Top Stories

Miley Cyrus is a Punk

Miley Cyrus is a Punk

Another sure-to-be-talked-about photo of Hannah Montana star Miley Cyrus has leaked from her MySpace page.

It’s not Halloween anytime soon but Miley sure loves to dress up and have fun. What a punk look!

Oh, she’s just being Miley…

UPDATE: Miley was dressed like a punk rocker for an upcoming episode of Hannah Montana called “Yet Another Side of Me.” Figures! Check out the crazy episode stills below…

Like Just Jared on Facebook
miley cyrus punk 02
miley cyrus punk 03
miley cyrus punk 04
miley cyrus punk 05
miley cyrus punk 06
miley cyrus punk 07
miley cyrus punk 08

Credit: ONTD, umileysource
Posted to: Miley Cyrus

JJ Links Around The Web

FameFlynet Pictures

229 Responses to “Miley Cyrus is a Punk”

Pages: « 12 3 4 [5] 6 7 810 » Show All

  1. 101
    fan ashley tisdale // Says:

    she isn’t ugly she is different than always but she isn’t ugly lol
    ilovemileycyruss she is PERFECT!

  2. 102
    Ilovemiley! Says:

    Omg i love miley cyrus! I can’t w8 for this ep. She looks cool as a punk.

  3. 103
    jblove Says:

    holy **** thats creepy.

  4. 104
    nick Says:

    wtf? ¬¬

  5. 105
    Chynna Says:

    u idiots its just for an episode. u may not know this but it is called acting u douche bags!

  6. 106
    totallyzfanatic Says:

    I think she looks awesome here :)

  7. 107
    hsfd Says:

    Thats not true they just make it look like that thats really not her if you now that you know miley if you do think thats her you dont know miley

  8. 108
    katie [jonas] Says:

    hahaha miley is sooo cooL!

  9. 109
    Mandy Says:

    Hate her. Her hair seems like Bill Kaulitz’s.
    She plays so bad this part.

  10. 110
    arianna Says:

    whats her personal myspace url?
    tell me

  11. 111
    mm Says:

    PHOTOSHOP.

  12. 112
    sweetpea Says:

    it’ll be an interesting episode i guess
    cant wait
    still love miley

  13. 113
    sammy Says:

    errrrm.
    eww.!
    that’s purrdy disgusting.

    ♥♥♥♥♥♥

  14. 114
    WhiteStars101 Says:

    It may be for the show, but she is still a punk AND Avril wannabe and poser in real life, just like her idol, Hilary, is a goth wannabe.

    And that is the REAL punk style, I hope you know. And that style is NOT scary.

    God, I ******* hate this girl!

  15. 115
    *sigh* Says:

    Punk is dead. That dress-up stuff was never really punk. Avril Lavigne is NOT punk. Sum 41 is NOT punk. Travis Barker is NOT punk. Blink 182 is NOT punk. God…

  16. 116
    chrizelle Says:

    Whoaa! Miley; first of all u look scary second of all your hair i will mension a wig i think is pretty much weird & your clothes looks ugly i should barf on it; but wait i think someone already did. haha.
    not about u miley about what your wearing. okay! So dont u think im talking about u. okay!!!!! ILY!

    Bye!

    Chrizelle

  17. 117
    jojo Says:

    lol, she just wants to “fit in” haha

  18. 118
    Giovanna novis from brazil Says:

    omg !!!
    she can’t be like that…horrible!!!
    I ‘ m afraid … very afraid…

  19. 119
    Anna Braziil Says:

    she is perfect any way .

  20. 120
    Aida Says:

    i love this look!!!

  21. 121
    Aida Says:

    is bery fun

  22. 122
    Miley's #1 fan Says:

    Thats for an upcoming episode SHE’S NOT PUNK!
    although i’d still love her if she was
    btw the episode is called “Yet Another Side Of Me”

  23. 123
    BCist Says:

    Poser

  24. 124
    Bryan Says:

    Do u know her myspace URL?

  25. 125
    Blah Says:

    what a wanna be!

Pages: « 12 3 4 [5] 6 7 810 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here