Top Stories

Chace Crawford's Kiss From a Rose

Chace Crawford's Kiss From a Rose

Gossip Girl hottie Chace Crawford hits up The Rose Bar in New York City with a few friends.

Earlier this month, Chace shared with People what a total turnoff is for him: “A really over-the-top laugh. My deal breaker is a really loud, awkward laugh. An obnoxious laugh is kind of funny, it always makes for good comedy [But, on a date,] it’s like, ‘Whoa!’ Deal breaker right there. Can’t do it.”

Just Jared on Facebook
chace crawford rose bar 01
chace crawford rose bar 02
chace crawford rose bar 03
chace crawford rose bar 04
chace crawford rose bar 05
chace crawford rose bar 06

Photos: INFdaily
Posted to: Chace Crawford

JJ Links Around The Web

  • Scottie Pippen's "Take Me Out..." was a complete fail - TMZ
  • Teresa Giudice's hubby sends flowers from prison - US Weekly
  • Is Chris Hemsworth getting a divorce? - Gossip Cop
  • Charlie Puth cancels tour for health reasons - Just Jared Jr
  • Khloe Kardashian and Lamar Odom finalize their divorce - Radar
  • Aw, take a look at George Clooney's pet pooch - Lainey Gossip
  • Get the details on Shameless' new transgender storyline - The Hollywood Reporter
  • lolila


  • dan


    he really looks like zac efron

  • ali


  • merlin

    he’s sooooooo HOT. I LOVE HIM!!!

  • lucy

    i think about that laugh like a turn on

  • ghfhgfh

    lindo *-*

  • euge.

    he’s cute, yeah
    kisses from argentina ;D

  • michelle

    He’s extremely gorgeous!

  • jagoda


  • trish.


    youre still hot chace.

  • tee

    trish, he doesn’t have a loud laugh, a girl with a loud laugh is his “date breaker.

  • well

    he is cute, but he doesn’t have something that Zac Efron has, something missing on him, i dont know what exactly….but surely Zac better than him….

  • courtney
  • joe

    New Miley pics leaked at

  • me

    He’s Cute!

  • me

    Thanks Jared.

    Did you get to meet him at the Stoli party? You said you would ask our question…

  • cutie

    my daily chace dose. i like it.

    he was with friends? who?

  • me

    # 10, chace’s laugh is not loud, its contagious.


    i wish ed was in the picture with him :(

  • niii

    I love him. wish i could date him *sigh*

  • chocolate


  • lovechace

    “Chace’s kiss from a rose”- Cute!
    Thanks Jared. Nice pictures, he looks great as usual.

  • crystal


  • crystal

    *chace is cute!

    I like his laugh, very boyish. he laughs a lot.

  • emilie

    Where’s Ed?

  • Cabezona xD

    He is cute but he is not a good actor, he is a model nothing more… jared please put photos of Penn & blake … the couple hottest forever… ^^… I love Penn he is a real man… ^^… sorry for the fans of chace… =S=S…

  • Rê.

    heey, he’s the hottest, OMG :9

  • Rê.

    and Jared, I love your site! I’m from Brazil and every day I visit!
    and a big part is to see something about Chace, hehehe

  • Cabezona xD

    He is cute but he is not a good actor, he is a model nothing more… jared please put photos of Penn & blake … the couple hottest forever… ^^… I love Penn he is a real man… sorry for the fans of chace…=S=S

  • Mila

    Ben Barnes is hotter than this guy or even Orlando Bloom.

  • Kary

    Soooo HOTTT!!!!

    Honestly i’ve never seen someone with better, looks, nor better personality… haha and i thinks it’s ironic he doesn’t like loud laughs, maybe it’s cuz he’s got enough with his own, it’s so dorky, contagious, and adorable♥

    i LOVE Chace Crawford & Ed WestWick!!!!!!!!

    Now THOSE are REAL men;)

  • kaylee

    YUMMY… he is so cute!

  • pumpkin

    I love him!!

    PS.: he looks like zac efron, but chace is prettier

  • Linda

    What an unbelievably gorgeous man–he is just the entire package; gorgeous looks, a great personality, friendly and sweet according to everyone who’s met him. He’s absolute perfection. And yeah…I absolutely adore his laugh. It’s so infectious and I couldn’t imagine ever being in a bad mood around him when he’s like that.

  • elle

    ugh…love him

  • jocelynn :)

    #12. Maybe he’s missing vanessa xD

  • Chelsey

    ew he is SOOOO much hotter then Zac Efron, are you serious? Zac has nothing on this guy!

    Zac is retarded looking, ew ew ew! They arent even in the same LEAGUE!

  • voodoo chile

    subliminal dismissal to potential Tom Cruise advances?

  • Melissa

    That man is a god, I swear! So gorgeous! And nice too, from everything I’ve heard. I love his laugh – it’s warm and friendly – like him! Love him!

  • Alyssa

    he just has beautiful blue eyes

    i wish him and carrie underwood were still dating!
    <3 Christopher Chace Crawford<3

  • jorja

    i love him in gossip girl :)

  • r

    hottie! love chace

  • http://deleted jamey

    @dan #2
    I agree. He does resemble Zac Efron in a way. And David Cook, lol.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here