Top Stories

Hayden Panettiere: I Hate You, Lesley Panettiere

Hayden Panettiere: I Hate You, Lesley Panettiere

Heroes hottie Hayden Panettiere gets into a fight with her momager Lesley Panettiere on the set of I Love You, Beth Cooper on Tuesday in Vancouver, Canada.

The film tells of a nerdy valedictorian going all out during a high-school graduation speech and declaring his love for the popular cheerleader in his class.

Cheerleader… Hmmm… Do we see a trend starting here?!?!

10+ pictures of Hayden Panettiere getting into a fight with her momager Lesley Panettiere

Like Just Jared on Facebook
hayden panettiere mother fight 01
hayden panettiere mother fight 02
hayden panettiere mother fight 03
hayden panettiere mother fight 04
hayden panettiere mother fight 05
hayden panettiere mother fight 06
hayden panettiere mother fight 07
hayden panettiere mother fight 08
hayden panettiere mother fight 09
hayden panettiere mother fight 10

JJ Links Around The Web

HBO
  • Game of Thrones was leaked online... by HBO - US Weekly
  • New details on the death of Dave Mirra - TMZ
  • Niall Horan is being harassed by abusive fans - Gossip Cop
  • Here are the Teen Choice Awards nominations - Just Jared Jr
  • Breaking Amish star in jail on drug charges - Radar
  • Jessica Simpson knows how to wear a swimsuit - Huffington Post
  • Anne Hathaway throws "unintended shade" at... - Lainey Gossip
  • Roots cast discusses why series needed to be revived - The Hollywood Reporter
  • pete

    looks like her mum wants to go everywhere with her…

  • chelsea (goosbox)

    Is this serious?
    Hayden would win in a fist fight.
    :D

  • rolling eyes

    Im sure they’ve had many

  • http://www.jamieinsider.com 007

    I get the feeling that this is exaggeratedly.

  • Cindy

    The I Hate You, Lesley Panettiere/ I Love You, Beth Cooper , play on words is very missleading dude. It actually does make the situation seem more than it actually probably was.

    LOL not so clever this time ;

  • go sox

    How sad moments like this are snapped by the paps, and probably taken completely out of context! Bet no one would like a picture taken during a heated discussion with someone…..it wouldn’t be pretty.

  • the shiznack

    her mom is the next dina lohan, they even look alike

    instead of following her 18 year old daughter around why not take care of her younger son

  • sek

    The story is probably totally exagerrated, though I do loathe Leslie Panettiere.

    Love Hayden

  • Karson

    tehy don’t look too mad at each other haha

  • jacqueline

    haha they’re filming at my school. the school in the movie is called buffalo glenn high school….they changed all our school signs to that, and they have “i love you beth cooper” signs all over my school.

    its cool cause my frends mite get to meet her :D

  • gen

    that set is only few blocks away from me =P
    and why is she wearing such long coat? it’s not cold here anymore.

  • Kristin

    I just see a picture of her and her mom and it doesnt look like they are getting into a fight
    Preobably, big deal for nothing

  • Molly

    http://www.celebrityprayerlist.com

    Yikes! We need to perform an exorcism of momagers!

    http://www.celebrityprayerlist.com

  • suzy86

    she is always playing a cheerleader…

    is she typecasting herself on purpose?

  • lilyanne

    It doesn’t look like a fight to me, an animated discussion maybe.

  • sari

    I totally did NOT know they were making I love you Beth Cooper into a movie. That is one of the best books ever written. So OBVIOUSLY the movie is gonna screw it up.

  • coday

    just a little tiff.

  • http://justjared.buzznet.com/2008/01/26/hayden-panettiere-spa/ ilovethecolouryellow

    haha.. she doesn’t even look mad at all.. like at all… the “I hate you leslie panettiere” is a little ummm out there… maybe they were just having a heart felt discussion… who knows… LOVE YOU HAYDEN…

  • EvilLynn

    A teen girl got into a disagreement with her mother? Alert the media….oh, wait….

  • Megan

    STOP PLAYING A CHEERLEADER!!!

  • legs

    #20, ITAWU.

  • Stacey

    i saw hayden at the vancouver aquarium last week!! it was soooo crazy!!! she was talking on her phone the whole time and i was with a big group from school. when she got off a couple of us went to her to ask her for a picture she gave one girl a picture but then she looked kinda mad that we asked so we jsut kinda said thank you and left. even though she wasnt the nicest…she was soo pretty!

  • Rae

    This is awkward. It doesn’t look like a fight so much as it looks like Leslie is yelling at Hayden for something.

  • deria

    yes, she could be the next Dina Lohan! OMG! :D

  • Helena

    Fight. lol.

  • Jay

    I don’t think they are fighting but I think her mom really needs to tell her to stop running around with that old man and get someone her own age.

  • Nanea

    If my mom went ahead and had this obviously very badly done plastic surgery, I’d be mad at her too.

    To go out looking like that! I’d be ashamed to be seen in public with someone who ruined herself voluntarily.

  • a dingo ate my cookie.

    LOL @ her Uggs and fake hair.

  • LALA

    hayden is so pretty

  • Nick fro m Holland
  • http://deleted Nathalie

    I Love Hayden!!!

  • missy

    @LALA 29 Are you serious?
    I agree that Hayden looks on most of her pictures very pretty but not on these.
    If Hayden looks good on these pictures I look pretty, too :-).

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here