Top Stories

Rihanna Does Dublin

Rihanna Does Dublin

Rihanna is Good Girl Gone Bad again and performs on stage in a red and black number at the RDS Arena on Wednesday in Dublin, Ireland.

Rihanna‘s been shakin’ up the Internets with the recent pool pics of her and Chris Brown in Barbados.

Rihanna
is fresh off her first Grammy Award (Best Rap/Sung Collaboration) win for Umbrella.

25+ pictures of Rihanna doing Dublin…

Like Just Jared on Facebook
rihanna ireland 01
rihanna ireland 02
rihanna ireland 03
rihanna ireland 04
rihanna ireland 05
rihanna ireland 06
rihanna ireland 07
rihanna ireland 08
rihanna ireland 09
rihanna ireland 10
rihanna ireland 11
rihanna ireland 12
rihanna ireland 13
rihanna ireland 14
rihanna ireland 15
rihanna ireland 16
rihanna ireland 17
rihanna ireland 18
rihanna ireland 19
rihanna ireland 20
rihanna ireland 21
rihanna ireland 22
rihanna ireland 23
rihanna ireland 24
rihanna ireland 25
rihanna ireland 26
rihanna ireland 27

JJ Links Around The Web

Wenn
  • Nicolas Cage cares about what people think of him- US Weekly
  • Young Jeezy drank from a $20,000 bottle of Moet- TMZ
  • Watch James David Carter get a four chair turn on The Voice- Gossip Cop
  • Jonathan Bennett and pro partner Allison Holker kiss on Dancing with the Stars - Just Jared Jr
  • Boardwalk Empire alum Shea Whigham is joining Agent Carter- Entertainment Weekly
  • A woman shows off her three boobs after getting plastic surgery- Huffington Post
  • Read a recap of the latest episode of Masters of Sex- Lainey Gossip
  • Director George Sluizer has died at the age of 82- The Hollywood Reporter
  • Claudia Galanti shows off major cleavage in Milan- Hollywood Tuna

72 Comments

# 1
[☆F a m o u s☆] @ 02/28/2008 at 11:09 am

hot.

# 2

good girl gone ******

# 3

She looks like a w-h-o-re!

# 4
shenanyginz @ 02/28/2008 at 11:13 am

she’s hawt

# 5

why she is dating chris brown ?

# 6

I think she looks like a transvestite.

# 7

How sad that she has to resort to dressing like a sk-ank

# 8
[☆F a m o u s☆] @ 02/28/2008 at 11:20 am

ōh my gōd, i was 1st! ōmg! i cant believe it. ok, ok… first i’d like to thank the big mān – god, for giving me the strength to drag my lazy āss up outta bed this morning and get on justjared.com. and i’d also like to thank my momma for having me! and, um.. the guy at dell who help me build my super computer. thank you.

# 9

CHRIS BROWN IS UGLY !!!

From the waist down, not bad. From the waist up, ugly!

SHe-who-shall-not-be-named @ 02/28/2008 at 11:22 am

She’s rocking the ‘*****’. lmfaoo this chick is so fug.

puhleese ew @ 02/28/2008 at 11:24 am

h o re. looks like crap

she covered her 4head so she gets a plus for that. even if it’s weave. next hopefully she shaves down that bull nose with plastic surgery,

Rihanna again???? Nooooooooooooooooooooooooooo!

Mr. Cruise @ 02/28/2008 at 11:30 am

I think he looks cute, but I don’t mind when guys cross dress.*wink*

She’s wearing way too much powder. It’s causing her cheeks to break out.

Does CHris BroWn know he’s dating a MAN?

i dont like her personality much but i can admit when she looks hot and here she does.

rihanna is a “murderer” so Run Chris Run.

she looks so silly in that 2nd pic! lol!

I don’t find the *hoo*ker* look “hot”. When a singer has to tart up like that, it usually indicates her lack of substance as an artist.

HOW MUCH DOES SHE CHARGE?

