Top Stories

The Jonas Brothers - MTV VMAs 2008

The Jonas Brothers (Kevin, Joe (in Dolce & Gabbana) and Nick) arrive at the 2008 MTV Video Music Awards at Paramount Pictures Studios in Los Angeles on Sunday.

English comedian Russell Brand will host the event while Britney Spears will be opening up the night with a surprise performance. Kaba Modern and Fanny Pak of America’s Best Dance Crew will battle it out to determine who will present the Best Dancing in a Video award.

Just Jared on Facebook
jonas brothers 2008 mtv vmas 01
jonas brothers 2008 mtv vmas 02
jonas brothers 2008 mtv vmas 03
jonas brothers 2008 mtv vmas 04
jonas brothers 2008 mtv vmas 05
jonas brothers 2008 mtv vmas 06
jonas brothers 2008 mtv vmas 07
jonas brothers 2008 mtv vmas 08
jonas brothers 2008 mtv vmas 09
jonas brothers 2008 mtv vmas 10
jonas brothers 2008 mtv vmas 11
jonas brothers 2008 mtv vmas 12
jonas brothers 2008 mtv vmas 13
jonas brothers 2008 mtv vmas 14
jonas brothers 2008 mtv vmas 15

Photos: WENN/Getty Images
Posted to: Joe Jonas, Jonas Brothers, Kevin Jonas, MTV VMAs 2008, Nick Jonas

JJ Links Around The Web

Getty
  • Disney CEO reacts to Johnny Depp's divorce - US Weekly
  • Sinead O'Connor has been put on suicide watch - TMZ
  • Demi Lovato rants about teens' celeb obsessions - Gossip Cop
  • Taylor Swift goes on another date with Tom Hiddleston - Just Jared Jr
  • Blac Chyna reveals her wedding plans - Radar
  • Michael Strahan gets in a dig at Live! - Huffington Post
  • Can you solve this new celeb blind item? - Lainey Gossip
  • JK Rowling reacts to the shocking news in Britain - The Hollywood Reporter
  • PENN OBSESSER!

    they look pretty hott and i lovee their performance<3

  • anthony

    HAHAHAHAHA THEY LOST
    now all the fans hate britney spears, shows how mature they are.
    and career defining performance WTF they sang on a step lmao

    they won’t be anything in a year when disney decides to drop them
    russell brand is so hilarious

    the only people who actually think they are virgins are the girls who think that they are going to grow up and marry them.

    comon famous boy teenagers, they are BOYS sex is always on their mind and they can get it whenever they want, you honestly don’t think they take advantage of that?

  • Lauren

    THEY LOOK AMAZING<3
    i love them & their performance was great!

  • marisa

    they are looked so fine tonight! russel brand was such an idiot tonight. he made a fool of him self practically. the jonas brothers have one thing he doesn’t- talent. o and also another thing- a razor. brand was disgusting and repulsive. GO BACK TO THE UK, NO ONE WANTS YOU HERE! he pissed so many people off, and to make fun of the jonas brothers? that was really low. he’s just jealous of their success. i don’t knwo why this man was even hired. he was even funny one bit. i love you jonas brothers!!! you rock and i totally support you 100% with you purity rings- you inspire me to get one!!!

  • READ x]

    they looked so freaking GAY!!!!!
    lmao! joe and kevin.. WTF were you thinking?!

    bahahah its funny how they lost to Britney!
    i guess since everyone knows Joe is with Taylor
    and Selena is with Nick they dont love them as much XD

  • Rainbow-Ninja

    OMG!!

  • Rainbow-Ninja

    OMG!! theyre hott!

  • http://justjared jess

    OMGG ILOVE THEM!!!!!
    SOO HOTTTTT <333 I LOVE THEM ALL
    JOEEEEEE ILYYYYYYYYYYYYYY !!

  • Rainbow-Ninja

    Ah-mazing!!

  • marisa

    they looked ah-mazing tonight! russel brand made an absolute fool of himself!!! he’s was just jealous of their talent. and he needs a hairbursh and a razor. GO BACK TO THE UK RUSSEL, NO ONE WANTS YOU HERE! you weren’t one bit funny! and to make fun of the jonas brothers? how low and shallow was that of you? haha what a pathetic loser. love you jonas brothers!!! <3

  • ome

    that idiot, gay, retarded russel brand messed with jb too? he interrupted robert pattinson!!! we should unite and revolt against that mindless airhead of a host.

  • jk

    lol i hate them but I felt kind of bad, RussellBrand should have stopped with one joke, he really went at them

  • karly bby

    i love the jonas
    joe is my future husband..lmao
    jk jk
    well yea i love them all
    i love the song love bug
    wen i first got the cd
    i loved tat one song
    i love them and the ablum

  • karly

    amazin jonas i love them

  • leighton meester fan

    I love the Jonas Brothers.Their performance was .Russell Brand did go a little too far with the jokes on them

  • *ta

    I love Joe!! :P. But I don’t like their clothes.

