Top Stories

Solange Has Furry Feet

Solange Has Furry Feet

Solange Knowles drops by MTV’s Total Request Live to debut her music video “Sandcastle Disco” at the MTV studios in New York City’s Times Square on Tuesday. Watch the vid below, it’s lots of fun!

The 22-year-old singer donned an interesting pair of black furry booties and sported yellow eyeliner around her under-eyes.

WHAT DO YOU THINK of Solange’s furry footwear — YAY or NAY?


Solange Knowles – “Sandcastle Disco” Music Video

10+ pictures inside of Solange‘s furry feet…

Just Jared on Facebook
solange knowles furry feet 01
solange knowles furry feet 02
solange knowles furry feet 03
solange knowles furry feet 04
solange knowles furry feet 05
solange knowles furry feet 06
solange knowles furry feet 07
solange knowles furry feet 08
solange knowles furry feet 09
solange knowles furry feet 10

Photos: Bryan Bedder/Getty
Posted to: Solange Knowles

JJ Links Around The Web

WENN
  • Sean Penn is in a war with Netflix over his interview with El Chapo - TMZ
  • Get Freeform's full 13 Nights of Halloween movie schedule - Just Jared Jr
  • Meet Playboy's first transgender playmate - TooFab
  • The Los Angeles Dodgers are heading to the 2017 World Series - The Hollywood Reporter
  • Will Batman be making an appearance on Arrow? - Just Jared Jr
  • mileycyrussux

    first comment yay!!!

  • super fan ashley

    Her shoes does not agree with her, i do not like, they are horrible, SECOND!!

  • super fan ashley

    Her shoes does not agree with her, They are horrible
    SECOND

  • sandy

    shes a wannabe!

  • http://alannaisbored.blogspot.com alanna

    Ew. Nasty. Like muppets on your feet.

  • olpko

    hooooly fug NAY

    wtf!

  • Helena

    She’s really desperate to get out of Beyonce’s shadow (and basement), isn’t she?

  • omj

    HORRIBLE! NAY

  • sarah

    Wtf is on her feet?

  • Thats a me!!

    WHAT THE HELL IS ON HER FEET?!?!?

  • emilie

    wtf
    nasty shoes

  • Nébuleuse

    yay to the yellow eyeliner but a big NAY to the black furry boots WTF is that?! usually i love shoes and boots, but those!! nope at all. …maybe it doesn’t suit her

  • victoria

    NUMBER # 10…. They really DID find Big Foot, and scalped his feet, and she was so intriqued she paid some mighty big bucks for those things… UGH !!!!! I wonder who is wearing the head???? Hands??

  • shenanyginz

    dress is cute shoes are gross

  • http://www.sexygirlsandwomen.com Lisa

    shes just not it, check http://www.sexygirlsandwomen.com for better looking local girls….

  • Suzanne

    She has no fashion style whatsoever.

  • luvmydog

    Some poor animals had to die for that selfish person to wear those boots. She is so full of herself.

  • http://www.demi-lovato.com vicky

    hahaha itz ugli but dress is cuteeeeeee

  • http://glimmerandglam.com clarice

    those are the ugliest things i’ve seen in a LONG time

  • Emily

    Ugly Dress, Ugly Shoes..

  • laughing out loud

    lol@Helena. She’s such a poser…obviously those horrid “shoes” are novelty items…a person would only wear them if she were desperate for attention. oh yeah, you’re so hot and cutting edge because you wear yeti feet, Beyonce’s little sister. wow.

  • hairy beast

    Solange, unless you are morphing into some sort of furry beast, this is inexcusable. It’s just simply cruel to subject the world to this monstrosity. It’s one thing to set a trend and another to display bad taste and calls it fashion. Solange, perhaps when you have an urge to dress like an animal try a tasteful leopard or zebra print and save the full-blown crazy for Halloween, children’s animal party or your bedroom. Until then, I do judge you harshly.

  • hairy beast

    Solange, unless you are morphing into some sort of furry beast, this is inexcusable. It’s just simply cruel to subject the world to this monstrosity. It’s one thing to set a trend and another to display bad taste and calls it fashion. Solange, perhaps when you have an urge to dress like an animal try a tasteful leopard or zebra print and save the full-blown crazy for Halloween, children’s animal party or your bedroom. Until then, I do judge you harshly.

  • http://myspace.com/latina_n_proud_71 Angie

    She would’ve looked better if she didnt have animals on her feet, NAY

    http://www.myspace.com/Latina_n_proud_71

  • TR

    NAY

  • danz

    So she’s wearing weave on her feet now too?

  • Zashley~lover

    Those things look like two shaggy dogs are clinging to her feet.the might be cute with like the perfect outfit:NOTHING.

  • woah

    she is DAMN FUGLY!

  • what’s the deal wit the shoes

    Horrendous Shoe!

    Cute Dress.

  • what’s the deal wit the shoes

    Horrendous Shoes!

  • sarah

    dont like her shoes , but i adore her dress
    shes lovely !!

  • TY

    It reminds me of the film Warewolf where he changes suddenly and slowly, or as though a mythical creature has taken over her feet. So it’s DEFINATLY a NAY!!!

    Although it suits her…sort of…..

    TY

  • TY

    It reminds me of the film Warewolf where he changes suddenly and slowly, or as though a mythical creature has taken over her feet. So it’s DEFINATLY a NAY!!!

    Although it suits her…sort of…..

    TY

  • bella

    LOL!!!!!!
    This girl has no fashion sense. Make Aubrey Day look good . . .and that is scary.
    WTH

  • beyb

    EW. awful shoes.

  • angie

    awful furry shoes!! really bad!

  • josie

    I need to get a pair! I can wear them on my hands and dust my house! Better than a Swiffer!!

  • Anastacia

    omg… ugly!
    btw she sounds a lot like her sis…

  • barbie

    I hope Solange becomes successful, she seems like she’s trying really hard now that B is taking a break working on other album. Sounds awful but I think that B has inherited all the ‘beautiful’ genes. The two girls look completely different.

  • floetry

    shoes are fantastic, obviously she got the good taste gene that her sister lacks

  • me

    shes amazing