Top Stories

Christian Bale: Sugar, Sugar...

Christian Bale: Sugar, Sugar...

Christian Bale dons a white boxing corner jacket with his character’s name emblazoned on the front pocket as he heads to the set of The Fighter on Tuesday afternoon (July 14) in Los Angeles.

In the movie, Christian plays boxer Dickie Eklund, whose most notable fight was on July 18, 1978 against Sugar Ray Leonard at the Hynes Memorial Auditorium in Boston, Mass. It looks like the real-life Sugar makes a cameo in the movie, he too was spotted on set (inset)!

Like Just Jared on Facebook
christian bale sugar ray leonard 01
christian bale sugar ray leonard 02
christian bale sugar ray leonard 03
christian bale sugar ray leonard 04
christian bale sugar ray leonard 05
christian bale sugar ray leonard 06

Photos: Fame Pictures
Posted to: Christian Bale, Sugar Ray Leonard

JJ Links Around The Web

Getty
  • Jared Leto's glorious hair evolution- US Weekly
  • Guess who this little Santa Claus turned into- TMZ
  • Ariana Grande reveals she's repulsed by Santa Claus- Gossip Cop
  • Sweet Suspense and Jordan Fisher drop "Santa Claus Is Coming To Town" after JJJ takeover- Just Jared Jr
  • Exodus banned in Egypt due to historical mistakes- Entertainment Weekly
  • Eight movie scores we'll still listen to in 2015 - Huffington Post
  • Prince Harry's hot Christmas exercise- Lainey Gossip
  • North Korea calls President Barack Obama a monkey- The Hollywood Reporter

39 Responses to “Christian Bale: Sugar, Sugar...”

Pages: [1] 2 » Show All

  1. 1
    Geesh! Says:

    Nope….too easy

  2. 2
    irish girl Says:

    I wonder how long it took him to drop the weight? It seems like he was just at a regular weight recently.

  3. 3
    sooo Says:

    he looks ill!!!!

  4. 4
    OMG Says:

    He looks horrible.. OK I get he wants to be a method actor.. but he is messing up his body. His hair is already thinning and he looks unfortunately like a cancer patient.. and that is a sad thing..

    Matt Damon did this in that Jodie Foster/Denzel movie.. I can’t remember the title.. He said it messed up his organs. Same thing with Clooney when he gained weight ruined his back and knees…. Actors don’t need to go this far to convince the audience they are the character.. that is why they call it acting.

  5. 5
    K.G. Says:

    does he ever smile?

  6. 6
    Joker Says:

    Stay calm, people! He lost about 30 pounds for the movie role. He lost the weight partly through a high-protein diet and partly through a rigorous boxing regimen. The hair has been thinned to look like he’s losing it. (Not from malnutrition.) Makeup is accentuating the gaunt look. This IS what a lot of actors do and have done through the years, from DeNiro on down to Matt Damon and Clooney. He’s playing the part of a former boxer turned drug addict. That’s the only reason he looks like this.

  7. 7
    cs Says:

    @ Irish Girl-you can see him slowly get thinner from the early part of the Terminator Salvation promo in late April until the end of the Public Enemies promo at the end of June. Looks like it took him close to 3 months, maybe less, but his natural weight seems to be lower than when he is bulked up for Batman or Terminator, so he was already pretty lean.

  8. 8
    meh Says:

    dang he looks scary thin for this role

  9. 9
    YOU/ME Says:

    Wow, he seems to have lost a lot of his weight really fast, that can’t be healthy. He looks like sh*t. I get that it’s for a role, but seriously….why?? Oh wait, I bet he has a few million reasons,lol…

  10. 10
    OMG Says:

    Well I guess he is working for that Oscar nod..

  11. 11
    plum Says:

    @OMG: he never was nominated.
    never for “american psycho”! he’s terrific
    never for “the machinist”! he’s again skinnier
    never for “rescue dawn”! skinny body,eat maggots,funny character
    never for “the prestige”!
    not for “Public enemies”! it’ll be Johnny Depp
    Why now? he does what he always does. Every other actor yet should be nominated,not him.Hollywood and Oscar dislike him,it’s all

  12. 12
    hello Says:

    i love him

  13. 13
    cindy Says:

    wow! it’s true, bale will be in a “boxing” movie. he and mark walberg have been watching Manny PACMAN Paqcuio training! do ya think he picked up some of his moves?

    bale…..friggin’ awesome actor! =D

  14. 14
    kate Says:

    Pour a little sugar on it honey
    Pour a little sugar on it Baby
    I’m gonna make your life so sweet, yeah yeah yeah

  15. 15
    joeybaby Says:

    Looks like he’s trying to be Sam Rockwell with that hairline, etc.

  16. 16
    caddie Says:

    this isnt in la, its in lowell, ma…about a half hour out of boston. the movie is being filmed there which makes sense b/c ward and eckland are from there

  17. 17
    Velvet Goldminee Says:

    So true……lol

  18. 18
    Laura Says:

    Well.. at least now people can stop saying his wife isn’t good looking enough for him

  19. 19
    lovely Says:

    Gross. That cannot be healthy. I don’t think it’s worth risking your health for a movie role.

  20. 20
    facts Says:

    He should wear that shirt all the time. Or just change his legal name to that. Either way, it’s quite fitting.

  21. 21
    hollister Says:

    im sorry i never could understand the appeal……….very average looking !!!!

  22. 22
    deraj tsuj Says:

    he stole nick cage’s hair

  23. 23
    angie&brad Says:

    He’s not hot at all and this sounds like another boring intense performance by Bale. Im so happy Brad Pitt pass up on this role because its not worth risking your health and your life and with the case of Bale he torments his body constantly.

  24. 24
    christine Says:

    aaawww SUGA SUGA honey! i dunno…
    anyway, I don’t c the appeal of Bale. I don’t find him attractive and his personality sucks! And he goes back and forth btw his UK & american accents. Pick one, cause it makes u seem like a weirdo. And may I advise you pick ur NATIVE accent. He seems mean-spirited. And not in any masculine, tough guy way. But in that psycho Tom Cruise way where he calls that NBC Today Show host “GLIB”. I don’t expect him to be cheery. Bales’s just BORING. Insenstive nut. He’s not “intense”. He’s UNAPPEALING. I still can’t believe they cast him as Batman… of all the men… they couldn’ve picked Wentworth Miller for Batman.
    These casting agents should be fired and new ones should be recruited.
    I’m still not over the fact they cast that other weirdo for Robin Hood… See, I can’t even remember that Australian … New Zealand… whatever actor’s name. He’s another one who HITS. Violent, tempermental actors. Need to keep ur testosterone in check.
    Oh yea, Russel Crowe….

  25. 25
    megan fox Says:

    I hope he just puts the weight back and looks yummy again soon enough.. still remember his AMAZING transition from the Machinist to Batman Begins…. WOW

Pages: [1] 2 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here