Top Stories

The Jonas Brothers Do FNMTV

The Jonas Brothers Do FNMTV

The Jonas Brothers join host Pete Wentz during the live taping of MTV’s FNMTV on Friday at Hollywood’s Ren Mar Studios.

Kevin, 20, Joe, 18, and Nick, 15, announced that they will be debuting the second single from their new album, A Little Bit Longer, during the MTV Video Music Awards. The 2008 VMAs will air live from Paramount Studios in Los Angeles and one-time only in its original format on Sunday, September 7, 2008 @ 9PM (Live ET/Tape Delayed PT).

“It’s going to be an exciting performance,” says Nick. “We’re going to involve the fans in it.”

Also announced during FNMTV: Joe graduated high school. Congrats!

“A big congratulations to Joe,” older brother Kevin said. “He just graduated from high school. It happened yesterday so it’s a big deal.”

Just Jared on Facebook
jonas brothers fnmtv pete wentz 01
jonas brothers fnmtv pete wentz 02
jonas brothers fnmtv pete wentz 03
jonas brothers fnmtv pete wentz 04
jonas brothers fnmtv pete wentz 05
jonas brothers fnmtv pete wentz 06
jonas brothers fnmtv pete wentz 07
jonas brothers fnmtv pete wentz 08
jonas brothers fnmtv pete wentz 09
jonas brothers fnmtv pete wentz 10
jonas brothers fnmtv pete wentz 11

Photos: Chris Polk/FilmMagic
Posted to: Joe Jonas, Jonas Brothers, Kevin Jonas, Nick Jonas

JJ Links Around The Web

WENN
  • Sam Smith was spotted in public for the first time since Coachella - TMZ
  • Ashton Kutcher and Mila Kunis have welcomed their second child! - Gossip Cop
  • Derek Hough is officially leaving DWTS - Just Jared Jr
  • Does Britney Spears have a new man? - Radar
  • Jennifer Aniston says she's joined the Mile High club! - Lainey Gossip
  • Amy Schumer is starring in a Barbie movie - The Hollywood Reporter
  • Lauren

    first! love them xD <3

  • blah

    1st!!!!! idk y nick doesnt show his teeth theres nothing wrong with them…not really

  • blah

    well 2nd darn itt

  • blah

    okay…2nd

  • *

    .

  • eh

    love them. concert on tuesday. cant wait!!

  • eh

    nick looks amazing

  • http://fotolog.com/nesslove soff

    giles del culo

  • http://fotolog.com/nesslove soff

    giles del orto!

  • weeee

    i totally loved their concert on tuesday! it was amazing!

  • Cece

    Why do they dress like that?

  • Emily farrell

    I LOVE THE JONAS BROTHERS

  • angeline

    i watched and they should have had more about the jb & their fans. anyway, they look great!

  • hirojay

    Boring

  • http://justjared zerfonluver

    FIRST PAGE!!!!!!!!! AHH GAHHH AHHH!!!! LMAO

    AWWW HE GRADUATED!! CONGRATS JOE!!!

    I LUFF DA JONAS BROTHERS!!!!!!!!

  • anais

    CONGRATZ JOE! <33

  • http://hsm-rocks abi

    maove you ni

  • Whaatever!

    MTV PLAY WITH THE JB!

    Fuck u MTV!

    LOVE JONAS!!

  • http://siblingrevelry.wordpress.com SiblingRevelry – a jb blog

    Fabulous and adorable as ever…hooray for JOE!

    FNMTV was a really interesting show – but they need to stream it on the web or else I won’t be watching regularly. Good, job, Pete Wentz!!

  • to the left, to the left

    Cece #11 – Why do YOU dress like THAT?

  • marcustyler

    uuggghh theyre so lucky,i wish i was famous

  • Maarly

    Wooow!
    Their Performance was amazing!
    I luv Burning up!

    The photos are cool!
    & Congrats to Joe!

