Top Stories

Brad Pitt & Bill Clinton are BFFs

Brad Pitt & Bill Clinton are BFFs

TEAM BILL ‘N BRAD!

As reported yesterday, Former President Bill Clinton met up with Brad Pitt to greet volunteers and break ground for new homes in the Lower Ninth Ward in New Orleans, Lousiana on Sunday.

Clinton hosted his Clinton Global Initiative University while Pitt represented his Make It Right Foundation, which he founded.

Clinton said, “The way to really get New Orleans all the way back and all the way back in a hurry is to rebuild in the right way and make it a long-term, five- to six-year commitment, to create a much higher base level of jobs through this whole energy efficiency endeavor.”

10+ pictures inside of Brad Pitt and Bill Clinton

Like Just Jared on Facebook
bill clinton brad pitt 01
bill clinton brad pitt 02
bill clinton brad pitt 03
bill clinton brad pitt 04
bill clinton brad pitt 05
bill clinton brad pitt 06
bill clinton brad pitt 07
bill clinton brad pitt 08
bill clinton brad pitt 09
bill clinton brad pitt 10

Photos: Cheryl Gerber/AP Photo
Posted to: Bill Clinton, Brad Pitt

JJ Links Around The Web

Christopher Polk/Getty

545 Comments

Pages: « 13 4 5 [6] 7 8 922 » Show All

jp kids have bad bad eating habits. shiloh looks fat. i like zahara and her pants. her hair looks nice. i never thought we would see angie with all the kids by herself.

vickifromtexas @ 03/16/2008 at 6:07 pm

anoble, yeah i saw all of that. whatever, they don’t own the blog. everyone has pet peeves, you have to live and let live. happy birthday to your son, he is a teenager right? = )

‘morrows headline must be “mrs obama along with the x factor went to the upper ward to promote the “make it wrong”.nah!crazy government!

should read **Of Angelina not **The Angelina.. But You know There is only One.. lol..

lookwhaticando @ 03/16/2008 at 6:09 pm

anoble @ 03/16/2008 at 5:57 pm Waves to vickifromtexas, guli, bdj, felinelilly, anustin, lookwhaticando

Papa Pitt is lookiing good and doing good – you can’t beat that in a man

anustin – LOL

============
Waving, at you~~~

OMG Shiloh looks like Angelina now.

lookwhaticando @ 03/16/2008 at 5:39 pm

sharon @ 03/16/2008 at 4:16 pm thanks jj for another new thread. brad looks so hot and sexy.

=============
(((Waving)))
—————————–
hi, lookwhaticando. omg, the whole family is in NOLA. Angie looks so beautiful. Shiloh grows so much and she is soooooooooo beautiful and her hair is so long.

# 101- thanks for the link to the photo

It is really cute how the older children walk in a line.

http://www.pagesix.com/photo/angelina+jolie+all+4+children+goes+corner+store?page=0,3
————————————————-
i love this pic :)
she´s so adorable.
it´s great to sse angie with all of her kids ( and the the one in her belly, of course :)).

Ritzy has a New Name @ 03/16/2008 at 6:11 pm

genovese

Macdowell @ 03/16/2008 at 6:13 pm

Orange Clockwork @ 03/16/2008 at 4:08 pm

He’s boring.

_+_+_+_

And so are you, Orange Clockwork. Can you just leave ‘cuz you really are boring us to death. HO-HUM

Hi fellow BAMPZS!
I love how Brad looks even when he gains a little weight. He is always amazingly hot no matter what.
He also looks content and absolutely happy with his beautiful family.

:-)

#127
vickifromtexas @ 03/16/2008 at 6:07 pm
anoble, yeah i saw all of that. whatever, they don’t own the blog. everyone has pet peeves, you have to live and let live. happy birthday to your son, he is a teenager right? = )

———————————————————–
yeah, I was thinking whatever too – couldn’t resist a dig at them, maybe they are upset that we didn’t ask their birthdays or about their animals on the last couple of threads :roll: He’s sixteen today -sometimes I can’t believe I let him live that long :lol: JK-he’s a good kid, he can’t wait to get his license now. I’ve seen him ride a bike maybe he shouldn’t be in a car :D

ha @ 03/16/2008 at 6:09 pm OMG Shiloh looks like Angelina now.
_____________
to me shiloh has a lot of angie, and brad´s mouth

poor Angie, 3 running and carrying 3 more

zanessa110 @ 03/16/2008 at 6:16 pm

Brad looked stressfull.I read earlier that he called off marriage since he thinks Angie is not taking care of their relationship well.although I don’t believe it but it can have some kind of truth in it.since with 4 kids for sure Angie won’t have enough time with brad.and i don’t think new baby will do any good thing for them and their relationship.it(new baby) means less mommy and daddy time.

btw,brad looked sexy in new pics,but in yesterday pics stress and tiredness was written all over his face.

Jolie-Pitt family is the most beautiful family on this planet.

CLINIQUA @ 03/16/2008 at 6:06 pm
Thanks for the link. The Pictures are too cute.

Hey carolina,
How my “lion” today? :D

lol ritzy

for the 1st time i like brad’s hat.

Hi vicki and anoble. :smile:

i agree…brad looked stressed yesterday.

was this means shitzy is italian?oh mafia!nah!fuckfia is closer.

zanessa110 @ 03/16/2008 at 6:16 p
Shhhh Don’t tell anybody, but I heard that Vanessa and Zac broke up and now Zac is dating Chace from that TV show. The stress is showing on Zanessa face but they are not ready to make an announcement. You heard it here first.

vickifromtexas @ 03/16/2008 at 6:21 pm

hello susieqt. hope you are having a great day. : )

Pages: « 13 4 5 [6] 7 8 922 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here