Top Stories

Ashley Tisdale - "I Want It All" Music Video

Ashley Tisdale -

Check out the official music video clip from High School Musical 3 of “I Want It All” starring Sharpay Evans (Ashley Tisdale) and Ryan Evans (Lucas Grabeel). There are two parts to this — the first one is below and the second one is here.

Looks like a lot of fun!!!!!!!!!!

The motion picture soundtrack will be released on October 21. HSM3 is being scheduled for a theatrical release on October 24.


Ashley Tisdale – “I Want It All” Music Video
Like Just Jared on Facebook

JJ Links Around The Web

Wheel of Fortune
  • Watch Wheel of Fortune end in a very rare tie - US Weekly
  • This rapper just got out of jail - TMZ
  • Nick Jonas goes shirtless for documentary trailer - Gossip Cop
  • Stream Fifth Harmony's new album now - Just Jared Jr
  • Kailyn Lowry's bare finger confirms her split - Radar
  • Rob Kardashian reveals significant weight loss - Huffington Post
  • See if you can solve this blind item - Lainey Gossip
  • B.B. King's 15 kids from 15 women fight for his money - The Hollywood Reporter
  • Nay

    AM i FIRST

  • Nay

    i THINK I AM

  • areli

    absolutely amazing!!! =D i can’t wait ¬¬

  • areli

    absolutely amazing!!! =D i can’t wait ¬¬

  • http://justjared.com Zashleyfan123

    she looks gorgeous!!! :D

  • Natalie

    looks like Ryan and Sharpay are going out with a bang! I have always loved the Ashley and Lucas duets, they are always so much fun!

  • unknown

    cant wait for hsm 3 now.

    love it.

  • Nickole

    Nice wig she got there on her wow amazingly uglyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Manilea

    that was so cool love the ending!!! LOL so funny!

  • erica

    I lovee this song!!!
    is so much fun!!!

  • kelsey

    FIRST????

    i cant wait and i love how theyve actually started to capture the blending neccessities of a real musical lol =]

  • kelsey

    FIRST????

    i cant wait and i love how theyve actually started to capture the blending neccessities of a real musical lol =]

  • zanessa/jashley

    The Sharpay and Ryan duets are always fun !! I love it :D I so can’t wait for the movie to come out !! were only 2 months away !!

  • villa4life

    Loving the look of this movie!!!
    I’m not really a sharpay fan but aww I love Ryan and this looks likes its gunna be a great song for him

  • Helena

    That might be one of the worst songs I’ve ever heard…even worse than her slaughtering all those 80′s classics.

  • LOLA(stop stealing my name!)

    Assley isn’t even singing. She’s just talking and then in the chorus she’s screaming…..

  • MARIA c.

    CANT WAIT!

  • sofi

    I love this song!!!and i love ashley’s voice

  • Regina

    That was horrible. That actually makes Heidi Montag’s Overdosin’ look like a masterpiece. You teenybops should stop licking up everything this crappy musical does.

  • sarah

    Very sweet
    i love her so freaking much <333

  • http://www.myspace.com/kayhick Hollisterxgirlx

    BAD SINGER!!!

  • str

    they remind me of heidi and spencer, omg

  • Isabella

    *-*

  • omg

    I LOVE IT
    stop hating! and ashley is a good singer. especially u HELENA shut the hell up.

  • omg

    I LOVE IT
    stop hating! and ashley is a good singer. especially u HELENA shut the hell up.

  • Nickole

    They are so hideous like totally!!!

  • shannon

    ugh hate her voice but love ryan/lucas IMO he always made thier songs better!

  • x.x :)

    love her so much :D <33333 dont care about Helena.. she’s always saying bad things about all of them, she’s got a problem :) go ashley <33

  • Andi

    i dunno why but *sharpay* reminds me of blair from gossip girl in this vid lol

  • jules

    ASHLEEY SUUCKS! SHE IS A TERRIBLE SINGER BUT THE SONG IS GOOD.. ASHLEY LOOKS LIKE A PRO….STITUTE!

  • elizabeth

    i cant wait!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • mernam

    looks great!!

  • Zanessa-love4life

    Love the wig on Ashley. She looks good ♥

  • anna

    When Jіzzdale says she wants it all, she is of course talking about Zac’s ċock.

  • gabi

    i love hsm, but this song is AWEFUL
    ashley’s voice is really bad and wtf was ryan doing dancing in pink pants???
    i totally love TROYELLA though

  • girlleader1

    this is probably the best song in the movie!!
    it sux that there si only one sharpay song in the movie!!
    ASHLEY ROX UR SOX!!

  • meemaw

    Saw the you tube SORRY…..Ashley just can’t sing to save her soul. She should just stay to using her voice behind the scenes where she can’t be seen, she’ll make more money that way. Even with the nose surgery she still can’t sing.

  • babysis

    Lucas is sooo cute!

  • mari

    MELHOOR MUSICA ♥

  • ASH LOVERS

    I love this song!!

  • HII

    ashley is a good singer

  • Olivia

    so exciting!!! Ashley’s singing has gotten even better than before. Lucas has the most pure sounding (singing) voice. Loved the song.

  • tisdaleFan
  • HATE VANESSA

    i love it

  • andy

    it is very beautiful

  • lo

    #44
    what’s up with your name, stupid?

  • newport beach, 92660

    Yeahh i admit she does kind of look S*kanky… *sigh* but song is pretty cool and the vid.

  • Bob

    She’s an idiot. She throws herself at Zac Effron while she’s dating another guy??? She has no class.

  • lore

    the evans rock!

    can’t wait to see the movie

  • lore

    the evans rock!

    can’t wait to see the movie

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here