I think she looks tranlicious! :=)

She looks like a hoe….and she kinda looks like a man

She looks like a hoe….and she kinda looks like a man

SHE’S A TOTAL BUTTAFACE HOE WITH BIG ASS CRATERS ON HER FACE

What happened to that cute girl singin ‘pon de replay’?

She would be a pretty girl if she’d wash all that **** off her face.

Triump of the Fug @ 02/28/2008 at 11:54 am

Poor thing! She needs a good stylist.

Who did her makeup? Tammy Faye? Bobby Trendy? X-Tina?

she looks so cheap!!! a ho! she is so overrated. ewwww

SHE’S FUGLY

lol interesting outfit.

BETSEY SMITH @ 02/28/2008 at 12:18 pm

IS THAT A DSQUARED2 OUTFIT .. IT LOOKS LIKE THE ONE SHE WORE THE THE GRAMMY AWARDS ….THEY DID THAT ONE…

IT ALSO LOOKS LIKE THE OUTFIT THAT THE AMERICAN TOP MODELS WORE FOR THE PROMOTION OF THEIR SHOW

i was there last night and i must say it was a fantastic concert and she looked great

i wonder why @ 02/28/2008 at 12:43 pm

anything to make the headlines…who will she sleep with next…not surprised..****.overrated.

she has amazing legs wow
im jealous

if only the material the outfit is made from didnt make it look so cheap
http://arabaquarius.blogspot.com/

like her but why is she dressed like that and im sorry that haircut suits some people but just doesnt look right on her

ah ppls i was at dat concert! it was amazin! she amazin singin live! xxxxx

ENOUGHALREADY @ 02/28/2008 at 2:53 pm

#40 she does to much voice over to ever be live or back tracking or what ever you call it.

She cant belt out one song standing still without loosing her breath and you actually thought she did the whole concert live? Wake up it’s called lip singing it’s in the mike…

Rihanna does not sing live!!!!

Like the one man wrote who cares about her singing when she dresses like this and this is what she is hoping for. The ***** look takes away from the voice and I’m sorry to say it works over there but when she comes here it will be another story.

Has anybody hear about Pop Fiction. This show on E! Its going to be on air March 9th at 10:30 et/pt. If anybody knows about it let me know. Also ive seen these. This show is going to be good. It has to be its so secretive. Ive been hearing crazy rumors about it too!! Heres the link

http://www.eonline.com/on/shows/popfiction/index.jsp

CHAOS IS COMING. POP FICTION.  MARCH 9.  E!  THANK YOU FOR PLAYING.

• HOLLYWOOD ARMAGEDDON.  RESISTANCE FUTILE.  POP FICTION.  MARCH 9.  E!  THANK YOU FOR PLAYING.

LMAO! I love watching all the haters on here explode! Too funny. You keep posting on Jared while my girl Ri is getting paid, living her dream come true, becoming the darling of the press, being desired after by many that wouldn’t give the haters on here a second look, and is far to busy to care what any of you think! Love it!!! Hahahahhaaha

ENOUGHALREADY @ 02/28/2008 at 3:40 pm

@43 that may be true now but your girl dont have longevity. Yeah it’s been 3 years but 3 can be her charm. Things happen for a reason. We have to many stars that are here now and there are too many artist coming that are cute, and have the one major factor Rihanna dont have? TALENT…

LeiiLarnii @ 02/28/2008 at 4:39 pm

RIHANNAZ GOT AIDS…
i hate diis B**** she should go die in a hole
tha po-po should lock her ass behind bars coz tha big ass 4head ov hers could do some damage…dammmmm
true true she do look lyk a man tho cant lie bought dat **** :D….
wtf is she wearin cant she afford a betta stylist or sumshit????
her make is tragic……
watta turn off…GO BACK TO THA DRAG-KWEEN-PAGEANTZZZZ…
u nasty ass hoe

#41u dont no wat ur tlkin bout LOSER! so wa if she doesnt sing live! u still no its her voice so dont go hatin on her! and no1 asked for your opinion! if u wanna say sumthin bad…go sumwer else! all i sed was i tot she was amazin..u werent even there! AND she was dedly!

