Top Stories

Shia LaBeouf is a Plaid Playa

Shia LaBeouf is a Plaid Playa

Shia LaBeouf puffs away on his cancer stick between filming scenes for his upcoming film Eagle Eye Wednesday in Pasadena, Calif.

Shia, 21, was recently named one of the 25 Top Stars of 2007 for Entertainment Weekly’s “Entertainers of the Year” issue.

20+ pictures inside of plaid playa Shia LaBeouf

Just Jared on Facebook
shia labeouf plaid 01
shia labeouf plaid 02
shia labeouf plaid 03
shia labeouf plaid 04
shia labeouf plaid 05
shia labeouf plaid 06
shia labeouf plaid 07
shia labeouf plaid 08
shia labeouf plaid 09
shia labeouf plaid 10
shia labeouf plaid 11
shia labeouf plaid 12
shia labeouf plaid 13
shia labeouf plaid 14
shia labeouf plaid 15
shia labeouf plaid 16
shia labeouf plaid 17
shia labeouf plaid 18
shia labeouf plaid 19
shia labeouf plaid 20

Photos: Kevin Perkins/PacificCoastNews.com
Posted to: Shia LaBeouf

JJ Links Around The Web

Getty
  • Kardashian Instagram posts may violate ad laws - US Weekly
  • The Affluenza mom is now a bartender in Texas - TMZ
  • Nick Cannon reveals why he enrolled in college - Gossip Cop
  • Why Simone Biles is the "grandma" of the Final Five - Just Jared Jr
  • Fans slam Teresa Giudice for "sexy" pic of daughter - Radar
  • Rachel McAdams steps out with her new boyfriend - Lainey Gossip
  • The Obama love story movie will get a big rollout - The Hollywood Reporter
  • http://LilMandiyo Mandi

    Sorry about that i got bored and didn’t mean to send but about the smoking- Parliment i think i spelled it right i kinda tried ha ha but it is like he is smoking Newports I went from Menthol Newports to Usa gold in menthol to Merbe Reds to Camel lights and now i go back in forth from Parliment lights and Autro lights and it alot better and after you been smoking for at least 5 years it is harder to quit so you go down to Parliments to quit or something along those lines but un like me i became addicted to Parliments like Switchblades like him but for me Daggers ha ha Plaid Boy sorry Man and he is not a boy maybe by his birth certificate but any BOY who puts his carreer before love is a MAN

  • hayley

    woooy!
    look at his facial hair..yum – such a man

    i just watched the even stevens movie! haha wow.
    shia is so likeable. everything he says and does..its different from the average beach boy hottie attitude, yet still the same charm.

    everytime i see quotes or videos by him, he has me rolling on the floor laughing. he is so hilarious.

  • joshua

    he has an average height. i met him in person and he was actually kinda short.. I’m 5”101/2 and he was not as tall as people say. more like 5”91/2 if you must say. Plus the thing thats wierd he only looks like a man cause the way he looks. if you hear him talk in person. he sounds like a 16 year old going through puberty slowly.lol. but he’s cool. i knida think he holds the same personalitie in most movies he’s been in.he can get kinda of boriing.but he is a cool guy in person.

  • doublebarrelbitch

    Is it just me or is he looking very much like a young Ed Norton…a la American History X? Jared, you are my dirty stalkin’ hero! Keep the pics comin.

  • Beatmaster56-9

    I like shia and i fricking love transformers but damn man quit fricking smoking i hate that shit about you just be a normal dude or something cuz damn you are sexy don’t go ruining it by smoking

    but damn you are sexy and who the hell compares you to zac effron he is just a piece of shit who is going to hit the shitters as soon as he is too old to be in highschool but still

    i so love you shia and i would totally go gay for you and let you pound me in my ass but i still love you man

    shia is a sexy beast ya SEXY

  • KateStarship

    LABEOUF. NOT LABOEUF.

  • lalalaLaura

    Shia is HOT!!

    Zac Efron is too but i think Shia is more manly *hearteyes*

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here