Top Stories

Rihanna & Chris Brown are Pool Pals

Rihanna & Chris Brown are Pool Pals

Rihanna and Chris Brown share a romantic weekend in Jamaica together.

The R&B superstar couple got in the pool after a leisurely lunch at the Hilton Kingston Hotel. A source spied the pair kissing and playfully splashing around.

Rihanna, 20, and Chris Brown, 18, have matching star tattoos on their necks, which they both got in January.

RiRi has denied her relationship with Chris on a radio talk show, saying, “Are you serious? That is funny to me, he’s about 10. He’s like a brother to me. I don’t see him like that at all. I wouldn’t rule out dating a younger guy though.”

Like Just Jared on Facebook
chris brown rihanna pool pals 01
chris brown rihanna pool pals 02
chris brown rihanna pool pals 03
chris brown rihanna pool pals 04
chris brown rihanna pool pals 05
chris brown rihanna pool pals 06
chris brown rihanna pool pals 07

JJ Links Around The Web

Instagram

238 Responses to “Rihanna & Chris Brown are Pool Pals”

Pages: « 14 5 6 [7] 8 9 10 » Show All

  1. 151
    ima kill da bitch Says:

    FuKn OaTh…aHaHaH…iM LiKe iN HeAvEn RiTe nOw …i fkn hate dat B.I.T.C.H C.U.N.T. 4 real…if i ever see her ahaa ima slam dat ***** koz she aint nuffin but a durty hoe.
    i wonder iif hoe-anna is ever gonna read dis????
    well if u do nd you probly always google urself coz u fiink ur tha ****
    nd trust me u aint….

    well IF I EVER SEE U IMA SLAM YUO ASS

  2. 152
    jazzy phresh Says:

    Ehh…treemonkey and pondeforehead. How Great?

  3. 153
    Suzi Says:

    I think that Rihanna doesnt realy like Chris Brown I feel like she just wants attention. Rihnna must back off because she doesnt deserve Chris Brown. Rihannna must just die, *****!!!!

  4. 154
    EMMA Says:

    STUPID ***** HE’S MINNEEEEE

  5. 155
    Amoromniavincit. Says:

    Im jealous at her. hes soooooo sexy.

  6. 156
    Um...... Says:

    damnn rihannah u are a hypercritical arent u

  7. 157
    kristin Says:

    DISGUSTING.

  8. 158
    ana Says:

    im sooooooo jelous!!!

  9. 159
    jaleessa Says:

    I HATE!!! RIHANNA!!!!!!!! SHE IS A HOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. 160
    me Says:

    i hate da *****!!

    man lookin self need
    2 go on and leave chris brown for his fans

  11. 161
    vivian Says:

    i like rihannah and all but him and jordin sparks would just go perfect together and i really love chris so it takes alot 4 m 2 say who should be with him!!!

  12. 162
    kaylA Says:

    OMG R U SERIOUS HE AN DO WAY BETTER WIT ME. BUT I GUESS JUST KNOE IF SHE BREAKUR HEART U KNOE WERE TO COME AND IMMA BEAT HER ASS 16 OR NOT SHE GOT ME BENT DATS MINE RIGHT THURR. “GET IT BIG.” AND IF SHE GOT A PROBLE HOLLA @ME CHERRYMH115 @YAHOO.COM
    MYSPACE. CHERRYMH1@YAHOO.COM

  13. 163
    ilovechrisbrown Says:

    omg i can believe they’re 2gether!!!!!! when i found out i like freaked

    gosh i’m soooooo mad!!!!!! >:( rihanna stole my boyfriend!!!!!!!!

  14. 164
    SkiiTTles804 Says:

    ok.. Personally ii thiink that chris brown iis to good for prince’s twin siis.. not dont get me wrong rihanna is pretty… her hair iis niice and well so are her legs but thats damn shure iit.. now the person who said that theyd reather see chris wiith jordin sparks ii could so go for that… but id rather see hiim wiith someone liike idk (ugh anyone butt that ass ugly biitch ciara (manwhore) ooo ii know Lil Mama.. now thats a powerhouse couple right there.. well iim out.. me chris and trey songz reppiin dat 804 all day where ever we be at.. 804 all day biitches

  15. 165
    Shaquittah Says:

    well i fukn hate rihanna…
    my lil sister asked her for a autograph and tha ***** said no and gave her a dirty look.
    **** that *****
    dayummm ma lil sister is only 6 and she loved her music…
    dat ***** was lucky dat i wasnt dere coz i would of knocked her ass owt…srsly nobody fukn gives durties to my lil sis…
    *** man all yall who hate on her i gve ma deep respect to yah……

    that stupid **** could die tomorrow and all yall would be throwiin a party includin me….

  16. 166
    cutiepie4eva Says:

    they luk so good togetha. it’s a shame they cant just keep it real, they gotta be pleasin othas.well i can date who i want when i want. cuder fa them.

  17. 167
    :) Says:

    0mfg!!! Dude chriiz br0wn kan d0o0 wayy better dan dat riihannaz s00 ugly she has a BiiGG freakiin f0rehead n she lo0kz liike a guy wiit her haiirkut n 0mg chriiz br0wn iiz fiine as hell!! Riihannaz s0o0o lukky but liike c0me 0n chriiz br0wn I kant beliive he liikes her ugly butt!! Hez way 2 go0d 4 her

  18. 168
    chris brown Says:

    yo rihanna, u lyk really nedda back of MY BOI cauze we r lyk so tight and i aint gonna let u get in da way of it chick… SO BACK OFF IF U KNOW WATZ BEST 4 U!!!!

  19. 169
    kc Says:

    leave them alone please. what going on between chris and my girls rihanna have nothing to do with u all. we are all human if they a couple when there r ready there will let the world know stop bugging them please mind ya own business love u bad rihanna and cb

  20. 170
    funny Says:

    i think chris brown is fine and need somone else

  21. 171
    lil lia Says:

    hey rhianna and chrisbrown i luv yall and yall do look kind of cute together and i am happy 4 yall and i hope i really workout between u and him ( i am kind of jelous to because i luv chrisbrown that is my baby) again i say i hope it gos okay take care of my husband lol

  22. 172
    anita Says:

    Am soo Happy For Them …..But I Want Rihanna And Akon The Best Of Africa To Be Together As a Lover

  23. 173
    Sw33t K3K3 Says:

    Wow this is BULL! Rihanna your a **** first Jay-z then My man! Leave him alone! You ******* *****. and thers no need to lie you guys have matching tatoo’s!!!! I MEAN COME ON! WHO WOULD PERMANETLY PRINT THERE BODY ON “JUST A FRIEND”!!!!!!!!!!!!! YOUR NOT A GOOD LIAR. BUT CHRIS I LUV YOU AND I FORGIVE YOU!

  24. 174
    Myavia armstrong Says:

    I’ll admit I am jealous. I just want chris to be with someone that makes him happy.If rihanna makes him happy so be it. But if I find out that she has been giving my boy ,chris,a hard time,best believe,I’m coming.LOVE YA CHRIS,BY.

  25. 175
    crystal Says:

    i think that they are cute

Pages: « 14 5 6 [7] 8 9 10 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here