Top Stories

Celebrity Guess Who -- Like Mother, Like Son

Celebrity Guess Who -- Like Mother, Like Son

Guess which mother-son pair is hiding from paparazzi?

http://cdn03.cdn.justjared.comsarah-jessica-parker-jfk.jpg

Sarah Jessica Parker & James Wilke!

Sarah Jessica Parker, 42, husband Matthew Broderick, 45, and son James Wilke, 5, arrive at JFK airport in New York City on Wednesday after their vacation in Hawaii.

10+ pictures below of SJP @ JFK…

Like Just Jared on Facebook
sarah jessica parker jfk 01
sarah jessica parker jfk 02
sarah jessica parker jfk 03
sarah jessica parker jfk 04
sarah jessica parker jfk 05
sarah jessica parker jfk 06
sarah jessica parker jfk 07
sarah jessica parker jfk 08
sarah jessica parker jfk 09
sarah jessica parker jfk 10

Photos: Anderson-DiSciullo/Bauer-Griffin
Posted to: Celebrity Babies, Celebrity Guess Who, James Wilke Broderick, Matthew Broderick, Sarah Jessica Parker

JJ Links Around The Web

Wenn
  • Snooki steps out after giving birth to her second baby- US Weekly
  • Taylor Swift is getting sued by a chauffeur service- TMZ
  • NFL player Husain Abdullah was penalized for a Muslim prayer on the field - Gossip Cop
  • Watch Bethany Mota and Derek Hough get a perfect score on Dancing with the Stars- Just Jared Jr
  • Netflix has added some new films to their collection- Entertainment Weekly
  • Bill Murray talks about being a caddy before his role in Caddyshack- Huffington Post
  • Read a recap for the latest episode of Masters of Sex- Lainey Gossip
  • How much did CNN pay for George Zimmerman's hotel tab before an interview?- The Hollywood Reporter
  • Bryana Holly knows how to heat up the desert- Hollywood Tuna

46 Comments

Pages: [1] 2 » Show All
# 1
zandvluver @ 01/03/2008 at 1:35 am

woooo!!!!!!!!!!!. fisrt never been first!…lol

love her!!!!!!!!!!!!

# 2

aww thats so cute!

# 3
zandvluver @ 01/03/2008 at 1:35 am

luv her first!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

# 4

FIRSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

oh btw i dont know

# 5

oh.my.god. zandvluver you are just sooooooo cool for being first..wow oh wow oh wow..NOT. get a life and something new to feel proud about.
#4 learn how to count.. you’re not first.

# 6
zandvluver @ 01/03/2008 at 1:51 am

#5 STOP HATING!!!!… these posts arent for HATERS!!.. so do us a favor and leave!!!

idiot :]

# 7

I don’t think it’s cute at all. I think It’s pretty sad that he knows to do that if he doesn’t want his picture taken.

# 9
zandvluver @ 01/03/2008 at 1:55 am

love her so much I cant wait for the movie!

woo!!! FIRST!!!!…lol

haha@zandvluver he’s all sad becuase you put him down for being first!!!!!!!! he must live a sad wittle life if this is his big proud moment. gold star goes to zandvluver for trolling the jared boards long enough to be first.. you earned it ya freakazoid.
i’m going to get off the compooter now and do stuff with real-life people.. imagine that :x

Luv that family because they’re not media hogs…like brad and angie amd gwen and her follow along husband. Im sick of Kingston too although i feel bad saying that since he’s just a kid. I would just like to see more of some celebrity kids besides Posh , Gwen, Nicole, yada,yada,yada……..

this is not a site for just fans, duh. anyone can post on here, if you haven’t noticed.

anyway, don’t like her. she has a horse face. =/ hmm, yeah. that’s all i gotta say.

and UNLIKE #11, i’d like to see more of posh/becks and gwen/gavin and their beautiful kids!

I hear you R11. I am sick of Brangelina’s kids and Gwen and Gavin’s kid’s every move documented on film. Though, I think the paps should have just left SJP and her kid alone.

Matthew Broderick looks kinda, I dunno… dowdy? What’s up with that??

Sarah is a very talented, and good person and unlike Brangelina, Tomkat and Gwen she wants the publicity to be about her WORK not about her and her baby or family time. Good for her. I hate publicity whores.

i feel bad for the little boy and i don’t mean sarah jessica

Coward SHILOH @ 01/03/2008 at 4:08 am

Shiloh Pitt is going to be a coward child as she is illegitimate

COWARD SHILOH

mystixraingenres @ 01/03/2008 at 4:12 am

to those who keep on mentioning brangelina,

you must miss them so much to even mention them on a thread that doesn’t have anything to do with them. if you don’t like them, then just skip the thread and stop complaining that they’re being photographed all the time. but you never really get it, do you?!

it’s New Year already so stop being trolls. you can like SJP without having to put other family down.

well, can’t wait for Sex and the City movie! wohooo!

Wow! Sooo cute!!!
James is really look alike his father!

Katherine @ 01/03/2008 at 4:37 am

STOP STALKING CHILDREN !!!!!

This is sad. Children shouldn’t have to hide from the paparazzi. And at 5, he shouldn’t already have to know how to hide his face like the adults do.

It is so sad that a kid that young has to learn that he has enemies.

awww thats cute ! same mom same son :P

The kid is so thin!!!! And she is a fashion icon but the little boy is so badly dress!!!!!

Sarahjessicaparker @ 01/03/2008 at 6:21 am

Thanks alot guys!

Pages: [1] 2 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here