Top Stories

Not the Brightest Bulb in the Cake Box...

Not the Brightest Bulb in the Cake Box...

A cake decorator at Wal-Mart flubbed pretty badly. S/he wrote on this custom cake:

Best Wishes Suzanne
Under Neat that
We Will Miss You

Haha, get it? GET IT?? Thanks, Vicki!

Just Jared on Facebook
Credit: theginblog
Posted to: Random

JJ Links Around The Web

Getty
  • Michael Phelps' fiance Nicole Johnson says things have not always been easy for the couple - US Weekly
  • Justin Bieber spent VMA night at a karaoke bar - TMZ
  • Prince Jackson remembers his dad Michael on his birthday - Gossip Cop
  • Taylor Swift had to go to jury duty just like everyone else! - Just Jared Jr
  • Khloe Kardashian goes head-to-head with Rob - Radar
  • Chris Hemsworth shows what Thor has been up to - Lainey Gossip
  • Grimm is set to end after six seasons - The Hollywood Reporter
  • http://sparklestarnews.blogspot.com/ Sarah

    thats’s funny

  • Saruhh

    i dont get it…

  • laurie

    that is so old….

  • imster

    I DON’T GET IT

  • laurie

    Okay , so this is how this conversation went:

    Wal-Mart Employee: “Hello ‘dis Walmarts, how can I helps yous?”

    Customer: “Yes, I would like to order a cake for a going away party this week.”

    Wal-Mart Employee: “Whatchu want on da cake?”

    Customer: “Best Wishes Suzanne.” And underneath that “We will miss you”.

    Enough said!

  • mAGGCHUNG

    haha. how very sad.

    for those that didn’t get it..

    imagine someone calling the Bakery Dept. with instructions.

    “Hi, so what would you like the cake to say?”

    “‘Best Wishes Suzanne.’ Underneath that, ‘we will miss you.’”

    ah, so painfully sad.

  • itzzzkimmm

    thanks laurie ^^^ I actually didn’t get it until I read your post. LOL!

  • imster

    ohhhhhhh…that’s hilarious! walmart workers are that getto! LOL

  • schmoop

    Oh my god…I cannot stop laughing!!!!

  • kat

    LOLOLOL

  • spot

    that is hilarious

  • [☆F a m o u s☆]

    imster @ 02/28/2008 at 12:57 am ohhhhhhh…that’s hilarious! walmart workers are that getto! LOL

    **

    you’re an idiot. haha

  • http://JUSTJARED.COM NOR IS THE THREAD!

    SERIOUSLY!!! WHAT A POOR EXCUSE FOR A THREAD. I EXPECT

    MUCH MORE FROM JJ.

  • Mariah

    LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL!!!!!!!

  • patio

    slow day huh jared?

  • Tee-Jay

    Haha, I get it.
    What a loser

  • Nicole m

    Thanks Laurie! Now I get it….lmao.

  • matahari

    life is boring unless we have brangelina on the news

  • Jughed

    *chuckles*

  • k and k and ?? d?

    @ #3

    Agreed. This is as old as teh internetz.

  • sam

    HAHAHAHA. HILARIOUS!

  • Pernille

    Omg so SO SO great! idiot

  • alksjdfalkj

    so he/she screwed up doubly? first writing the middle line…and then writing “under neat?” or were either of these things intentional and meant to be funny?

  • rae

    I actually think that both misspelling ‘underneath’ and making it two words is worse than just including it. That’s really where the moron title is earned.

  • Don’t hate me

    This is what happens when immigrants don’t have to take an English Test to work, get a greencard, visa, etc..

    I know you don’t need to be a college graduate to work at walmart, however, you would think they would hire someone who could understand english..

  • :)

    i diddnt get it till people explained…thanks.
    hmmm funny.

  • gerber

    i am boring.. is there another channel to tune in

  • Sarah

    i got this in an email like last week, it was too funny haha

  • sevenover

    I work in an employment center, and we needed to order a cake for a “Hire a Veteran” event we were hosting. The secretary called a local bakery and ordered the cake…when it was picked up, the cake read, “Don’t forget! Higher Vet!” Wouldn’t you think they’d stop and think before they actually write on the cake?

  • André

    i don’t get it.

  • http://msn Lips,tits,and dont fuck my man

    LOL..

  • Martelka

    Wow! What a bright dude. funny;)

  • ll

    This is really funny. Thanks JJ, contrary to some, I think this is a very funny thread.

    But there is no need to blame it on immigrant workers, some of the immigrants I know speak and spell much better than blue blood Americans who can’t get 400 on their SAT English.

  • Susan

    very funny…

  • Anon

    That is a racist joke that has been around for quite a while – and the pic is likely photoshopped. And not all that funny.

  • yfw

    wal-mart has custom cakes??

  • gypsy Marie

    Haha! Publix did something similar to me.

  • gypsy Marie

    Anon? Why is that racist?

  • Vicky

    LMAO!!!

  • ace tomato

    When you order a cake with writing, the person ordering the cake is asked to write out what they want on it on a separate card.

    The cake decorator copied exactly what they saw, unable to distinguish between the part to be written and the part that is instructions on where to write it.

    The cake decorator is illiterate, kids.

  • Helena

    I bet that Suzanne bítch slapped the person who made it and her friends and then zoomed off.

  • Regina

    #18, let me be the first to say it: get off the computer and witness the outside world, loser!

  • Ha!

    This is such an old picture.

  • http://www.unuradio.com Ms. scorpia

    This story is pretty old. My co-workers actually gave me a b-day party with the cake having those same sentiments, only mine had my famous line underneath that, ” Now, that’s real boo!”

  • Adam

    True it’s old, but it’s SO priceless!!!

  • katie n

    well, with the kind of miserly salaries that Walmart pays don’t expect lot of educated kids/elderly to work there. And people who look for cheap cakes at cheap places like Walmart get these ‘hole in the cheap cake’ things happen to them.

  • kate

    haha I get it
    it took me a second though, not gonna lie

  • Jen

    Haha. One time I ordered a cake for my brother’s birthday. I wanted them to write “Happy Birthday Mark” in red (icing). When I got the cake it said “Happy Birthday Mark in red” in black icing.

  • groundhogday

    Wow, people don’t get this. I thought the only stupid person was the one who decorated the cake. Boy was I wrong!

  • alksjdfalkj

    hahahahaha jen. that’s even worse than the picture in this thread!

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here