Top Stories

Hilary Duff is a Workout Woman

Hilary Duff is a Workout Woman

Hilary Duff heads out in basic black for a pilates workout at the gym in Toluca Lake, Calif. on Friday.

The Duffster then treated herself to a shopping spree in Los Angeles on Friday with a friend!

On Wednesday, the 20-year-old actress sparkled in a brilliant blue strapless dress at the Cartier Love Charity Bracelet launch in Los Angeles.

15+ pictures of Hilary Duff, the workout woman…

Like Just Jared on Facebook
hilary duff workout woman 01
hilary duff workout woman 02
hilary duff workout woman 03
hilary duff workout woman 04
hilary duff workout woman 05
hilary duff workout woman 06
hilary duff workout woman 07
hilary duff workout woman 08
hilary duff workout woman 09
hilary duff workout woman 10
hilary duff workout woman 11
hilary duff workout woman 12
hilary duff workout woman 13
hilary duff workout woman 14
hilary duff workout woman 15
hilary duff workout woman 16
hilary duff workout woman 17
hilary duff workout woman 18

JJ Links Around The Web

WENN
  • Rosie O'Donnell and Whoopi Goldberg get into a major argument over racism on The View- US Weekly
  • Beyonce and Jay Z lose bidding war over L.A. home - TMZ
  • Watch the star-studded musical goodbye on The Colbert Report's finale- Gossip Cop
  • Ansel Elgort reveals details on his upcoming album- Just Jared Jr
  • Parenthood now has an official end date- Entertainment Weekly
  • Sony cancels studio tours amid terrorist threats- Huffington Post
  • What do you think of Ethan Hawke's daring new hairdo?- Lainey Gossip
  • Watch Neil Patrick Harris make his American Horror Story debut- The Hollywood Reporter

35 Responses to “Hilary Duff is a Workout Woman”

Pages: [1] 2 » Show All

  1. 1
    noname Says:

    first!

  2. 2
    Lu Says:

    Her new tits are ugly.
    Hate fake tits

  3. 3
    MAX Says:

    OMG! She look-alike Britney Spears!

  4. 4
    mike Says:

    shut the **** up…you probably don’t have very big tits and you’re just jealous…anyways you can tell it’s her clothes pushing her boobs up dumb ass…

  5. 5
    mike Says:

    sorry didn’t mean to sound so mean lol….but still…its obvious its her bra…

  6. 6
    - Says:

    OMG ! *-*

  7. 7
    mary Says:

    hilary ann lisa erhard duff , ! oomg, she’s perfect ! hil ever and ever and ever <3

  8. 8
    stacey strauss Says:

    love the duff I saw these photos of her in a bikini on the beach when she was really fit, http://www.pro-thinspo.com/hilaryduffindex.html what happened?

  9. 9
    katherine Says:

    she is too adorable!! jared put her on your list of top celebs!!!!

  10. 10
    hi Says:

    You can find more of these photos at http://www.stalkerazziphotos.com
    http://www.stalkerazziphotos.com
    http://www.stalkerazziphotos.com
    http://www.stalkerazziphotos.com
    http://www.stalkerazziphotos.com

  11. 11
    Jamie Insider Says:

    Looking good =). Not sure what #2 is complaining about..

  12. 12
    Josh Says:

    there not fake, and she looks great except for her hair getting bored of that look.

  13. 13
    kkcc Says:

    That outfit would of been SOOO much cuter without the cowboy boots!! Don’t like the all black outfit either…her style isn’t the best lately.

  14. 14
    alex p Says:

    totally thought it was brit brit… looking better . ha.. not good hilary, not good

  15. 15
    j Says:

    I was just going to say what #3 said LOL
    She has a large resemblance with Britney Spears..they look alot alike.
    No offense to anyone or anything (=

  16. 16
    steve Says:

    perfect. i love her glasses and her clothes im BH

  17. 17
    lilian Says:

    shes not like brit. she always looks the same, but brit that begin to dress like that. she always use her hair like that. it’s jealous from all of you guys!

  18. 18
    Armando silves Says:

    to the writer above who saw those photos on prothinspo I totally agree with you…

  19. 19
    Val Says:

    Hmm, she has the shape of a swimmer. Pretty big shoulders.

  20. 20
    ☆Shonathan Hilton☆ Says:

    I think Just Jared is turning into a fashion blog rather than a gossip blog.

    Seriously, Jared just reports what they are wearing.
    I wanna read their negativites.
    lol

    http://www.MySpace.com/ItsJonaBitch

  21. 21
    jessica lea Says:

    omg i thought she was britney spears.
    u guys have to see a pic of hilary and jamie-lynn when they were little.
    thye looked like twins

  22. 22
    lolly Says:

    she reminds me of britney spears here… not a good look with the hair like that for either of them.

  23. 23
    ketling Says:

    haha yea i thought it was britney

  24. 24
    kim Says:

    she is really nice-looking

  25. 25
    Name (required, limit 30 chara Says:

    I’ll only be interested in her when she start taking her top off

Pages: [1] 2 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here