Top Stories

Shia LaBeouf Gets Blockbuster Bloody

Shia LaBeouf Gets Blockbuster Bloody

Autobots, Rollout!

Shia LaBeouf gets shirtless again on the set of next summer’s possible blockbuster Transformers 2 in Los Angeles on Friday.

This time, however, Shia sports some blood and battle scars all over his body. The 22-year-old appeared to be wearing a smaller splint for his left hand instead of the larger protective bandage seen earlier.

Transformers: Revenge of the Fallen is due out next year on June 26th.

ARE YOU READY FOR another installment of Transformers – YAY or NAY?

10+ pictures inside of Shia LaBeouf getting blockbuster bloody…

Like Just Jared on Facebook
shia labeouf blockbuster bloody 01
shia labeouf blockbuster bloody 02
shia labeouf blockbuster bloody 03
shia labeouf blockbuster bloody 04
shia labeouf blockbuster bloody 05
shia labeouf blockbuster bloody 06
shia labeouf blockbuster bloody 07
shia labeouf blockbuster bloody 08
shia labeouf blockbuster bloody 09
shia labeouf blockbuster bloody 10

JJ Links Around The Web

Neilson Barnard/Getty

73 Responses to “Shia LaBeouf Gets Blockbuster Bloody”

Pages: « 1 [2] 3 » Show All

  1. 26
    syaaa Says:

    SHIA!!!
    mann,,his SUPERR-hottt !!!

  2. 27
    Krishara jane dl. calamanan Says:

    i love transformers
    can’t wait.

  3. 28
    yup this is me Says:

    YAY i can’t wait to see transformers 2!!!!!

    i LOVE shia, he’s so damn HOT ! (but i hate his co-star Megan)

    but wait, is it going to be that bloody?! i mean, why does he sport so much scars and blood upon his sexy body?….wow. hope he won’t die or something! lol

  4. 29
    yaya Says:

    ouch that looks like it hurts even though i know its all fake. but shia is still looking hot.

  5. 30
    NIMONY Says:

    Yay I can’t wait to watch Transformer 2. The first one was really cool!

  6. 31
    sam Says:

    I CANNOT WAIT FOR TRANSFORMERS 2 IT IS GOING TO BE AWESOME

  7. 32
    cougar4shia Says:

    I knew Bay was writing his injured hand into the story but HOLY COW!!

    And I feel guilty finding his half naked injured body.. HOT.. very very very guilty… hmmmmmmm…

  8. 33
    Hannah Says:

    YES! :’] I loooveee Shia, omgomg. He’d look sexy if he was like, wrapped in a taco shell. :DD<3

  9. 34
    samara♥ Says:

    OMG!! i love shia yay! hell yay i wanna see transformers 2
    is good to see shia healing well. man hes loking hot!! i luv u shia!

  10. 35
    jennifer Says:

    definitely yay!
    haha. transformers is one of my all time favorite moviess.

  11. 36
    Nightfall Says:

    Damnit Shia, put your shirt back on! Nobody want to see you shirtless!!

  12. 37
    ashley Says:

    I didnt want to click on the pics, lol! That stuff makes me wanna gag, even though its fake it looks Real! But hey its Shia! I read somewhere that he gets into a fight with Megatron! So you cant fight metal and expect to come out clean, LOL!!!

    Keep up the good work Shia!!!

  13. 38
    Jessica Says:

    he looks so weird with that battle makeup but YAY for new Transformers movie! <33

  14. 39
    kaylee Says:

    does anyone know where this is filmed??????????? like the specific location?

  15. 40
    Becca Says:

    shia should NEVER wear a shirt.

    he’s so hot!!!

  16. 41
    victoria Says:

    Shia is adorable, BUT he would be cuter if he put down that nicotine stick on fire hanging out of his mouth….. YUK…. Plus it makes him smelly… Phewey…. Whatever happened to the media reporting about his pinky finger being amputated if did not heal??? There was never even a bandage on it or around it for any amount of time to warrant that.. What is the deal?

  17. 42
    Elizabeth Says:

    OMG!! Shia is so HOTT!!! I cant wait to see Transformers 2: Revenge of the Fallen. I hope he kicks A$$ in it. I cant believe how much he has grown up. OOOOHHHHH BUDDY!!!
    SHIA YOU ARE SO FRIGGIN’ HOT
    I LOVE YOU!!!!

  18. 43
    arcanemind Says:

    cool transformers 2 i love it cant wait

  19. 44
    Kate!atthedisco Says:

    for some reason when I look at this,I start having thoughts I know I prolly shouldnt have…….Who cares he’s smokin’. Literally..lol.

  20. 45
    vicks Says:

    wow so hot!!!! :)

  21. 46
    Jimmy Says:

    that’s what drinking and driving can do..and smoking…this guy has gone full *******.

    I hope they kill him off in this flick, it would make sense because he doesn’t respect life that much anyway in reality

  22. 47
    jan Says:

    shia is very big gay .american idiots!!!!!

  23. 48
    jan Says:

    shia is very big gay. american idiots!!!

  24. 49
    allykat Says:

    I like Shia, I think he has hugh acting talent and I’ll be first in line to see Eagle Eye this fall, but beyond that his smoking habit is a major turnoff… I don’t find people who smoke attractive. Also, he’s too skinny, he has a little bit of muscle definition, but just barely.

  25. 50
    Jimmy Says:

    It has not yet been proven that Shia was under the influence when he was hit making a legal left hand turn and was hit by a car who ran the red light while speeding…

    So far he is not at fault in anyway for the accident.. and even the cops are waiting to see what his BAC says before they continue..

    So hold your judgment until then or you end up looking like an uneducated, uniformed fool.

Pages: « 1 [2] 3 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here