  • suzette

    HA HA HA && ANOTHER HA!!!
    THEY DIDN’T WIN ANYTHING! JUST AS I EXPECTED!!
    AND NEITHER DID MILEY (BECAUSE….OH YES! TOKIO HOTEL TOOK THAT AWARD!)

    LIVING PROOF THAT DISNEY STARS N E V E R WIN REAL AWARDS
    BECAUSE THEY ARE OH-SO-TALENTLESS

  • anna

    THE JONAS BROTHERS KICKS BUTT TONIGHT! yeah, sure Britney beat them! Atleast they performed like a zillion times better than she has ever performed on the VMA’s. They didn’t lip sync. THEY ARE THE BEST PERFORMERS OUT THERE TODAY! yes, I am kinda happy for Britney and she is looking good. but the jonas brothers are the sweetest, most talented boys at the VMA’s tonight! WOOT! GO JONAS BROTHERS YOU LOOKED FINE!

  • jooddgd23

    JONAS BROTHERS ARE THE COOLEST! MUCH BETTER THAN ALL THOSE DUMB PEOPLE LIKE BRITNEY, KATY PERRY AND TAYLOR SWIFT! JONAS BROTHERS ARE THE COOLEST! MUCH BETTER THAN ALL THOSE DUMB PEOPLE LIKE BRITNEY, KATY PERRY AND TAYLOR SWIFT! JONAS BROTHERS ARE THE COOLEST! MUCH BETTER THAN ALL THOSE DUMB PEOPLE LIKE BRITNEY, KATY PERRY AND TAYLOR SWIFT! JONAS BROTHERS ARE THE COOLEST! MUCH BETTER THAN ALL THOSE DUMB PEOPLE LIKE BRITNEY, KATY PERRY AND TAYLOR SWIFT! JONAS BROTHERS ARE THE COOLEST! MUCH BETTER THAN ALL THOSE DUMB JONAS BROTHERS ARE THE COOLEST! MUCH BETTER THAN ALL THOSE DUMB PEOPLE LIKE BRITNEY, KATY PERRY AND TAYLOR SWIFT! JONAS BROTHERS ARE THE COOLEST! MUCH BETTER THAN ALL THOSE DUMB PEOPLE LIKE BRITNEY, KATY PERRY AND TAYLOR SWIFT! JONAS BROTHERS ARE THE COOLEST! MUCH BETTER THAN ALL THOSE DUMB PEOPLE LIKE BRITNEY, KATY PERRY AND TAYLOR SWIFT! JONAS BROTHERS ARE THE COOLEST! MUCH BETTER THAN ALL THOSE DUMB PEOPLE LIKE BRITNEY, KATY PERRY AND TAYLOR SWIFT! JONAS BROTHERS ARE THE COOLEST! MUCH BETTER THAN ALL THOSE DUMB PEOPLE LIKE BRITNEY, KATY PERRY AND TAYLOR SWIFT!PEOPLE LIKE BRITNEY, KATY PERRY AND TAYLOR SWIFT!

  • ddd

    im kinda happy britney won

  • http://jbmoveonfansite.blogspot.com/ angela

    Their performance was amazing :D

  • Laken

    Anna – they performed better than britney ever did on the VMAs? I bet you’re too young to even had watched any of her perfomances. She’s an entertainer. She has always had the best performances; She dances, She gives the crowd what they want. They sat on a stoop and sang. Oh that’s much better than britney dancing for 3 minutes straight and giving it her all, everytime she performed she always brought it. You try and sing while dancing at the same time. Her performances for I’m a slave 4 U, oops i did it again, etc. All great.

  • michelle

    They looked great as always and their performance was amazing. that host whatever his name is… he went too far. he made himself look so stupid. I hate that guy and what is he doing, he’s not even famous.

  • Happy Face

    Ditto to #22. Jonas Brothers are musicians, props to them, but I agree, Britney is an entertainer and of course was named the Princess of Pop for a reason. =]

  • Disturbed

    They are so friggin over-rated it’s not even funny. It’s sad how any teenager in the world can be put on stage and thousands of teenagers will go insane and become instantly in love with them. Their song was pitiful, had no hook, nothing to dance to, one of them couldn’t even keep beat with a tamborine.
    Truly sad.

  • Shannon

    poor guys….they look so tired in these pics

  • leighton meester fan

    oh and another thing I forgot to add in my other comment.I am glad Tokio Hotel and Britney Spears won. JB is still cool though in my opinion

  • tia

    OMFG I LOVE RUSSELL BRAND!!!! he was soooooooooooo funny!!!!!!!! holy god i was laughing so hard at all of his jonas brothers jokes haha and im laughing now just thinking about it!

  • Yvonne

    Kevin is so damn hot here

  • mad hatter

    boo

  • katie

    their performance SUCKED! it was so weird! i felt like i was watching some cheesy broadway musical! and when joe whipped out that tambourine i was like youve got to be kidding me! he looked like such a loser!!!

    russell brand is the man!!!!!!!!!!!!!!

