Top Stories

Britney Spears Takes "Candy From Strangers"

Britney Spears Takes

Danger, danger, candy from a stranger…

BritneySpearsCircusLeak.com is a new website that claims to have the first leaked single “Candy From Strangers” from Britney Spears‘ sixth studio album, Circus. Interestingly enough, the radio station 97.9 Kiss FM has the same song posted on their website at 979kissfm.com. An unofficial official leak, perhaps?

The song starts off like “Hot as Ice” from Britney‘s latest album, Blackout. “Candy From Strangers” reportedly features Laze & Royal. Brit or not, the song sure is super catchy!

Earlier this week, her label Jive/Zomba announced that her first official single would be “Womanizer”, and will drop on Monday, Sept. 22.

Check out “Candy From Strangers” below or visit BritneySpearsCircusLeak.com.

UPDATE: The song is not Britney but from an artist named Myah Music.


Britney Spears – “Candy From Strangers” (First Leaked Single?)
Like Just Jared on Facebook
Posted to: Britney Spears

JJ Links Around The Web

Wheel of Fortune
  • Watch Wheel of Fortune end in a very rare tie - US Weekly
  • This rapper just got out of jail - TMZ
  • Nick Jonas goes shirtless for documentary trailer - Gossip Cop
  • Stream Fifth Harmony's new album now - Just Jared Jr
  • Kailyn Lowry's bare finger confirms her split - Radar
  • Rob Kardashian reveals significant weight loss - Huffington Post
  • See if you can solve this blind item - Lainey Gossip
  • B.B. King's 15 kids from 15 women fight for his money - The Hollywood Reporter
  • m

    !

  • m

    !

  • erica

    i dont like it :S
    Are you sure is britney??

  • LOLA

    Hmm….

  • francesco

    3 words: break the ice

  • cara

    and again..3 words…break the ice..just with different chords and key changes….sad

  • pump up the jam pump it up

    Hmmmmmmmm. It sound really generic. Not unique. Not new. Not entirely bad but just a bit boring really.

  • http://corkscrewtradingcompany.com Corkscrew Trading Company

    I hope she has her stuff together. I really think gimme more was a great single and if the awards shows and the press weren’t there it would have been a huge hit. She was in the middle of the perfect storm! Hopefully she’s weathered it.

  • pop

    wtf..this is break the ice with rapping…retarded

  • pop

    break the ice

  • t

    the press release said the single was womanizer.

  • t

    and that’s not even her

  • bri

    dont like it at all

  • susan

    too robotic, mechanical, techno sounding. why is her voice so computerized?

  • Tyler

    I really don’t think this is her. The voice at points sounder like hers, but it doesn’t have that distinct sound that she does. We will find out soon I guess.

  • Br

    DONT LIKE IT
    SOUNDD KILYE MINOGUEEE COPIEDDD
    BRITNEY COPIED KYLIE MINOGUE

  • britney

    that’s definitely not her. at all.

  • KYLIE-FAN

    BAD SONGG copied kylie minoguee
    britney sucksss

  • Tyler

    plus, the laugh at the beginning is so Gimme More. I’m pretty sure that if this was on the new album it would not have that. Another thing I noticed was that there was too much on someone else singing. Again, not gonna happen I think. It wasn’t like blackout where they added. It was like she(or whoever is singing this) is featuring the rapper.

  • dan

    it kinda sounds like her
    maybe it’s a track from the new album

  • trish.

    WHAT’S UP WITH THAT TPAIN/LIL WAYNE crap?
    i know it’s not them but they use something to make em sound like bunch of retarded robots.

    and the song is catchy.

    RELAX, BRITTNEY IS JUST GETTING HER SHIT TOGETHER.
    THAT’S NOT THE ONLY SINGLE IN HER ALBUM. THERE ARE MORE.
    IF THIS SUCKS. MAYBE ANOTHER DOESNT.

  • BARBIE

    horrible
    i think it is fake

  • alice

    I think it a website tried to make it sound like they had a BRITNEY EXCLUSIVE when really all they did was get a singer and mesh together the instrumentals of break the ice and gimmie more. SO NOT REAL!

  • holla13

    this isn’t the first single. plus most songs sound like crap on computers(especially on a mac – i have one). her last album was sick and the new ones going to be even better.

  • jimmmm

    fucking love it!!

