Top Stories

Megan Fox: Bloody Fangs!!!!

Megan Fox: Bloody Fangs!!!!

Megan Fox looks SCARY as a demon!!!!!!!!!!!!!!!!!

The 23-year-old actress looks bloody fangtastic in this new still from her upcoming sci-fi thriller Jennifer’s Body via Fangoria.

The flick’s script is from Juno scribe Diablo Cody and opens everywhere on Friday, September 18. Jennifer’s Body also stars Amanda Seyfried, who stars as Jennifer’s best friend who tries to stop the boy-killing rampage.

ARE YOU EXCITED to see Megan Fox on the silver screen with bloody fangs???

Like Just Jared on Facebook

JJ Links Around The Web

Getty

71 Responses to “Megan Fox: Bloody Fangs!!!!”

Pages: [1] 2 3 » Show All

  1. 1
    no comment Says:

    i’ll only see it cause its written by Diablo Cody, im a fan of hers

  2. 2
    ? Says:

    Megan Fox is a natural beauty!

    I mean just look at that smile… coooorrr

  3. 3
    helen Says:

    I thought this was gonna be stupidest movie ever
    However Adam Brody and Amanda Seyfried are in it so ill definetly watch it….online…for free….

  4. 4
    Sotos Says:

    nope not interested. The fact that Juno was good does not mean that Diablo is always good. I mean just see this movie’s trailer. Megan is not an actress. she is a porn star that doesn’t do nude (yet)

    and I am saying that in the most positive possible way!

  5. 5
    Verónica Says:

    Cant wait to see this movie!!! The pity, is that Im from Spain and I dont know when this movie comes out here.

    Megan looks really scary! Im excited (im a huge fan of hers) for see her acting here.She’s right, and TF is not a movie about acting, so im realy happy for see (at least, with the red.band trailer) how Megan’s acting looks ‘good’!


    Sorry for my English!

  6. 6
    SubSub Says:

    She needs a good dentist. Bleeding gums…

  7. 7
    WTF Says:

    eww

  8. 8
    sunny Says:

    uglyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  9. 9
    rpatzfan Says:

    horrible ,she looks like a piranna

  10. 10
    Jess Says:

    Im excited to see…….this movie BOMB! lmao.

  11. 11
    jain Says:

    somehow i’m underwhelmed by the excitement of it all.

  12. 12
    pop Says:

    l saw the trailer and l am impressed. l will see the movie. Hope Megan Fox rocks and finally gets to show us her acting chops

  13. 13
    Laa Says:

    #3 LOL that made me giggle x

  14. 14
    right on Says:

    Oscar for Megan Fox (LOL)

  15. 15
    chelsey Says:

    and she says she wants to be taken seriously as an actress….hahahaha.

    Angie never did this early in her career, wonder why Megan chose to do this film? lol

  16. 16
    Danni Says:

    woah, she looks freaky. apart from the fangs, her left eye looks kinda weird. i wonder if its a good film.

  17. 17
    hi megan Says:

    she’s my girl crush!

  18. 18
    Verónica Says:

    @chelsey:

    WHY the hell AJ’s name appears here?!?!?!??!?!
    AJ is fugly. I hate her.

  19. 19
    diane Says:

    Not interested. and im tired of megan fox already.

  20. 20
    megan is hotter Says:

    only watch it for her….

  21. 21
    Jenny Shimizu Says:

    Looks lame.

  22. 22
    Hums Says:

    ARRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!
    D:
    scary!! :(

  23. 23
    lauren Says:

    This movie looks so dumb, but hopefully Diablo Cody learned how to write some good dialog in this movie cuz Juno was just horrible.

  24. 24
    rotflmao Says:

    I’m just glad her adam’s apple isn’t seen here.

  25. 25
    fairycake Says:

    Not interested, not a Megan Fox fan, dont like her, never will!

Pages: [1] 2 3 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here