Top Stories

Britney Spears is Candies Cute

Britney Spears is Candies Cute

Britney Spears shows off her rockin’ bod in this new Candie’s promotional poster for her upcoming spring Candie’s campaign.

“I had so much fun shooting the Candies for Kohl’s campaign,” the 27-year-old mother-of-two recently said. “My favorite set-up was against the gigantic wall of pink cotton candy.”

A voicemail left by Britney was recently leaked–she was fearful of losing her kids to her father.

WHAT DO YOU THINK of Britney’s new Candie’s ad — HOT or NOT?

Just Jared on Facebook
Posted to: Britney Spears

JJ Links Around The Web

Getty
  • Disney CEO reacts to Johnny Depp's divorce - US Weekly
  • Sinead O'Connor has been put on suicide watch - TMZ
  • Demi Lovato rants about teens' celeb obsessions - Gossip Cop
  • Taylor Swift goes on another date with Tom Hiddleston - Just Jared Jr
  • Blac Chyna reveals her wedding plans - Radar
  • Michael Strahan gets in a dig at Live! - Huffington Post
  • Can you solve this new celeb blind item? - Lainey Gossip
  • JK Rowling reacts to the shocking news in Britain - The Hollywood Reporter
  • WUTWUT

    HOT BUT PHOTOSHOPED

  • g!na

    she looks really skinny here! when were those pics taken?

  • Dan

    first

  • b chick

    wow. she is looking real good here.
    but i agree with #1, we can easily see photoshop

  • t

    she looks great, and you can watch the entertainment tonight video of the pictures being shot and how great her body looks on the video, not photoshop. http://www.etonline.com/news/2009/03/72341/index.html

  • suri

    AWW!!! she looks So CuTe!!
    LoooooVe Her!

  • Charlie

    SHE IS SMOKIN HOT!

  • k

    Thank God for photoshop!

  • Sheka

    Girl, I’m gonna go get me some candies! Hello!

  • rory

    I doubt it’s THAT Photoshoped, I mean WE’VE all seen her out and about….she looks SOO good! :-)

  • Deb

    H O T !

  • PAGE

    OMG! She l00ks so bomb!
    Great ad!!

  • will allen

    Photoshop? Nah, we have seen the tabloid/TMZ pics of her , She looks Fantastic even without make-up!

  • g!na

    britney in the pink bathing suit looks great I just thought she was more muscular but I can’t believe how thin she looks! I have to say she looks great in the add! good for you Brit!

  • Nichole

    HOT!

  • Elisilla

    She looks pretty, but too photoshoped…
    She’s not that skinny, and doesn’t have such a perfect skin.
    That’s not realistic!!!!!!!

  • Ronnie

    HOT! HOT! HOT! :-p

  • Kelly

    Hell yeah! What’s not to like?? She looks HOT!

  • chelsea

    She looks fantastic!

  • SHERLOCK

    PHOTOSHOP TO THE MAX!!!

  • Jasmin

    I love brit. Jared you spelt TO, OT. =]

  • http://denimology.com Jessie

    She looks so good. We shouldn’t be surprised. Daddy is in charge.

  • rayray

    She’s definitely looking better of late…. but yes, the images have been photoshopped. I’m a professional retoucher and can spot the obvious tweaks that have been done. For example the skin is perfectly smooth, knees are too faint and there’s been typical “tucking” everywhere. That’s print ads for you. Again though, she’s a very pretty girl no matter what.

  • http://baldouting.blogspot.com bald outing

    she tries to be a milf

  • Shair

    Not bad for a mother of two! lol
    she is definitely a MILF !!
    <3

  • kumar

    even i saw the photoshoot and this really is her bangin body but for soem reason it looks different on tour?? her legs look different

  • Sunny

    What is the big deal about Britney ?
    Any celeb could do that shoot with all the help from photoshop
    Hell even Khole Kardashian would look good
    All the photos from Britney’s Circus Tour show her much MUCH larger than this

  • lee

    ok as a retoucher….these are seriously photoshopped. to those who want to think or say otherwise…….sorry.

