Top Stories

The Jonas Brothers @ Kids' Choice Awards 2008

The Jonas Brothers attend the Kids’ Choice Awards 2008 on Saturday night at UCLA’s Pauley Pavilion in Westwood, Calif.

10+ pictures inside of The Jonas Brothers @ Kids’ Choice Awards 2008

Just Jared on Facebook
jonas brothers kids choice awards 2008 01
jonas brothers kids choice awards 2008 02
jonas brothers kids choice awards 2008 03
jonas brothers kids choice awards 2008 04
jonas brothers kids choice awards 2008 05
jonas brothers kids choice awards 2008 06
jonas brothers kids choice awards 2008 07
jonas brothers kids choice awards 2008 08
jonas brothers kids choice awards 2008 09
jonas brothers kids choice awards 2008 10
jonas brothers kids choice awards 2008 11
jonas brothers kids choice awards 2008 12

Photos: Alberto E. Rodriguez/Kevin Winter/Getty
Posted to: Joe Jonas, Jonas Brothers, Kevin Jonas, Kids Choice Awards 2008, Nick Jonas

JJ Links Around The Web

Getty
  • Chester Bennington bought his family a new home just a month before his death - TMZ
  • Justin Bieber has cancelled his tour - Just Jared Jr
  • Charlize Theron has some feelings about the Bachelorette - TooFab
  • Fifth Harmony have announced their new album! - The Hollywood Reporter
  • Raven Symone is explaining why she got divorced on Raven's Home - Just Jared Jr
  • sara

    jb(:

  • Ariana.s

    lol

  • mandy

    haha
    i love the pic of joe looking at the award
    so cute.
    joe looked reallly good
    keven looked cute
    nick..
    well i don’t know what he was wearing
    and his hair was badd…
    not to be mean it just wasn’t him

  • taylor

    love them!!

  • Tania&elissa

    JONAS BROTHERS ARE HOT <3

  • Elissa

    Nick Looks Really Old With Hair Gelled Back
    But Joe Looks Awesome As Always
    And Kevin Actually Looks Hot.
    (:

  • Diama

    they rock

  • http://www.peacelovejonas.piczo.com Joanie

    WOW xD haha SO HOT THEY ARE :)

    JOE I LOVE YOU

    Nick looks weird with short hair xD
    haha lol
    but still cute

  • kaka

    I love Joe! So hot <3

  • Jillian

    first!! omj they look sooooooo hawt!! but nick looks different. he got a hair cut =[ oh well….so glad they won!!!

  • Rayya Jonas & christina jonas

    THEY ALL ARE SO AMAZING!
    I LOVE WHAT THEY ARE WEARING!
    NO DOUBT THEY WERE GONNA WIN!
    WE LOVE NICK’S HAIR, IT’S ROCKIN!

  • Ariana

    Nick is my man!!! he looks so hott here!!! ily you nick!! and the rest of the jonas brothers!! 3rd baby!!!

  • kaka

    Oh and is it just me or does Kevin look like he’s crying in some of the photos?

  • L

    wtf are you wearing joe . the only thing keeping that outfit together are the gucci loafers that i must have know !

  • http://www.myspace.com/mileyfan280 Emzkii

    rofl! they look hot (:
    add me on myspacce everyonee!

  • patty

    i thing nick looks younger xD but ok
    awesome, nick is so cute there and everywhere.. love them

  • Fannie

    that’s what i was waiting for.
    i’m so glad they won i voted so much !!!
    hahaha
    joe look SMOKIN’

  • Erin

    Jonas Brothers!!! Oh my goodness, they all looked amazing!

    But Kevin, I cant help but notice, you keep doing that little nose nudge thingy in all your appearances. Who’s it for?!?!

  • http://www.myspace.com/JONAUSTRALIA kathleen

    they won :D

    thanks justjared for all the pics you upload of the jonas brothers! you’re awesome

    everyone add us on myspace pls :)

  • haha

    i love them

  • Airi

    OMJ! They Look So Hot.
    I love their outfits. =)
    I Knew they would Win!!

  • jaytee

    i love them.
    thanks for posting, jared!
    ive been looking everywhere
    [& the show ended only 2 hours ago--haha.]

  • http://WWW.FOTOLOG.COM/JONAS_MILEY_LOVE sOPHIE!

    aaaaa…. ganaron ! estoy feliz desde aca latinoameria !
    aaaaahahhh!
    (L)

  • omj

    omj! they looked so frickin hot!!! Joe looks amazing!!!!!

