Top Stories

Seth Rogen & Paul Rudd Spoof Vanity Fair

Seth Rogen & Paul Rudd Spoof Vanity Fair

Comedy’s new legends are honored in the latest issue of Vanity Fair.

Seth Rogen, Paul Rudd, Jonah Hill and Jason Segel spoof the Vanity Fair cover starring designer Tom Ford and nude actresses Keira Knightley and Scarlett Johansson.

The mag writes about the four stars, “After appearing in Knocked Up and/or The 40-Year-Old Virgin, this quartet can now be considered summa cum laude graduates of the Judd Apatow school of comedy.”

Check out the behind-the-scenes video at

Just Jared on Facebook
Photos: Annie Leibovitz
Posted to: Jason Segel, Jonah Hill, Paul Rudd, Seth Rogen

JJ Links Around The Web

  • Khloe Kardashian is worried about Scott Disick's partying in this new KUWTK sneak peek - US Weekly
  • Blac Chyna buys herself a $400,000 Rolls Royce - TMZ
  • These are Time's most influential teens of 2016 - Gossip Cop
  • Singer Madison Beer reveals she's been in love with a girl - Just Jared Jr
  • Jennifer Lawrence has a lunch date with rumored new boyfriend Darren Aronofsky - Radar
  • Gwen Stefani and Blake Shelton continue to be the cutest couple ever - Lainey Gossip
  • American Horror Story just revealed the big twist - The Hollywood Reporter
  • Rihanna


  • hahah

    ROTFL !

  • [☆I n F a m o u s☆]

    the new generation of comedians are very disappointed. those superbad nerds are… kind of ok though.

  • Jasmine


  • office fan

    LOL! Love it! I find Paul Rudd so sexy!! And I am a big fan of Seth Rogen!

  • SarahC

    Didn’t this NEW Brat Pack just take over for Vince Vaughan, Owen Wilson, Ben Stiller and Will Ferrel. It’s the same frat boy humor only with younger people.

  • nams

    PAUL RUDD. so awesome :) squeeee!!!!

  • Sky

    Absolutely beautiful! I love these guys!

  • Kirstie

    I agree with Sarah but I still find these guys hilarious!

  • Wanna bet ?


  • h.

    It’s nice to see Paul Rudd is finally getting the attention he deserves. It only took forever. =P

  • jenny

    thats just wierd

  • hun

    OMG! I LOOOVE these guys so much. Ever last one of them. <3 This picture is so funny, had to save, its a keeper. =)

  • mimilala

    haha…too funny! love it!

  • The Pundit

    Yuck! What fat, pasty, unattractive men Seth Rogan and Johan Hill are (especially Hill). If they were women, they would be working at K-Mart. not starring in movies. Paul Rudd however, is very cute and talented.

  • athena

    THIS LOOKS ABSOLUTELY HILARIOUS! I didn’t know that Paul Rudd had such an amazing sense of humor.

  • dundies


  • cocobuttr72

    Legends not!

  • Blah Girls

    LOL these guys are classic! They really are icons!

  • Fleece Baby


  • lakers fan in boston

    lol the guys r hilarious
    i love all their movies
    jonah is the funniest in the suit =]

  • megan


  • ali

    HAHA i love them!!!!!!

  • Ha!

    Funny picture. Paul Rudd looks hot.

  • imaginaque

    LOVE IT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yeah, all caps, screaming from the rooftop: LOVE THEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • pinkydoo

    Paul Rudd is so damn sexy! Meeeeoooooooowwwwwwwwwwwww!!!!!

  • animel

    hahahh they are the BEST.

  • cindy

    HILARIOUS! I love these comedians. The VF photo shoots of other comedians are really awesome. Thanks for the heads up!

  • cosi

    Too funny!! Paul’s ‘enthrallment’ is hilarious…

  • Angie

    that’s true sexy right there …lol

  • Aurea

    LOL!..zexyyyyy love them =)

  • postwatcher

    hhmmm Paul Rudd.

  • fleece baby

    This is really funny and disturbing all at once.

  • fleece baby

    This is really funny and disturbing all at once.

  • electrocutedsheep

    It would’ve been better if they were naked…

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here