  • http://xtina-sensation.blogspot.com/ Andy

    Looks good, but she ain’t that skinny.

    Photoshop FTW!

  • YOU’RE MOM NEEDS PHOTOSHOP

    I LOVE THAT ALL THE PHOTOSHOP EXPERTS HAVE TIME TO LOOK AND COMMENT ON JUST JARED!
    .
    THANK YOU ONE AND ALL FOR YOUR EXPERTISE OPINION ON THIS PHOTO OF BRITNEY!
    .
    NONE OF US WOULD HAVE EVER GUESSED THAT CANDIES WOULD ACTUALLY USE PHOTOSHOP FOR THEIR AD’S SPOKESPERSON!!
    .
    I HAVE NEVER HEARD OF AN AD COMPANY USEING PHOTOSHOP BEFORE!!
    .
    THANKS AGAIN!!

  • jane doe

    Lol @ lee #28……….ok as a retoucher………Hahahaha!!
    p.s
    Brittney looks hot!!

  • leelow

    Hot stuff!!
    yay!

  • dontcare..

    ew wow! Candies has gone down.
    makes me glad I never bought candies.
    they make crappy clothing to put on sluts
    like Trailer Trash Britney.
    She’s a ‘pretty woman’, for someone aged
    to what 49-50. All of that partying&sleeping with
    paps just turned her into a whole lotta ugly.
    She doesn’t look her age&these photos defy
    the laws of physics, no shock that girls starve
    themselves to look like someone who doesn’t
    even begin to look like that.

  • ANI

    She looks so HOT!

  • mandy

    JARED DON’T BE STUPID!! YOU KNOW THAT WASN’T BRITNEY IN THE VOICEMAIL!!
    STOP WITH THAT BULLSHIT ALREADY!

  • Mary jane

    Supppppppperrrrrrrrrrr Hot for sure…

  • Sarah

    Britney’s looking great these days, but these are sooooo photoshopped! Couldn’t they make her look a little less perfect and not so obviously photoshopped?

  • m

    Dang! So hawt

  • Ivana

    Hahaha!!! Looks like our very own Stumpy Torso got some legs & length to her short, stumpy lower body! I WOULD like to know who’s body this is, cause it’s banging. Seriously, could they have made it more obvious? Britney’s head practically looks COPIED & PASTED onto that pink bikini body. Lmao.

  • chichi

    britney needs some pplastic surgery. Her face is sagging and her eyes are so droopy.

  • http://yahoo.com Delovely

    She does look great these days. Photoshop is supposed to camoflague flaws but dang not transform you. Those are NOT her legs. Hers are thicker and very muscular. What they did to them is ridiculous..lol!!!

  • Elena

    It’s not fair, too photoshopped! Also a big big fatty lady can be photoshopped and become like Brit here…

  • TONNY

    she is GREAT WITH PIX MADE IN PHOTOSHOP

  • Megan fox rocks

    oh god britney marry me pls

    she’s hot as hell

  • Hello_Stranger

    when u see that video u will see her skinny

    but now she’s not

    wotever we still love her

  • kate

    Showing her rockin’ bod my a** – she’s showing off her photoshopped to max bod.

    We’ve all seen the candid shots from her tour performances. She’s waaaaaaaaaaaaay thicker than this and more muscular.

  • http://www.vectormotors.com gerard Vandenberg

    please tell her we’re living already in year 2009, folks!!

  • Robs

    PHOTOSHOPPED!!!!!

  • lizel

    Who isn’t photoshopped in hollywood???…. GO BRITNEY!

  • itstrueagain

    Something tells me that there’s not going to be a big crush to buy some Candies anything. Poor choice of role model, and just who’s legs are those? Too funny.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here