Top Stories

New Moon: Shirtless Werewolves!

New Moon: Shirtless Werewolves!

Four actors (all with Native American heritage) have been pumping up for playing a gang of werewolves in The Twilight Saga: New Moon, the sequel to last year’s supernatural sensation.

The shirtless gang pictured left to right via USA Today: Paul (Alex Meraz), Sam (Chaske Spencer), Jared (Bronson Pelletier) and Embry (Kiowa Gordon).

All the actors will be joining Taylor Lautner, 17, who returns as a hairier, scarier Jacob Black. New Moon is set for a Nov. 20 release date.

Like Just Jared on Facebook
Photos: James White
Posted to: Alex Meraz, Shirtless, Twilight

JJ Links Around The Web

Getty

74 Responses to “New Moon: Shirtless Werewolves!”

Pages: [1] 2 3 » Show All

  1. 1
    melrose Says:

    hotness!

  2. 2
    deede Says:

    YUM YUM now I really can’t wait to see it!!!

  3. 3
    jamie lynn spears Says:

    Can’t wait for the movie. I really liked Twilight but this one is looking way, way better.

  4. 4
    Sara Says:

    Their abs look a bit strange.

  5. 5
    xtina Says:

    ohhh..they are really really really HOOOOOOT)
    especially Alex Meraz (first guy from the left)..

  6. 6
    ash Says:

    OMG TOO HOT! ugh soooo excited!

  7. 7
    Sara Says:

    I’m liking me some werewolves.

  8. 8
    Claire Says:

    ew.

  9. 9
    Callycat Says:

    That’s fierce.

  10. 10
    Germantwilightfan Says:

    they all have a quileute tattoo or ?

  11. 11
    tanii Says:

    Wow, just wow.

  12. 12
    hunni3 Says:

    Damn that’s wassup right there… makes me proud to be native. Yeah we got some good genes haha

  13. 13
    Nahla x3 Says:

    HOTNESS OVERLOAD. The one on the left is the sexiest but they’re all hot. I prefer the werewolves over the lame vampires. They’re so much hotter <3 I didn’t like Twilight that much because it was kinda boring, no action and the romance was so slow but this one seems like it’s gonna be a bit better so I can’t wait ’til it’s released.

  14. 14
    liz Says:

    I can’t wait!!,
    more Taylor Lautner please. Taylor is so HOT.

  15. 15
    Nahla x3 Says:

    #12 are you a boy or a girl? I LOVE Natives. LOL XD

  16. 16
    Pan Says:

    thats soo awesome! i cant wait. they all look really fierce!
    im liking their matching tattoos. it looks great! aaahhhh! hotness

  17. 17
    Missb Says:

    Alex Meraz is so gorgeous. And native, always a plus. Damn, why are all the good guys taken (and becoming fathers…). :(

  18. 18
    gerard Vandenberg Says:

    Don’t let them fool ya, folks.
    …………………………..AMERICAN SI*SY-BOY’s.

  19. 19
    sunny Says:

    wow the first guy on the left looks reaaalllyyy hot
    and somehow he reminds me of jensen ackles YAMMI

  20. 20
    chrissy Says:

    they all look over airbrushed and nothing that i would imagine them to be except for alex

  21. 21
    saudia Says:

    awesome .

  22. 22
    twifanatic Amanda Says:

    hellll yes!

  23. 23
    lily Says:

    Thts Hot ! Lol
    Can Not Wait For NewMoon x

  24. 24
    s.d. Says:

    They’re all better looking than fugly ass Robert Pattinson!

  25. 25
    Lisa Says:

    Those are the guys from Vancouver right? If so that would make then Native Canadian….

Pages: [1] 2 3 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here