Top Stories

Ed Westwick & Helena Christensen Lock Lips -- Almost!

Ed Westwick & Helena Christensen Lock Lips -- Almost!

Gossip Girls resident bad boy Ed Westwick gets seduced by Danish supermodel Helena Christensen in the latest issue of Harper’s Bazaar.

Shot by famed photographer Terry Richardson, a coy Helena, 40, puts the moves Ed, 21, in a provocative fashion photo spread.

The Harper’s Bazaar’s March 2009 issue (with Sarah Jessica Parker on the cover) goes on stands February 17th.

New episodes of Gossip Girl don’t air until the first Monday of March. Sucks!

Like Just Jared on Facebook
ed westwick helena christensen lock lips 01
ed westwick helena christensen lock lips 02
ed westwick helena christensen lock lips 03
ed westwick helena christensen lock lips 04
ed westwick helena christensen lock lips 05

JJ Links Around The Web

Neilson Barnard/Getty

51 Responses to “Ed Westwick & Helena Christensen Lock Lips -- Almost!”

Pages: [1] 2 3 » Show All

  1. 1
    fresh Says:

    he’s not the least bit attractive and neither is she.

  2. 2
    g Says:

    I LOVE ED!!! he is soooooooo hot
    better than gayface chace crawford

  3. 3
    Maz Says:

    SJP has been attacked by photoshop………dear lord is that her?

  4. 4
    Jess Says:

    Anyone know if Helena is still dating Paul Banks (of Interpol)???

  5. 5
    Russian girl Says:

    OMG!!! Amazing photos! Ed is soooo handsome. Hmmm…No. He is not beautiful, But he is so attractive and charismatic! Look at his sight!
    Oooohhh, I’m in Love)))

  6. 6
    faraday Says:

    OMG, she is old enough to be his mother!

  7. 7
    www.blahgirls.com Says:

    omg first week of march?? who can wait that long for a new episode of gossip girl? i sure can’t!

  8. 8
    old hag madonna can go home Says:

    OMG so is Madonna is old enought to be Jesus grandmother. But her
    photo shoot is the same. Go figure that one out!! At least Helena is
    a lot younger than Madonna. And a lot sexier.

  9. 9
    gerard Vandenberg Says:

    Sorry to say this GIRL.
    BUT HE IS MASKING HIS GAYNESS!!
    ………………ask him.

  10. 10
    dani Says:

    This is beyond disturbing. Get off of him!

  11. 11
    Laura Says:

    1st of March :O:O

    NO WAY, and Helena is so lucky, GOD I wish that was me!!!

  12. 12
    Netty Says:

    Love him

  13. 13
    Tiffany Says:

    Hot!

  14. 14
    kdxjf Says:

    I love how all these old women love young men, I think it’s pretty cool cause it’s always been older men with younger girls & I wanna see more cougar action.

  15. 15
    justniki Says:

    ed is amazing, i love him:)

  16. 16
    catik Says:

    #14 couldn’t agree more!
    Ed is so atractive, i love his smooth ways~

  17. 17
    adriana Says:

    ew she’s 40!

  18. 18
    Emilie Says:

    Those pictures are really hot.
    Helena Christensen is gorgeous and Ed Westwick is very sexy.

  19. 19
    mare Says:

    She use to be beautiful. Then the whole thing of her chasing Health ledger after him and Michelle broke up turned me off her. Stick to her age group honey

  20. 20
    queen b Says:

    OH COME ON IT’S JUST A PHOTOSHOOT!!!
    Sure she can be his mother, but it’s just that, I can’t understand all that “ewww” comments, gah so immature.

    He’s hot, and she also is for her age. The photoshoot it’s really sexy, i like it :)

    #3 LMAO I knoww! I don’t know what happened!

  21. 21
    Tampopo Says:

    OH MY GOD!!!!! LOVE LOVE LOVE this shoot!!! Can’t wait ti buy the real mag!!!!!

  22. 22
    Tampopo Says:

    LOVE LOVE LOVE IT!!! THANK YOU HB!!! ***

  23. 23
    yuck 2 Says:

    #17
    She looks absolutely incredible. So what if she’s 40, he doesn’t seem to be resisting any.
    Age is just a number, everywone will turn 40 someday, eww is all relative, there are 18 year olds that are ewww.

  24. 24
    dana Says:

    he looks smoking hot!

  25. 25
    megan Says:

    OMG HOT HOT HOT !!!!!!!!!!!

Pages: [1] 2 3 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here