Top Stories

Taylor Kitsch is Gambit

Taylor Kitsch is Gambit

Friday Night Lights star Taylor Kitsch, aka football player Tim Riggins, will play Gambit (Remy LeBeau) in the new movie, X-Men Origins: Wolverine, according to SHH.

Kitsch, 26, has signed a three-picture deal and will be joining Hugh Jackman (Wolverine), Liev Schreiber (Sabretooth), Danny Huston (William Stryker), Lynn Collins (Silver Fox) and Ryan Reynolds (Deadpool).

X-Men Origins: Wolverine is set to open nationwide on May 1, 2009.

Just Jared on Facebook
Posted to: Taylor Kitsch

JJ Links Around The Web

Getty
  • Higgings

    wouah i fall in love with him when i saw him in FNL

  • woho

    Tim Riggins FTW!!! WOHO

  • http://www.missvanessah.g-portal.hu PD
  • http://www.missvanessah.g-portal.hu PD
  • Lindisima

    Thank God! I love Gambit, I’m just so happy to see him on film. I was kinda hoping Josh Holloway from Lost would play him, but I’ll take what I can get.

  • shabba

    nooo it should have been josh holloway

  • swthrt

    YES! Love Gambit, Love Taylor Kitsch, Love FNL and Riggins. Josh Holloway refused the role because it’s too close to Sawyer in Lost.

  • MEL

    This kid is so fucking hot. Should be illegal.

  • [☆F a m o u s☆]

    i had my mind set on holloway, but kitsch is just as good. and a lot younger.

  • jenny

    dont know who he is…..
    but damn looks hot!!!!!!

  • jael

    Josh Holloway didnt want the role…and it’s his loss because this is Taylor’s big chance…he’s going to be awesome!

  • marga

    yeah baby! i prefer kitsch to holloway! way younger ang hotter! in case FNL doesn’t come back, at least he has a new project. but here’s hoping NBC brings FNL back. I love Gambit! My favorite X-men character. Thank God I like the actor playing him.

  • aliza

    I love Gambit!! He was one of my favorite X-Men characters as well, along with Rogue (however, I didn’t really like Anna Paquin’s portrayal of her. She was okay.) because of their crazy relationship with each other.

    What does it mean by “three-picture deal?” Will there be an X-Men 4 where Rogue and Gambit meet? Cuz that would totally make my day.

  • Amy

    Perfect

  • http://www.bearotic.com/ Bearotic.com

    Looks like damn good casting as long as Kitsch can get the southern accent right.

  • Tanda

    I think that’s an old picture of him. He has gained weight and looks like “pretty boyish.” It’s clear why they chose him as Gambit if you see the recent pictures of him. He looks like him.

  • Tanda

    I think that’s an old picture of him. He has gained weight and looks less “pretty boyish.” It’s clear why they chose him as Gambit if you see the recent pictures of him. He looks like him.

  • Ana

    hmmm…. yummy :)

  • Bre

    Yy so Gambit WILL be in a X-Men movie :D That makes me happy! I hope he fits the role, cuz he may have the looks but can he pull off the accent?

  • nazurah

    yeah! Gambit.. one of my fav char finally brought to life..

  • fresh

    Hot!

  • janeway

    Hugh, what are you doing to us. How much eye-candy can a girl stand! This is going to be one fine looking film. Can’t wait!

  • LD

    I love Friday Night Lights. Taylor is a good actor and can pull of the southern accent. I am glad he is getting his big break. His character is a younger version of Sawyer on Lost, in that they are both bad boys who are mainly alone, but Riggins (TK’s character) is not as jaded and much nicer.

  • OMG

    MMMMMMMMMMMMMMHHHHHHHHH….CANNOT WAIT!

  • CC

    That’s so great for him. I love him in ‘Friday Night Lights’ He’s going to make a sexy Gambit, that’s for sure..

  • New yorker

    Ye-uh, this is a big role for Taylor. Good for him. He’s one of Chace
    Crawford best friends. Can you imagine the two of them sitting at
    a hockey or basketball game sipping on a beer. Total hotness!!!!!

  • ****

    mmm….yummy.

  • Crica

    Gambit, finally! I love Gambit, i hope this dude play it wells.

  • randi

    Taylor Kitsch, Ryan Reynolds and Hugh Jackman.. Oh my.. I think the girls will be melting in the theaters.
    I know I will be one of them. But please… I hope Taylor can pull off the accent.

    And when I heard they were offering the role of Gambit to Holloway a bit of me was glad he declined.. Just didn’t strike me as Gambit-like.

  • Kate

    This is crazy! I heard the rumors that Taylor Kitsch was gonna be the next gambit…thank god. He’s like the hottest man alive!!!

  • deez nutz

    dammit this sucks, Gambit’s paper should have been someone that looks mean like a bar brawler, I dont know maybe Sawyer from lost or something not this pussy ass wimp

  • deez nutz

    dammit this sucks, Gambit’s paper should have been someone that looks mean like a bar brawler, I dont know maybe Sawyer from lost or something not this puzy ass wimp

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here