    They’re the best ever!
    Byee!

  • Heyyyy

    HOLEY CRAP NICK IS SMILING WITH TEETH

  • Andrea

    CONGRATS JOE!

    I LUV LUV LUV U!

    I LUV JUST JARED!

  • the_boyfriend

    Kevin looks ridiculous in those skinny jeans (he’s too chunky to carry them off) and those granny-like boots he has on.
    Dear Lord.

  • Heather

    i havent seen it yet, but i cant wait

    OMG YAY JOE! CONGRATS!

  • Arianajonas

    Yeah about time Nick smiling with teeth

    I just love NICK<3 so much

    Love
    AJ

  • Janyce

    yay joe!
    i love you!!!

  • Janyce

    and kevins outfit is fine!

  • Janyce

    and nicks smile is cute!
    i’m bored, can you tell?

  • Kirina

    Congrats Joe !!
    I’m happy for you???

    Btw,did Joe cut his hair again?
    He looks in long hair, seriously !!!

  • black

    Wo- woa—————-if I were those three brothers, I would fear Pete……….watch your back– he might kiss you at any minute!

  • anna

    I WAS THERE
    AND OH MY GOD
    IT WAS AMAZING
    anyways nick looks amazing<3
    so do kevin and joe

  • LuckyL

    Manufactured, fake rock stars, ruining the spirit of rock.

  • LuckyL

    The purity rings bullsh** is the worst part.

  • http://www.abv.bg Veselka

    Congrats! Joe I love you

  • http://www.faroo7aq8.piczo.com farah

    i looove joe and nick they r sooo hot

  • http://justjared.com Samantha Jonas

    OMJ!! I will see my loves in 7 days!!! Congratulations to Joe!!! He is soooooooooooooooooooooooooooooo amazing and so are Nick and Kevin! I am so excited and may God Bless them!!!

  • http://justjared layal

    First !!!!!!!!!!!!! I LOVE LOVE LOVE JOE JOE

  • http://www.-x-jo-ere-chillin-07-x-.piczo.com zanessa_iz_for_life

    its not fair we have rubbish TV over here the only time i ever get to see them is on here ( thanks for the people that post vids) and on disney for a minute or so .. ohh and ITV2 when they were on American Idol !!
    they were on about 4 shows when they toured with Avril though so i guess that was OK .. but all they played was S.O.S because thats theyre ‘newest single’ to England .. they dont know a thing !!!
    anyway .. CONGRATULATIONS JOEE !!! .. COME ON NICK ONLY 3 YEARS LEFT !! .. me too

  • http://jonasbrasil.com Patrícia Botti

    THEY”RE PERFECT!!

    COME TO BRAZIL GUYS!

  • http://www.-x-jo-ere-chillin-07-x-.piczo.com zanessa_iz_for_life

    and for the person that said Kevin cant wear jeans like that coz hes too chunky .. no hes not !! .. and aww did you see the big pic behind them on the 4th pic ? .. i have that saved lol but its still cute

  • lily

    Congrats although Joe should have graduated last year ! >.<
    Can’t wait for their performance.

  • tarly

    i flipping channels last night and i heard the beat of the song and there were on mtv i was omg yay!!!

  • http://myspace.com/touchmyjonas malorie

    woah baby.
    their just amazing <3

  • http://NONe Sakura

    I love you Joe Jonas!

  • http://NONe Sakura

    I love you Joe Jonas!

  • http://NONe Sakura

    I have a crush on Joe Jonas!

  • becky

    omgsh i love the jonas brothers so so muchh; seeing them in 6 days! yay can’t waittt!<3

    AWWW CONGRATS JOEE, ILOVEYOUSOMUCHH!<3[=

  • free

    Joe I love you. BTW, I saw him on a mill ionaire & cele brity dat ing site (r i c hk i s s . c om) last week. It seems he is turning to online scene for true love.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here