#43 ….u can kiss my ass….nobody kares waht yo ass says

#41 and #44! u tink she has no talent?! get a life!! all you had 2 say was she didnt sing live! no need 2 go off in 2 a rant just 2 prove your point! and #43 your rite..its gas watchin everyone explode!

HOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

One word: EWWW!!!!

NEXTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!

i dont like her at all.what the hell is she wearing?

eww she looks ugh she has no talent but hey shes just makeing her dreams into reality

She is a performer and her outfit is suitable for the stage. The girl has a great body. She looks damn hot.

….wow. It’s hard to believe she’s only 20!

omg. this she-male is fugly muthacuker its not even funny. her forehead is massive, and she cant sing live at all, she has no talents, and she always dress as cheap fcukin whoore cause no one cares about her she-male.. eww.. please stop with this ****** talentless posts!!!! bring more beyonce is better. the one that has talents.

okay i love rihanna i think she is so gorgeous but i gotta admitt she looks like a man on these pics

why does she dress so cheap we get ta point tat she wants to be bad but tat doesn’t mean dressin like tat!!

#45 and #56 yeah u dammn rite..she aint got nuffin special to bring…she only dresses lyk a hoe 2 draw tention away from dat huge forehead ov hers…
and whats so good bowt her body???? she aint got no booty…
look at beyonce beatiful voice and NATURALLY pretty and she got tha whole body…she b REAL…den u got rihanna,looks lyk a man sings lyk an ape..
dammm if i was beyonce id drop dat hoe 4 sleepin wit jay-z…
coz we all no dat **** b true….*** ima bcome famous so i can knock dis hoe owt

bad girl gone worse @ 02/29/2008 at 2:18 pm

When she finds her voice and talent then post news on her. Until then, post stuff from Playboy because they’re talentless and only good for crotch shot pics like Rihanna.

i think that you all should leave our bajan girl alone. she is no ****ing man. rihanna you r sexy in every way possible. keep your head up and keep shine. i am proud to to be bajan and because of you i always will. we love you. chris brown if the rumors about you and our star is true take care of her. we in barbados love you and wish you well.

this chick’s killing me with her lack of talent. clothes can’t make you riri. i can’t wait for her to be history and the way she’s steamrolling, it’s coming soon. make way for real talent.

dammm y r all ov u waistin ur own time writin bowt her….we all no she has no talent or dress sense

i wish dey would start releasin artist who can really sing…yeah yeah rihanna gots an kk voice but she cant belt it out…i dnt even get her music sometimes first she singin about fkn turning the volume up den about killing herself,den going to rehab,srsly wat kinh shiet is dat????

omg its true she really be goin owt with chris brown:(

dont mind those dirty comments i think u look pretty

well the only thing i got to say is that all yall on this page talkin bout rihanna and each other make me laugh so hard till its not even funny anymore .
ohhhhhhhh i forgot one more thing i do got to agree wit that mareia girl cause all yall just haters.yall just mad cause she got chris brown and chuz dont but like i always say dont get mad get glad lmfao

i was there, worst concert i have EVER been to….the opening act was better than her swear to god

Do yo thang ma @ 06/17/2008 at 7:53 pm

Haters always think that it matters what the **** they say. SHe gettin the fame and the money that you all wish you could. love or leave it…get the **** off if you hate her and go suck a raw ****..

helO my eMAIl :D nora.baby.girls@hotmail.com ILovE yoU rIhaNNNa mwA mwA BYe BYe

tooo much! powder and that outfit omg horrible. and does are stipper boots. and dude what a horrible haircut.

wow my girl has gone from girl rihanna has really changed ..allot..wow…i wonder wat chris breezy is sayin…but i stiill like her rihanna is my girl and yalll jus hatin so bac of of rihanna and chris breezy

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here