Top Stories

Chad Michael Murray is Shirtless

Chad Michael Murray is Shirtless

Well, sort of!

Chad Michael Murray left his shirt unbuttoned on Friday and showed off his rock hard abs to fans and paparazzi on the Wilmington, North Carolina set of the CW drama, One Tree Hill.

Chad, 26, was seen walking from the set back to his trailer, snacking on some Quaker’s rice cakes and strawberry Smucker’s jam. Mr. Murray is currently wrapping up the fifth season of OTH. The show will be back for a sixth.

A new episode (“What Do You Go Home To?”) of One Tree Hill airs this Monday @ 9PM ET/PT on the CW.

Like Just Jared on Facebook
chad michael murray shirtless 01
chad michael murray shirtless 02
chad michael murray shirtless 03
chad michael murray shirtless 04
chad michael murray shirtless 05
chad michael murray shirtless 06
chad michael murray shirtless 07
chad michael murray shirtless 08

Credit: Est1974; Photos: Flynetonline
Posted to: Chad Michael Murray, Shirtless

JJ Links Around The Web

Getty
  • Channing Tatum is making a movie about his father's heartbreaking story - US Weekly
  • Did Prince have a prescription drug problem? - TMZ
  • Read a recap for the latest episode of Empire - Gossip Cop
  • Shawn Mendes is dishing details on his new album - Just Jared Jr
  • Is Kylie Jenner buying Tyga a home? - Radar
  • This is Leonardo DiCaprio taking a selfie - Huffington Post
  • Beyonce kicks off her Formation World Tour in Miami - Lainey Gossip
  • Check out the complete list of TV pilots for the upcoming fall season - The Hollywood Reporter
  • http://optonline.net zanessa110

    hes hot!

  • http://www.bauergriffinonline.com g

    Hot!

  • Lorraine

    OMG, I LOVE THAT BOY!!!!!!!!!!!!! OMG, SOO HOT.

  • laura

    hotttttttttttt !…love him

  • Orange Clockwork

    Desperate attention whore defined.

  • Ashely

    Bring back BROOKE AND LUCAS! They belong together!

    LUCAS AND PEYTON FREAKING SUCKS!

    http://www.savebrucas.com

  • PENN OBSESSER!

    OMG

  • Yasmine

    i love chad michael murray-hes hott as hell but james lafferty is hotter
    i cant wait for mondays episode!!! ahhh

    btw why is he wearing white socks with black shoes??? lol

  • Bre

    Ahhhh! Smexy! Where has he been all my life!?

  • moore

    HES SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HOT !!
    is he always engaged with with kenzie dalton ??

  • Lol

    Kenzie dalton? Yes – the overly thin girl? Yes. yuck. lol

  • DELFI

    omg , he is sooooo hot,

  • abby

    He’s just not attractive. He’s just… Not.

  • Nadia

    Chad is one gorgeous man ! *dies*

  • Alex

    eh, another man who re

  • Roula

    HOT HOT HOT!

  • gabsterzz

    SEXX

  • *~*Tanzii*~*

    Dammmmn..

  • mandalena

    HOT HOT HOT HOT

  • http://msn penny

    Luv Him!

  • Jessica

    yum, brucas!!!

  • shannon

    jared i love u thanx for posting pics of chad!!

  • booyay

    asshole

  • denise

    he is soooo hot!

  • Kay

    He looks hot in the pics but I still find the guy himself being a huge JERK cheating on one of the most down to earth and beautiful women alive, Sophia Bush.

  • O.M.G.

    YUMMY!!!!

  • http://fatalfashionattraction.blogspot.com/ Danz

    Facially, he’s never impressed me but his body looks good!

    http://fatalfashionattraction.blogspot.com/

  • amsfan

    Chad looks like he’s been working out a lot. He seems happ too. Goof for him.

    Sophia Bush fans need to shutup. Really. There’s nothing on that pic that’s related to her or her failure of a marriage with Chad. Chad’s with Kenzie, and I respect him for moving on and being settled unlike the ~classy~ Sophia Bush whose been with more guys it’s laughable.

  • http://www.gromix.blogspot.com Gromix

    Sooooooooooooooooooooooooooo HOTTTTTTTTTT!!!!

  • http://ht jellofmeh

    omg do fukin hotttt. yummyyyyyy

  • http://ht jellofmeh

    omg so effin hotttt. yummyyyyyy

  • Helena

    Terrible actor and a player, but hot.

  • marley

    Chad looks good, Sophia is in so much better shape than Kenzie who is a fat nobody. chad deserves someone nice like sophia. kenzie looks like a dumbasss barbie doll.

  • Tasha

    His nipples are huge. o_O

  • Linds

    He is so HOT!!!! I love him!!

  • dee

    when he gets old he will look just like David Caruso!!! :)

  • Jen

    Sooo hot =) But not in OTH. Bring back Brucas or let him be single.

  • jeb
  • Jess

    Chad is so hot ;) Look at those defined abs!!! He was probably finishing up doing a scene for OTH and the scene probably requires open shirt! Can’t wait for Monday when OTH returns and for season 6!
    BEST SHOW ON THE CW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • gia

    i can’t believe no one else thinks that it looks like they spray painted on those abs. i’m not saying that they’re not already defined themselves but it looks like they painted the lines a bit darker.

  • booyay

    hey gia i was thinking that too, its like they added a bit of fake tan or sumthing, like they did in 300.

    either way this guy is a jerk

  • KAthi

    OMG..he is soooooooooo hot….
    I have to look these pics again and again….H.O.T!!

  • http://livejournal.com CraigXellie

    I Love Chad OMG !!!!!!!

    SEXY BOY SEXY BOY SEXY BOY !!

  • Linds

    Thank you for posting pics of Chad. Kenzie is one lucky girl!

  • http://Comcast.net CraigXellie

    SEXXY BOY !!!!!!!!!! I CANT BELIVE KENZIE STOLE HIM I’ve BEEN IN LOVE WITH HIM BEFORE SHE EVEN MET HIM GAD I HATE HER !!!

  • Gaabriela

    HOT HOT HOT HOT
    very HOT

  • sus

    uh nice hot and sexi

  • kate

    YAY thanks 4 these JJ aww chad is so gorgeous and screw brucas LEYTON is true love lol

  • ONE TREE HILL LOVE!

    Post more about the ONE TREE HILL cast
    especially JAMES LAFFERTY!

  • gate

    ONE TREE HILL LOVE! James Lafferty is not a celebrity, that’s why Jared doesn’t bother to post about him.

    Now Chad!!!!!! he looks delicious. thank for the pix jj.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here