  • mel

    that doesnt sound like britney..here songs are prob so tight under wraps..

  • katie

    I LOVE IT!! i don’t think it’s the correct version thought since it sounds just like break the ice!!

  • This is not her, I dont believe that Britney would have some random ass sucky “rappers” taking over her song.

  • KYLIE4EVERRRRRRRRRR

    soundd really COPIED OF KYLIE MINOGUEEE
    BRITNEY YOU SUCKS FAKE BITCH’¡”” STUPIDD
    KYLIE IS MUCH BETTER THAN SHITNEY

  • Binbonslover

    i like it but it sounds alot like Break the ice i hope it’s a demo

  • mimi

    …i’m actually…flipping obsessed with this song…-_-
    yeah..but i do agree that this song..sounds a lot like break the ice…has too much of the rapper in it…she sounds..like a robot/computer…but idk…i think it’s a catchy..and addictive song…

  • Al3

    Ok if this is a song it’s a demo and if it’s gets realese britney is featured on the track this isn’t hers I’m sure of it because 1 she didn’t have a verse in the song was a demo or a fake.

  • Lenne

    Forget it. BRIT’s BACK.
    Kylie too OLD. I know y’all like it.
    Admit it. Hahahahaha.
    Welcome To My Circus Everybody.
    ARE YOU READY?

  • Megan fox rocks

    this is so not britney , Fake not britney song

    KYLIE-FAN f.u.c.k you and you’re bit.ch Kylie

    britney is the Queen and she copy no one

  • ana

    OMG. THAT’S NOT BRITNEY.
    The guy’s a fake!
    It’s SOOOOOOO not britney.
    It’s a girl pretending to be her.
    AND they took clips of britney in her past album and put it in to make EVERYONE listen to it.

    IT’S BULLL.

  • Josh

    Thats not even Britney Spears singing.

  • Krissy Fantasy

    i sorta liked it.
    it may have not been her very best- but wat did yu expect?
    this is her first single, FIRST leaked-.-
    give her a break!!!!
    atleast, she’s putting all this effort to making a new Cd.
    i kinda liked the rapping.
    she had loads of those, on her last album:)

    but wat i styll don’t get…is.. y use old songs, to make a new song?
    i thought she was an amazing artist, to come up wit SUMTHING new? =/

    well, all i hope for, is that the rest of songs, don’t song similar to other previous songs.
    cuz that, brit gets boring :(
    And we don’t want boring..inorder for us, NOT to listen 2 yu ):

    w/e those producers are telling her..they better stop!!!
    cuz like, i dont wanna repeat the same hits all over, again..till the next year >.>

  • mischa

    That is not Britney. You know when its the real deal and this is not. However, if they managed to go with a more techno overproduced CD again…then I could be wrong. She was quoted as saying that it would be very different from whats out there….and this is couldnt be more generic……I say NOT!

  • sarah

    it has been reported that this ISNT BRITNEY SPEARS

  • Karen

    If this is Britney’s new song, then it sucks.

  • natalia brazil

    is good for dance? ‘-’ i like

  • ed

    this isn’t britney. why in hell would she want to sound like kiley minogue? this sounds to trashy for the A-lister producers that are in the album. this is bullshit, I heard these guys were writing songs for her but I doubt she would feature guys who nobody knows. Come on people use your common sense. Britney doesn’t recycle and her producers don’t either. She sin’t Christina Aguilera who recycled the beat off Britney’s “radar” to create a club hit.

  • Mandy

    i agree with #35!

    The press said the new single is called womanizer!

  • zanessa

    id swear, that picture is jessica simpson!

  • elizabeth

    it doesnt sound like britney for one only the beginning and it sounds like the rappers are singing more than her. They probably just put this song together to get publicity! I’m pretty sure her new songs WON’T leak out at all. Her manager said her fist single is Womanizer and this song doesn’t sound like it would be on her album. But we’ll see!!

  • john

    i love it! and no she didnt copy kylie retard!

  • emma-australia

    I’m not convinced that this is real at all…that isn’t Britney singing.

  • Retarded

    Sounds just like all her other shi**y songs.

  • tellin it like it is

    ehh, i like her other new songs better, its too hard core to believe that its actually brit brit she looks really good, like jessica simpson

  • Amanda

    It’s not her.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here