Top Stories

Ashley Tisdale Has Reflector Vectors

Ashley Tisdale Has Reflector Vectors

Ashley Tisdale stays too cool for school in her reflective Ray-Ban shades as she heads to her local Coffee Bean in her Louboutin heels in Los Angeles on Thursday.

The 23-year-old High School Musical actress was headed to The Performing Arts Center in Los Angeles.

On Wednesday Tizz had some bonding time with boyfriend Jared as they stocked up at Trader Joe’s.

15+ pictures inside of Ashley Tisdale with her reflector vectors…

Like Just Jared on Facebook
ashley tisdale reflector vectors 01
ashley tisdale reflector vectors 02
ashley tisdale reflector vectors 03
ashley tisdale reflector vectors 04
ashley tisdale reflector vectors 05
ashley tisdale reflector vectors 06
ashley tisdale reflector vectors 07
ashley tisdale reflector vectors 08
ashley tisdale reflector vectors 09
ashley tisdale reflector vectors 10
ashley tisdale reflector vectors 11
ashley tisdale reflector vectors 12
ashley tisdale reflector vectors 13
ashley tisdale reflector vectors 14
ashley tisdale reflector vectors 15
ashley tisdale reflector vectors 16
ashley tisdale reflector vectors 17

Credit: Max Butterworth / Pedro Andrade; Photos: Pacificcoastnewsonline.com
Posted to: Ashley Tisdale

JJ Links Around The Web

Valerie Macon/Getty

73 Comments

# 1

I love ashley’s fashion sense.

# 2

boring ***** why why you have to show her

# 3

Hi!
Oh My god!
Ashley is so much beautiful
I love her
I love her hair
She’s amazing

# 4

trash

trash
trash
trash
trash
trash
trash
trash
trash
trash

# 5

Those jeans are hideous but at least she doesn’t look like a child as usual. I prefer her wearing sunglasses, her eyes are her worst feature.

# 6

ahh she looks soo pretty love her shoes and sunglasses

# 7

Too much Ashlee
she is a publicity hound
always out there
enough JJ

# 8

8th!!!! Ashley is cute, but those sunglasses looks way too small for her face. What gives there!!! Either she did not try them on, or she gained face weight. She needs a different pair, and please, no more Mr.Magoo glasses on ANYONE.

# 9

Loves her!!!!
Her outfit is reallyyy cute too!!!!!!
Shes awesome:)

rockin’ lookin’ good Tizz!

i love her! and love the glasses!

can’t wait till hsm 3!

need more jared pics!

Veryyyy prettttty :)
love her outfittt…. espeically the shoes and glasses :)

I NEED ZANESSA JARED!! IM DYING!!
btw LOVE ashley’s shades!

IS SHE WEARING TOYWATCH???????????????????

Haha it’s funny how people think she’s a publicity hound just because there are a lot of pictures of her, it’s not her fault paparazzi follow her around. Good for her for trying to go about her normal life, she shouldn’t have to change and not go out as much just because paparazzi follow her.

pretty she is awesome!!!

she looks gorgeous.
those that hate need a fucken life, cuz i bet yoour the ones looking like **** behind the computer screen.

she’s soo pretty

I would so love to raid her wardrobe. Amazing. Jashley!!!!!

Ryanne;Brasil! @ 07/31/2008 at 5:35 pm

Love her!
she’s PERFECT!
õ/ ;*

on the real this is the best i’ve ever seen her look! and love her glasses and whole outfit

her sunglasses don’t fit her.

haha love her so much. she has mirror glasses lmao!

shes so cute!

Ash u rok! heehee

Haley xxxx

have u ppl seen the vid of jashley kissing????? cute

http://www.youtube.com/watch?v=y79UMni_shU

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

DONT POST ABOUT ASHLEY ..JARED!

wow! she looks pretty and she always gets coffee bean hahha lol!

ouuuh love her shoes…and her!

zanessa/jashley @ 07/31/2008 at 5:54 pm

Oh, very cool sunglasses !! I like her outfit today too. I really miss Vanessa though…and I miss them hanging out together !! What happened ?

ummmmm can you say, TOO MUCH ASHLEY!! i like her but this is too much, pity zv have been playn hide n seek wiv the paps. those ppl are terrible! ashley will soon go into hiding!

Jejeje funny sunglses!!
JUST JARED! PUT ASHLEY IN THE CELEB BOX PLEASE!

POST MORE ABOUT ASHLEY ♥
POST MORE ABOUT ASHLEY ♥
POST MORE ABOUT ASHLEY ♥
POST MORE ABOUT ASHLEY ♥
POST MORE ABOUT ASHLEY ♥
POST MORE ABOUT ASHLEY ♥
POST MORE ABOUT ASHLEY ♥
POST MORE ABOUT ASHLEY ♥
POST MORE ABOUT ASHLEY ♥
POST MORE ABOUT ASHLEY ♥
POST MORE ABOUT ASHLEY ♥
POST MORE ABOUT ASHLEY ♥
POST MORE ABOUT ASHLEY ♥
POST MORE ABOUT ASHLEY ♥
POST MORE ABOUT ASHLEY ♥
POST MORE ABOUT ASHLEY ♥
POST MORE ABOUT ASHLEY ♥

ASHLEY ROCKSS!!

