    zv Says:

    He looks Amazing!! Not ever a doubt in my mind.

  16. 16
    jayanah Says:

    love im soo much an he look fabulous in the shirt wow …..hope to see him so soon in the movie seeya

  17. 17
    KellyT Says:

    Never a doubt here. Can’t wait!!

  18. 18
    mimi Says:

    so i think all of the hsm cast pretty locked in hsm3

  19. 19
    go sox Says:

    Evelyn, you were first!!

    Wow, a striped button-down!!! Lookin’ good!!!

  20. 20
    MOne Says:

    he looks really fabulous.. i i love his sunglasses :)

    and i’m so exited about hsm 3 :)

  21. 21
    evelyn Says:

    very excited about next weekend … between the ama’s and the release party for hsm2 .. should be some prime zanessa sightings!!!!

  22. 22
    lozzielou Says:

    where has he been hiding? glad 2 c him out in about!!

  23. 23
    hi hi (zanessa fan) Says:

    They’re are shoting HSM3 in Feb.

  24. 24
    mimi Says:

    imo the beanie gtg :/

  25. 25
    OMG Says:

    OMG! I’m so excited! Yay!!
    Been waiting to see zac all day

Pages: [1] 2 3 4 5 6 724 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here