Top Stories

Courteney Cox is a Cougar

Courteney Cox is a Cougar

Courteney Cox and an open-shirt Josh Hopkins are filming on the set of their new show Cougar Town in Los Angeles on Wednesday (March 25).

Cox‘s husband David Arquette and musician Ben Harper just made the jump into the fashion world with their own line Propr. Apparently the idea came about because Courteney was constantly commenting on David‘s clothes so much, that he decided to just create his own.

Looks like the whole family is getting into it too. According to David, their 4-year-old daughter Coco “was at the fashion show, and she wants to be a model now.”

Just Jared on Facebook
courteney cox cougar 01
courteney cox cougar 02
courteney cox cougar 03
courteney cox cougar 04
courteney cox cougar 05
courteney cox cougar 06

Photos: INFdaily
Posted to: Courteney Cox, Josh Hopkins

JJ Links Around The Web

Getty
  • Disney CEO reacts to Johnny Depp's divorce - US Weekly
  • Sinead O'Connor has been put on suicide watch - TMZ
  • Demi Lovato rants about teens' celeb obsessions - Gossip Cop
  • Taylor Swift goes on another date with Tom Hiddleston - Just Jared Jr
  • Blac Chyna reveals her wedding plans - Radar
  • Michael Strahan gets in a dig at Live! - Huffington Post
  • Can you solve this new celeb blind item? - Lainey Gossip
  • JK Rowling reacts to the shocking news in Britain - The Hollywood Reporter
  • k

    damn josh hopkins

  • Julian

    This woman is as boring and one dimensional as her good friend Jenny …

  • qaisha

    wow! Josh Hopkins is hotter than everrr now.

  • ellie

    What a beauty Courtney is–and such a wonderful person.

  • charles

    as booooriiingg as her bff ms. chin.

  • teri

    What a beautiful confident woman she is.

  • amber

    Hard to believe the Friends are cougars now. Seems like yesterday they were the young 20 somethings we watched every week.

  • what?

    WHAT HAPPENED TO CC? FACELIFT MUCH!@

  • lol

    her bff should be the one playing this role, not her.

  • ey

    look at her fish lips. eww

  • stellartes

    she does not even look like CC anymore

  • hmmm

    She needs to lay off the lip injections.

    Also, her legs are awful… Not nearly as bad as that Katie Homely though,

  • Bittersweetrc

    OMG, Janice Dickinson??

  • viva la vida

    stellartes @ 03/27/2009 at 9:36 am

    she does not even look like CC anymore

    ————————————————————–
    I second that! She really needs to stop whatever she is doing to her face. whatever happened to ageing gracefully?

  • thats_right

    wow she has ugly legs but I really liked her she and Phebi were my favorites in Friends everyone was my favorite the only person that I didn’t care for was Jennifer Aniston.

  • http://egotastic.com lakers fan in boston

    she looks kinda cute, her legs dont look that nice tho
    idk if i’ll watch her show tho =/

  • vmars111

    I have to admit that her lips do look puffy. And I was watching Friends and her canceled show, Dirt, and you can tell she speaks a lot less “Monica” hyper, probably because of the lips.

    But damn at Josh Hopkins!

  • y

    She’s had massive injections to her face. Probably Juvederm in in her cheeks and lips. She looks horrible. The botox was only done for eyebrow lift which is why you can see lines above the injection and the rest of the forehead is smooth. She looks AWFUL! She needs to fire who ever is doing that to her.

  • andrew

    geez zyou peeps have to take a look at your own damn legs, you all are twice as ugly and i bet you aren’t even 44 yet! grow up and get a fuckin life! she’s hot!

  • http://righteous.bz/ MMA

    What network is Cougar Town on and what time?

  • Ashleigh

    Who are you people to sit behind a computer and judge a person you don’t even KNOW????? I am sure Courteney would have alot to say about you guys if she met you!

  • KEILEY

    JENIFER IS FOLLOW COX FOOT STEP TO BECOME A COUGAR

  • http://weightloss-help.info Suppress your appetite

    she looks amazing :)

  • DZ

    Cournteney is so hot, I would like to suck on her legs and make her scream my name. Looking at her body makes me hard and I want her to have my baby.

  • Dizzy

    Perv much DZ????

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here