Top Stories

Chace Crawford Kissing Who???

Chace Crawford Kissing Who???

Click inside to find out the lucky person kissing Gossip Girl hunk Chace Crawford!

Here’s a hint: It’s not J.C. Chasez.

http://cdn03.cdn.justjared.comchace-crawford-kissing-jessica-szohr-gossip-girl.jpg

JESSICA SZOHR! JESSICA SZOHR! JESSICA SZOHR!

Costars Chace Crawford (Nate Archibald) and Jessica Szohr (Vanessa Abrams) were spotted in a hot and steamy kissing scene while filming a new episode of Gossip Girl in New York City on Thursday.

SURPRISED????

Like Just Jared on Facebook
chace crawford kissing jessica szohr 01
chace crawford kissing jessica szohr 02
chace crawford kissing jessica szohr 03
chace crawford kissing jessica szohr 04
chace crawford kissing jessica szohr 05

JJ Links Around The Web

Jason Merritt/Getty

140 Responses to “Chace Crawford Kissing Who???”

Pages: « 1 2 3 [4] 5 6 » Show All

  1. 76
    jamey Says:

    huh? vanessa and nate?! random, much?!

  2. 77
    lauren Says:

    Aw! They look cute! Nate lets people run his life on the show and doesn’t really know how to think for himself. Vanessa seems to be completely opposite. She’s living on her own, completely independent, and will speak her mind. I think them hooking up will be interesting to the show. I doubt his parents will approve. :D

    p.s.- to the person freaking out about the spoiler issue: chill. looking at the pic posted, it could have been a kiss on the cheek! You’re the one WHO CLICKED THE LINK to see more pictures. So you ruined it for yourself.

  3. 78
    B Says:

    I was rooting for Jenny/Nate

  4. 79
    Kira Says:

    what??? i thought it was gonna be leighton, but jessica?? omg!!!

  5. 80
    savaanna head Says:

    OH MY I THOUGHT THAT WAS VANNESA

  6. 81
    sharri Says:

    aww i was hoping it would be blair :(
    but by the looks of the photos, it looks like they’ve been together and he gave her some flowers :P

  7. 82
    Dani Says:

    NO. !
    He needs to be kissing either Blair or Serena.
    My opinion.

  8. 83
    sara Says:

    Ugh, why?! Couldn’t they have followed the books to certain extent? It’s should be Nate and Serena. I hate Vanessa.

  9. 84
    Summer Says:

    OOH LOVE THEM TOGETHER!!

    Nate & Vanessa
    Chuck & Blair <3
    Dan & Serena

  10. 85
    Marrie Says:

    VANESSA AND NATE TOGETHER? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO =(

    VANESSA IS SUCH A *****, HE NEED STAY WITH BLAIR!

  11. 86
    betinhaah Says:

    OH MY GOD!

    I COULD NEVER THINK IT WAS HER! NOW I’M EVEN MORE CURIOUS AND LOOKING FORWARD TO WATCHING THE NEW EPISODES!

    BUT THEY LOOK UTE TOGETHER ;)

  12. 87
    yaya Says:

    cant wait to see that episode!!

  13. 88
    milie529 Says:

    Wow!|! That’s quite a surprise! I really thought it was Jenny, b/c in the books, they dated…

  14. 89
    reba Says:

    Awesome…keep him away from Blair…and maybe Serena will get jealous

    CAN’T. FREAKING. WAIT.

  15. 90
    yeliz Says:

    I AM REALLY SURPRISED!!!
    I THOUGHT IT IS BLAIR….
    I CANT IMAGINE THAT NATE LIKES VANESSA!
    NATE AND BLAIR MUST BE TOGEHTHER FOREVER!!!!

  16. 91
    Andrea Says:

    OMG, WHY?!

  17. 92
    niene Says:

    OMG !!!
    this is SO weird.
    i mean, nate & vanessa?
    SERIOUSLY???
    hmm.

  18. 93
    Kim Says:

    OMG!!! i didnt expect this..but i love it!!! i think jessica is sooo pretty. i dont understand why ppl. dont like her.

  19. 94
    whatevvvvv... Says:

    wow

  20. 95
    Cindy Says:

    ……..-.- YET ANOTHER GIRL KISSES CHACE CRAWFORD!
    Gaaaah. but…..this oughtta be interesting. Blair hates Vanessa anyways(because of her liking Dan while Dan is dating Serena)….

  21. 96
    California rox Says:

    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT???? This is like THE WORST! But maybe Dan will get jealous, and Blair will be like WTF and Serena will be like jealous also. But this is like the worst couple from TV EVRRRRRRR. grrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

  22. 97
    eliza Says:

    lmao blair will ****** destroy vanessa. i cant wait.
    and anwyay i dont it will be a serious thing. more like a fling.
    btw, chace looks hawt with this hair cut.

  23. 98
    melanie Says:

    Nate & Blair forever!!!

  24. 99
    jESSICA Says:

    Wow, seriously! They never even spoke in the books.

  25. 100
    itzzzkimm Says:

    ::gasps:: omg! No way!!! they make a cute couple though.

Pages: « 1 2 3 [4] 5 6 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here