  • http://justjared.com Samantha Jonas

    FU #5 You are a losser and the Jonas Brothers are the best and they are not gay so just shut up losser

  • http://justjared.buzznet.com no name

    The Jonas Brothers did a great job. If they had to lose to someone I’m glad it was Britney as she has made some major adjustments to her life this year. I still think they should have won video of the year as that video was much better than Britney’s but oh well there is always next year……

  • Cilia

    I´m happy for Britney. I´m not a Britney fan, but good for her she won too. And this guy, what´s his name again, Russell Brand, seriously, you went way to far. You´re just jealous of The jonas brothers because they have talent and you don´t. You went way to far with those jokes. And Jonas Brothers don´t mind that guy Russell Brand his just jealous of YOU. You guy are just the best keep it up and please take a break you guys look so tired. I LOVE the Jonas Brothers, You were great yesterday.

  • a

    seriously someone needs to tell them Miami Vice fashion left with the 80′s

  • Gracie

    They look terrible! What were they thinking?!

  • mima

    amazing and talented beautiful boys! performance was INCREDIBLE!!! Russell Brand is a comedian – and a very fun one at that, however he crossed a few too many lines last night and his constant digs at the jonas brothers really got to everyone!!! However he didn’t just have it out for these guys – which i guess we should be thankful for!! – he also spoke completely innapropriately about politics (bush is a redneck cowboy), america in general and overall came off (the way he had planned too) as a know nothing arrogant revolting twit.

  • elizabeth

    YAY JONAS BROTHERS!!!!!!!!!!!! i love them! they are amazing!

  • ilovejoe

    there just really amazing … i love them…. all the time i think about joe!!!!!!!!!

  • mariana

    I love Joe Jonas
    they are amazing
    they are so hot

  • jesse

    well jonas brothers should of known when you come over to MTV this is not the disney channel or teen choice awards where everything is squeaky clean for the family…..and everything is about them…i’m sorry but its to be expected on MTV…i’m not saying its right but thats what you get yourselves into

  • Lynn

    They looked amazing! Kevin is so sexy in all black!!! I think that should have at least best pop video and the ting tings should have won video of the year!!! Still Britney looked amazing and seems to be coming back from the brink!

  • http://myspace.com/sofia_jb sofia

    i love the jonas! they re super amazing lol!!
    and if u re a jonas hater, why re u commenting this thing??
    lol! oviously u re not as famous as them!! u , all the jonas haters, re jelausy cuz they re cute, they have talent and something very important: DIGNITY AND FANS!!!
    and yes!!! they re pure! i think idk i ve never met em or been one of their gf so yeah…
    my point is that if u re a jonas hater DONT COMMENT THIS !!
    jb rockk forever!! and they should come to SOUTHAMERICA!!

    atte.

    Sofia

  • http://none mrs. jonas

    anthony, your a guy
    your probally gay
    thats y ur probally crushing on them
    but ur hiding that
    by insulting them
    so honestly what do you care
    if u need to hide tht
    they dont care if u like them or not
    they have millions of fans around the entire glob
    guess what u r to them
    nothing
    u dont care
    i know probally
    then if u dont care
    why r u wasting ur time commenting aboiut them

    oh yeah
    that right
    u have time to waste
    b/c u have no freaking life

    im not gonna so :”your jelous”
    tho you most likely are
    but theyre rep is geting as high as the next ” beatles”
    check the record books buddy thats pretty freaking big
    so ya get a life=)
    kkk or if thats

    neways anthony
    ur stupid

    but i love the jonas brothers
    obvioisley
    theyre amazing,

  • http://none mrs. jonas

    anthony, your a guy
    your probally gay
    thats y ur probally crushing on them
    but ur hiding that
    by insulting them
    so honestly what do you care

    oh and anthony
    they didnt loose.
    an award?
    theyre will be plenty more they can get sweetheart
    and russel brand
    never heard of the guy
    really i dont know who did
    if u did then thats fine ;) k
    this is against anthony b/c i find it odd and dumb that a guy gives

    if u need to hide tht
    they dont care if u like them or not
    they have millions of fans around the entire glob
    guess what u r to them
    nothing
    u dont care
    i know probally
    then if u dont care
    why r u wasting ur time commenting aboiut them

    oh yeah
    that right
    u have time to waste
    b/c u have no freaking life

    im not gonna so :”your jelous”
    tho you most likely are
    but theyre rep is geting as high as the next ” beatles”
    check the record books buddy thats pretty freaking big
    so ya get a life=)
    kkk or if thats

    neways anthony
    ur stupid

    but i love the jonas brothers
    obvioisley
    theyre amazing,

  • http://none mrs. jonas

    i dont like you anthony
    your stupid
    and dont know what ur talking bout

    russel brand is an ass

  • tracy

    wow they look sooooooooo hot kevin look really handsome in the picture by himself. there performace was amazing and no. 35 and 36 just get a life. although joe look kinda werid with his outfit but i still love him. i live how nick and kevin look though.

  • Morgan

    SOOOOOOOOOOOO HOT!! =D

  • tracy

    anthony and read whatever please have a brain i know u two dont have one but get one you two are just idiots who are looking for attention how sad.

  • florencia

    mtv is a big shit,

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here