◘ SE.VE.GENiiAL*
◘ =)*

.·:*´¨`* :·. Vane .·:*´ @ 07/31/2008 at 6:29 pm

She’s cute and so glamorous I love She!
(Yay Page 21!!!)

vanessalover @ 07/31/2008 at 7:01 pm

vanessa started her tour today.. im gonna miss her:( but im going to one of her concerts=)

enjoy all the attention ashley because when vanessa is back you are gone;)

She’s UGLY man this ashley girl keeps getting uglier and uglier everyday.YUCK.

vanessalover; shut up; they are really good at work in different carrers, ashley is no one chihuahua who is hiding behind vanessa; besides she is not even vanessa2;
they are different :) n even vanessa is out there or not; ashey will caught up paparazzis atention :D
cause she is a star! hahaha lol that was.. weird xd;

ash looks fabulous!

Ashleyfan4life01 @ 07/31/2008 at 7:08 pm

I LOVE YA ASHLEY U ROCK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PLEASE POST MORE ON HER

LOVE HER SOOOOOOOOOOOOOOO MUCH!!!

JARED, NO PICS OF VANESSAAAA!!! ASHLEY YOU ROCK

She’s wonderful like ussly
love her louboutin <3

I love her outfit.

i Love Her

i wont ask about my mobile ?

what is name for her selphone ?? plez someone answer ^^

i wont buy like her mobile

vanessa’s fans are kinda scary! LOL

anys :) love ash ! she looks amazing!

and very mean!

vanessalover @ 07/31/2008 at 7:39 pm

#38 blah blah blah
we will see

love ash

super fan ashley @ 07/31/2008 at 8:11 pm

Ashley, is only PRETTY, we have to respect her, she is wonderfull, ONLY DIVA.
I LOVE ASHLEY, continue doing your work, you always looks pretty.
kisses

I think Ashley looks really good here……she looks her age!! Sometimes, I think she has a tendency to wear clothes a little young for her, but here she looks chic and more mature!!

Dont be mean to Ashley vanessalover it makes us v fans look bad and not all of us are like that.Btw her glasses are cool !

ashley reminds me so much of Nicole Richie. I feel this is the second Nicole coming on…

miss zanessa @ 07/31/2008 at 10:16 pm

shE lOokS grEat
nicE mirrOr shadEs aSh!!!
clEvEr 4 thE PApS XD

pS: i miss zAc/ VAneSsa/ zAnEssa U_u

she looks amazing! :)

i totally love her sunglasses

born Manahattanite @ 07/31/2008 at 10:24 pm

WTF ? Those glasses are without a doubt the worst sunglasses i’ve ever seen.

the tizz is lookin gorgeousss

Those sunglasses look like were made for a five-year-old.

she is such a poser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
but she looks really cute.
trying to be a fashionista
I AGREE WITH DANIELLE

.·:*´¨`* :·. Vane .·:*´ @ 07/31/2008 at 11:03 pm

#52 I didnt think she is the next nicole richie, but anyway thats only mi opinion

oh my gosh!
she’s sooo pretty
i luv her sunglasses
Ashley rocsk my world!
luv u Ashley

she does look beautiful *.*

vanessalover; u are just so jelous xd

Happy_Evil_Dude @ 08/01/2008 at 4:33 am

She looks really good here

haha is coffee bean her second home cause she always seem to be going there!

she loves coffee bean and i luv it,too!

I’m sure Vanessa would be really happy with her so called fans hating on one of her best friends, yup really supportive.

Zanessa-love4life @ 08/01/2008 at 1:53 pm

Love Ashleys outfit, but the glasses are a little too…weird on her. But her shoes and jeans are amazing!

vanessaandashleylover @ 08/02/2008 at 3:24 pm

OMG SHE IS SOOOOOOOOOOOOO PRETTY!

zoe potts @ 08/02/2008 at 7:03 pm

she needs to stop drinking so much FLIPPIN COFFEE BEAN DRINKS!

omg its coffee girl again!

she looks gorgeous (as usual)! those r the same kind of sunglasses the jonas brothers wear!!! :) well joe mostly wears the same one’s as ash. keep posting more about ashley jared!!!

i thank that ashley is pattey but v is pattey den herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

WOW ASHLEY TISDALES RAY BAN WAYFARER SUNGLASSES LOOK SOOOOOOOOOOO COOL, I LOVE THEM, AND WANT THEM!!

ASHLEY CAN I HAVE YOUR SUNGLASSES PLEASE???

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here