Top Stories

Ashley Tisdale Shares About High School Musical 3

Ashley Tisdale Shares About High School Musical 3

Currently working on High School Musical 3, Ashley Tisdale has had her hands full with various projects, including producing a second album. She spoke to TVGuide.com about High School Musical, her previous television experiences, and her campaign with Degree Girl deodorant. Here are some of the highlights of the interview:

On High School Musical and her scariest and most exhilirating moments. “I think every single moment with High School Musical was nerve-racking and exciting as well. It was a whole snowball effect, starting with the ratings themselves, and then going into the Billboard charts and getting a Billboard Award for the No. 1 album of the year. Every single moment of High School Musical was an OMG moment. It’s been a crazy ride.”

On what we can expect from her character in High School Musical 3. “I don’t know much, because I haven’t read the script yet! But I have recorded the songs, so I do know a little bit about it. It is senior year, so there’s going to be graduation and prom, but I can’t spill much else.”

On the songs and music of High School Musical 3. “All the music is great. They’re much bigger productions this time — they’re huge — so it’s going to be really exciting.”

In an Extra interview, Ashley also commented on possible cameos. “I would love for Johnny Depp to be in it. He did say in an interview that his kids love High School Musical and he wouldn’t mind doing a cameo. We should really jump on that one.”

Like Just Jared on Facebook

JJ Links Around The Web

Jesse Grant/Getty

138 Comments

Pages: [1] 2 3 4 5 6 » Show All
# 1

first!!! =)

# 3

i cant wait

# 4

cool. i cant wait for the film

# 5

im soo excited!

# 6
zanessa and ashnessa 4ever @ 04/03/2008 at 9:40 am

Ashley rawks, thx just jared for posting all this stuff for uss, we are very greatful (: omg, all this hsm plp are just amazing. i cant wait for vanessas new album and movie.. one of her songs is supposed to be played on ryan seacrest this month.. <33333 i cant wait for ashleys new album eatiher, and not hsm3 .. I know it will turn out soo well.. omg love u all, u are the best, keep up the good work <333333333333

# 8

OMG. I CANT WAIT! :D

# 9

OOOOOOOOOOOOOOH, I WANNA LISTEN TO THE MUUUSICS!
HAHAHAHHA I CANT WAAAAAIT!
to lívia, if you read this :)

Ashley is such a gorgeous person, I can’t wait to see High School Musical 3 !

hahaha, Lara .
I can’t wait too !
I’m crazy !!! hahahaha, Lara know what I’m talking about !
Love you Lara, Beijos .

HAHAHAHAHHAHAHAHA LIIIIIIIIIVIA, MY DAAARLING.
ZAC IS SOOOOOOOOOO HOOOOOOT :P
OH MY GOOOOOOOOOSH, ILL DIE MUITO SERIAMENTE.
LOVE YOU, LIVIA,. BEIJOS.

I love zac Efron [:)]

Zanessaleckerli @ 04/03/2008 at 10:01 am

yay Im so excited to see it

hahaha, Lara, você vai die muito seriamente ?
hahaha, Luv ya, beijos .

hahaha, a idiota não sabe fazer carinha? não é que nem orkut, baby.
HAHAHAHAHAHHAHAHHA VOU DIE MUUUUUITO SERIAMENTE!

i’m so excited :)

O lara, não me chama de idiota não tá !
hahaha, pelo menos eu não misturo inlgês com português !

ZANESSA FOREVER!!!!!!!!!! @ 04/03/2008 at 10:10 am

I CAN’T WAIT!!!!!

Zanessa Forever!!!!!

Sei sim :) :) :)

Tenho que ir, Laroca,
Te amo, até a escola.
Beeeijos .

hahahahhaa, ok, eu misturo.
beijão, Lí, também te amo, MUITO.
IM SO EXITED TOO :)

OMG! I can’t wait either until all the hype for HSM3 nonsense is a thing of the past. So annoying to read about these overpaid spoiled brats and their pooches!

Woo! Love Ash!

Glad to see you’re still posting about the gorgeous and talented HSM cast. :D

Awesome! I love you Ashley! I regestered for Degree Girl I hope I win! Ashley you rock! Love you

Pages: [1] 2 3 4 5 6 » Show All

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here