Top Stories

Chace Crawford: No Longer Roommates With Ed Westwick

Chace Crawford: No Longer Roommates With Ed Westwick
Just Jared on Facebook
Photos: WENN
Posted to: Chace Crawford, Ed Westwick, Newsies

JJ Links Around The Web

  • Khloe Kardashian is worried about Scott Disick's partying in this new KUWTK sneak peek - US Weekly
  • Blac Chyna buys herself a $400,000 Rolls Royce - TMZ
  • These are Time's most influential teens of 2016 - Gossip Cop
  • Singer Madison Beer reveals she's been in love with a girl - Just Jared Jr
  • Jennifer Lawrence has a lunch date with rumored new boyfriend Darren Aronofsky - Radar
  • Gwen Stefani and Blake Shelton continue to be the cutest couple ever - Lainey Gossip
  • American Horror Story just revealed the big twist - The Hollywood Reporter
  • *******

    Nicole Richie looks great!

  • Christine

    jon gosselin & new girlfriend out for lunch in the city, i think? woow.

  • ganymede30324

    I can’t believe Ed and Chace broke up!

  • ri23

    @ganymede30324: You beat me to it. :-)

  • OMG

    Why do all young celebs get dumb tattoos???
    Tattoos should be original not a stamp that every young celeb should have saying somethng dumb and spelled wrong.

  • RobinMN

    Hey, Megan – that makes two of us. I can’t stand to watch your movies either.


    Well if Hailey isn’t a fan of fat people then… Jon better ask her Dad for some lipo… He definitely needs to lose weight! Get a 12 pack buddy not drink a 12 pack. haha LOL! Not a fan of Kate at all but Jon can do better if he looked better and got rid of these 20 years olds! Hello mid-life crisis? Does this guy even realize how this may look to his kids? I can’t stand Jon & Kate and I feel bad for those poor kids.

  • mertz

    PLEASE. that puta is not THE KARL LAGERFELD. no one is allowed to hate fat people, except for him because he is a professional lifer fat people hater…and i love him. she can just steff off cause that mantle is not for her. it’s already taken :P…and she’s not as good looking as karl.

  • lakers fan in boston

    ahhh megan, when will u seriouslt learn 2 just stfu, that lil comment was just asking for a smart remark from every1
    ohhh god, why did i click that link of jizzdale, i had 2 she her f’ing face with no sunglasses!!
    lmao @ jon’s gf, yet u take jon, obvious ur a f’ing fame whore and u also shouldnt be talking about looks when ur a f’ing average faced chick
    ooooo, all that chanel stuff looks nice
    congrats lc, i gotta say i never say this 1 coming

  • yup

    hahah i have a joke you know how megan fox said she cant stand watching her movies then she should sit lmao heheheheheh i crack my self up : )

  • Avery09

    Can’t wait to see my favorite GG guys again on tv. Everyone on GG is gorgeous! Even the older actors who play the parents!

  • suppress your appetite


A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here