Top Stories

Johnny Depp's Kids Do Disneyland

Johnny Depp's Kids Do Disneyland

Proud mama Vanessa Paradis (sans longtime partner Johnny Depp) takes her kids — Lily Rose, 8, and Jack, 5 — to Disneyland in Anaheim, Calif. on Sunday.

FYI: A wax figure of Johnny Depp as the swashbuckling Captain Jack Sparrow is on display at Disneyland.

Jack wore a shirt emblazoned with three of the five New York City boroughs–Brooklyn, Bronx and Queens. Dare I say he looks a bit like Sean Preston and Jayden James Federline??

10+ pictures inside of Johnny Depp‘s kids doing Disneyland…

Like Just Jared on Facebook
johnny depp kids disneyland 01
johnny depp kids disneyland 02
johnny depp kids disneyland 03
johnny depp kids disneyland 04
johnny depp kids disneyland 05
johnny depp kids disneyland 06
johnny depp kids disneyland 07
johnny depp kids disneyland 08
johnny depp kids disneyland 09
johnny depp kids disneyland 10
johnny depp kids disneyland 11
johnny depp kids disneyland 12
johnny depp kids disneyland 13
johnny depp kids disneyland 14
johnny depp kids disneyland 15
johnny depp kids disneyland 16
johnny depp kids disneyland 17

Photos: Gabo/Shinn/Bauergriffinonline.com
Posted to: Celebrity Babies, Jack Depp, Johnny Depp, Lily Depp, Vanessa Paradis

JJ Links Around The Web

Getty

122 Comments

Pages: [1] 2 3 4 5 » Show All
# 1

What a beautiful family !!!!… i’m jealous ..

# 3

so cute kids!

# 4

lily-rose is so pretty!

# 5

omg he does look like the federline kids..and their cute as well…the daughter is gorgeous

# 6

The whole family is cute but Lily-Rose is gorgeous. She has an older look to her. So pretty.

# 7

ugh i was there on saturday why did they wait till sunday

# 8

Wow Lily Rose is gorgeous!

# 9

vanessa looks a little bit older maybe cause she tired. i mean disney can be tiring for the parents

what happened to vanessa @ 02/11/2008 at 8:00 pm

Vanessa used to be so beautiful. I’m her age, but I don’t think she aged really well. What happened? As far as I know, she’s not into alcohol or drugs?

His daughter is so beautiful

Lily-Rose’s older look? She almost died, her cosmic memory aged her 20 years with that event. She will be something – like her daddy, but more cause she’s a woman.

the kids are so cute.. =]

OMG LILY IS BEAUTIFULLLLLLL

She has her daddy’s eyes holy heck, just the structure of her eyes are just like his. so cute!

beautiful kids! I knew they were going to be soo cute.. ’cause johnny depp is super attractive and vanessa is very pretty.

these are going to be such heartbreakers when they grow up.

sooo cute.

and I think Lily-Rose resembles Johnny Depp more!

Lily Rose is gorgeous

V looks so grey and haggard without make-up – she looked great on stage at the NRJ awards. I guess that’s what happens when you have kids….
That little girl is ABSOLUTELY STUNNING, it’s ridiculous how much so! :D

what the duck happend to Vanessa paradis?? she looks like a witch! looks nohting like the huge Chanel poster I see at the mall.

hmm… i feel kinda pathetic for feeling jealous of an 8-year-old’s looks! But geez, she’s beautiful.

OMG jack does look like Sean Preston!
And lily rose is beauitful!

Wow lily is so beautiful, she’s gonna be soooooooo good looking when she’s older, i kinda fell sorry for johnny trying to keep all the boys away.

Here's The Deal @ 02/11/2008 at 8:38 pm

Lily-Rose is absolutely beautiful. She looks just like her daddy, while Jack resembles Vanessa.

Vanessa is not aging very well and she doesn’t look too good in these photos. But she has Johnny friggin’ Depp, so who cares? Ugh, lucky b*tch…………..

Here's The Deal @ 02/11/2008 at 8:42 pm

Lily-Rose is absolutely beautiful. She looks just like her daddy, while Jack resembles Vanessa.

Vanessa isn’t aging well and she doesn’t look too good in these photos, but she has Johnny friggin’ Depp, so who cares? Ugh, lucky b*tch……….

Here's The Deal @ 02/11/2008 at 8:44 pm

Sorry, computer problems! :oops:

Pages: [1] 2 3 4 5 » Show All

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here