  • http://www.Marianas36.bebo.com Mariana

    AWW YEAA THE JONAS BROTHERSS!! AWW LOOK AT JOE HES ALWAYS HOT! LMAO AND OMG NICK LOOKS SO SO SO CUTEEE I LOVE THEMM!!

  • Leah

    yea i pretty much lover them

  • the real lola

    THEYRE SO HOT, BUT THEY LOOK LIKE

    CLOWNS

  • tyler

    oh Nick is just too yummy

  • Stephanie

    oh my gosh!!! they look hottt!!! i loove them!!..i like nick’s hair..cool sunglases 2 haha.

  • Stephanie

    I’m soooo happy they won!! Congrats Jonas Brothers!! you totally deserved it :)

  • Andresa

    yees :)

  • momz4JoBros

    what great guys! Perfect role models.The haircutz look good.We voted a trillion times 4 them.Cant wait 2 see them in July!!!

  • jaakyy

    I LOVE JB (L)

  • nORmiz!

    OMG!
    THEY LOOK SO GOOD..!
    THEY’RE AMAZING!
    JONAS BROTHERS IS TH BEST GROUP IN TH WORLD..!
    I’M SO HAPPY 4 THEM..!
    THEY WON..!
    THEY DESERVED IT..!
    I LUV THEM..!
    SPECIALLY JOE..HE’S TH BEST!
    JOE IS SO CUTE N SO HOT..!
    I JUST LUV HIM..!
    XOXO..!

  • Who?

    Sorry. Who are these guys again? Am I missing them on the Disney channel or something?

  • Who?

    My bad. They sing. I’ve never heard of them.

  • Who?

    But then, I’m waaay over the age demographic for teen idols.

  • angela

    Congrats Jonas Brothers ;)

  • momz4JoBros

    im wayyyyyyyyyy over the edge 2, but my daughter really appreciates thier music as do i. its nice 2 finally have someone who sings about good,lighthearted stuff rather than whats out there now.theyre a great alternative 2 country – it kinda gives it a mix! :)

  • momz4JoBros

    well………all u out there………take care………
    good night & goodbye……………

  • shayna

    omg nick’s new haircut is hot. he looks like he did 2 years ago. joe had a pen mark on his hand lol. kevin looked good as always. im so happy they won!!!

  • http://youtube.com/omgitssigx3 Signe

    Omj! Look at Nick’s hair! He looks sexii. [: ♥♥

  • luli

    Joe is soo soo soo cute! I luv the JB! ♥♥!

  • http://myspace.com/108236305 Ashliynn

    ohhh gosh,

    there so AMAZING & nick i dont care about his hair,
    hes still gorgeous.
    joe & kevin looked good too (:

    i love the jonas brothers!

  • Ayda

    kevin jonas is my husband.
    the end :)

  • Jonas Fan

    Nicks hair
    so stylish……

    Im super happy they one
    they deserved it <3
    love you boys

  • IHEARTJOEJONAS

    THEY ALL LOOKED HOT! IM SO GLAD THEY WON

    NICK’S HAIR PONED!

  • Nick J’s gf Amber J

    AHH omj i was watching that and boy NICK LOOKS SO SEXY WITH THAT NEW HAIRSTYLE OF HIS!!! WOW! He is SOOO HOTT!!!! I LOVE HIM!!!! The Jonas Brothers are amazing and I’m so happy that they won even though i already knew they were going to!!! :D

  • Erica

    OMGSH THEYRE SOOOOOOOOOOOOOOOO HOT!!!!

  • http://justjared.buzznet.com/gallery/photos.php?yr=2007&mon=12&evt=jonas-trump&pic=jonas-brothers-trump-hotel-12.jpg OJD_Baby

    WOOHHH YAY JONAS BROTHERS WON!!!!!!!!!!
    DUH!!!!! THEY DESERVE IT AFTER ALL THEIR HARD WORK
    AND EFFORT!!!!!!!!!
    ALL 3 JONAS BROTHERS LOOKED SOOOOOOOOOOO HANDSOME
    BUT MY HEART BELONGS TO NICK WHICH HE LOOKED BEAUTIFULLY HANDSOME!!!!!!!!

    GO JONAS BROTHERS!!!!!!!!!!!