Top Stories

Zac Efron is Gangster

Zac Efron is Gangster

Zac Efron is looking pretty thug in costume on the set of his new movie, 17 Again.

Producer Adam Shankman had this to say about this look: “When he first turns 17, he’s got this old 1989 haircut that is not the cutest Zac you’ve ever seen. But he is quite shirtless in much of the movie, which the female fans are going to be quite happy with because the boy has been working quite hard on it.”

Shirtless, ladies!! Zac Efron!! Shirtless!!

Gangster t-shirt and hat by Ed Hardy.

17 Again is set for an August 15 release.

Like Just Jared on Facebook
Photos: Zefron
Posted to: Zac Efron

JJ Links Around The Web

Getty
  • Channing Tatum is making a movie about his father's heartbreaking story - US Weekly
  • Did Prince have a prescription drug problem? - TMZ
  • Read a recap for the latest episode of Empire - Gossip Cop
  • Shawn Mendes is dishing details on his new album - Just Jared Jr
  • Is Kylie Jenner buying Tyga a home? - Radar
  • This is Leonardo DiCaprio taking a selfie - Huffington Post
  • Beyonce kicks off her Formation World Tour in Miami - Lainey Gossip
  • Check out the complete list of TV pilots for the upcoming fall season - The Hollywood Reporter
  • Rayt

    Ech.

  • nicole

    first
    haha hilarious

  • http://ashley-tisdale.nl Rachel
  • Dana

    um well idk if i like this look for him

  • Ryanne;Brasil!

    Love him!
    his so cute with this hat!oeieoieoieoieoei’
    <3 õ/ ;*

  • danielle

    funny…

  • zoe

    He has managed to take nerd to a new level. Pretty boy goes gangster. What an oxymoron.

  • Karen

    Yeah, Zac!!!

  • regina

    gosh, i hope his hair doesnt stay like that for hsm3…

  • Tricia

    is that the reason why he isnt in utah? :)

  • Ryanne;Brasil!

    he’s liking a kid!

  • Ryanne;Brasil!

    he’s linking a kid!

  • merce

    he is very cutee :D

  • Emmzz

    LOL!!!

    :0

    Let’s hope he doesn’t take a fancy to it=]

  • http://www.shiia.org yvette

    he looks really young in that pic

  • aninha

    aaaaah, love so much him! *-*

  • VT

    nothing new jj

    the pic is old,sorry

  • Karen

    Before everyone gets going about how Zac LOOKS, please read what Jared has written. It is a pic from the set of 17 Again! SOOO once again all we have is a picture of Zac that is old and not current. It was taken while he was filming the move 17 Again. And it looks like maybe it was taken during the time he was wearing the wig everyone hated—-and thought was his real hair.

    So, we still are left without a “real” picture of him either in London or Salt Lake City.

  • eve

    Cute

  • layla

    he still looks hott.
    mm.

    anyways, when’s he going to UTAH?!?

    I love Zanesssssa!
    <3

  • http://justjared.buzznet.com/gallery/photos.php?yr=2007&mon=12&evt=jonas-trump&pic=jonas-brothers-trump-hotel-12.jpg Studmuffincrazy4_LIFE

    haha zac is soo gangsta!
    he looks hott

  • eira

    heheh!!
    “Shirtless, ladies!! Zac Efron!! Shirtless!!”
    LOL! JJ ur hilarious!

  • lizzz

    Um…if by “gangster” you mean like….twelve.

  • alemba

    oh my shirtless cool and go gangsta

  • mernam

    you guys im confused..is he filming me and orson welles or 17 again right of this moment?

  • Talia

    OMG I’m on the 1st page!!!He’s cute!!

  • niene

    omg he’s sooo cute <3

  • Talia

    SHIRTLESS ZAC!!!!!OMG!!!!I’M GONNA DIE!!!!

  • http://floortje.stwc.nl Floortje

    So lovely!! Supercute <3

  • gigi

    ZAC . USAH . he’s stranger , but cute at the same time . UAHS .

    ASUHAS . kissês for Brasil , oqs ? lovêya cat’s

  • dalia

    He is finished with 17 again and I believe his character tries to fit in with the way teens dress today, but a friend he has made sees his disastrous attempt and takes him shopping and hence the hottie Zac ( Mike Odonnell) is born…

    Zac is either finishing up Orsen and on his way to Utah or possibly already there…

  • aaaaaanthony

    as if he could look any gayer, that is hilarious. Yea hes shirtless because they know people will come see it now, way to use a human being.

  • anthoiny

    he probably sucked adam off just to get the part.

  • elizabeth

    HEE HEE
    I love zac, he’s so funny!
    I can’t wait until I get to watch the movie!
    SHIRTLESS!!!! ♥♥

  • Hulla

    Rediculous.

  • yets

    but i miss Zanessa JJ.

  • abcdefg

    random thought but wouldn’t his lil bro dylan and miley cyrus make a cute couple?

  • gigi

    YEP – we need some zanessa pics J.J. HAS;

    xoxô -

  • http://www.fanfiction.net/u/1495968/ JUC

    wow. he looks young

  • Malia

    Yep, that looks like a 17-year-old kid in the 80s.

    That’s how they all looked in California.

  • Cindy

    Zac looks cute know matter what his hair looks like. His eyes and his face are good looking so it doesn’t matter what style his hair is, short, long, curly, straight, etc. He’d even look sexy in a crew cut.

  • Malia

    A CLUE TO THE CLUELESS:

    That is a wig Zac wore for a FLASHBACK to when the older Mike O’Donnell was 17. This is not Zac’s real hair.

    Zac now has his hair SHORT for the role he’s playing in Me and Orson Welles.

  • AshnaheartsZAc

    HOLYYY SHITT!
    He always looks good .
    But he can’t pull off this gangster look
    so not him

  • Bethany

    love it!
    love him!
    xxxxx

  • abcdefg

    can i get some opinions about ny comment? please. i wanna know wat people think.

  • abcdefg

    OPINIONS PLEASE!!!!!!!!

    BTW, I THINK THEY USED 1 OF ZAC’S OLD HAIRCUTS AS AN EXAMPLE 4 HIS HAIR IN THE MOVIE, CAUSE THAT’S HOW HIS HAIR USED 2 LOOK.

    BUT HAS ANY1 ELSE NOTICED THAT HIS GAP IS BACK IN THAT PIC?

  • jfdlkaf

    he’s so cute.
    oh my god.
    <333

  • 7Bea7

    cute!!!! ;) love zac!!! but…What about “ZANESSA”??

  • Laura

    Hot even looking like that.

    His gap isn’t back :|

    And Miley and Dylan? Ew, no. Doesn’t Dylan have a girlfriend? And just because they’re both somehow related to the Disney Channel and around the same age doesn’t mean they should date. Have they even met?

  • [☆F a m o u s☆]

    poser!

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here