Top Stories

Amy Winehouse Whines to Bully

Amy Winehouse Whines to Bully

Amy Winehouse allegedly storms into a school in London and confronts a young girl who supposedly bullied her goddaughter Dionne Bromfeld on Monday (September 21).

The 26-year-old English singer then reportedly start verbally abusing her and spitting on her.

After coming to her senses, she signed a few autographs before deciding to head home and calling it a day.

More pictures inside of Amy Winehouse whining to a bully…

Like Just Jared on Facebook
amy winehouse whines bully 01
amy winehouse whines bully 02
amy winehouse whines bully 03
amy winehouse whines bully 04
amy winehouse whines bully 05
amy winehouse whines bully 06
amy winehouse whines bully 07
amy winehouse whines bully 08

JJ Links Around The Web

WENN

29 Responses to “Amy Winehouse Whines to Bully”

Pages: [1] 2 » Show All

  1. 1
    LuckyL Says:

    At least she seems to be gaining weight.

  2. 2
    angie Says:

    this girl seriously needs to check into a mental hospital

  3. 3
    kate Says:

    wow still alive

  4. 4
    Liza Says:

    She’s crazy. LOL

  5. 5
    nat Says:

    What a horrible thing to do!

  6. 6
    lakers fan in boston Says:

    crackheads are hilarious
    she seems to have gotten a bit better tho

  7. 7
    annie Says:

    hm she s so disgusting

  8. 8
    Can't look, but I do anyway Says:

    I am watching a train wreck here only in slow motion.

    I watch this girl from behind one of my hands through slightly opened fingers.

    I hope the destination for her is not what I think it will be.

  9. 9
    blanche Says:

    she has a goddaughter? so the girl’s mother is even crazier than her

  10. 10
    ? Says:

    when will she get a twitter page? I’m starting to get bored with crack head Courtney Love and her non-stop tweets about people stealing her money, clothes, music, etc..

  11. 11
    bella Says:

    Wow . . . all in a days work . . .A day in the life of Amy Winehouse.
    Why when people have such talent do they piss it away???

  12. 12
    natasha Says:

    she needs some help… asap!

  13. 13
    *** JAMIE *** Says:

    pure trailer trash

    her parents must be so ashamed

  14. 14
    liza Says:

    OMG, she did all that to a young girl at school. What a loon. I thought that vacation to the Bahamas was suppose to help her get her life back on track, not she ends up verbally abusing a little girl. WTF, she really need psychiatric help.

  15. 15
    timmy the dying boy Says:

    I see she’s picked up a sponsor.

  16. 16
    GaGa Says:

    if it was really a bully…serves her right!

  17. 17
    emmaa Says:

    Lmao saw this on Perez Hilton. So funny how she started signing autographs.

  18. 18
    I agree Says:

    @GaGa: Yep, if this bully was picking on her god daughter then she deserved it. I’d have hit the freaking bully with a big stick, broken both her arms then pounded her head into the sidewalk. Only way to treat a bully, don’t matter how freaking young these vermin are!

  19. 19
    t Says:

    @I Agree — LOL! Knock some sense into that bully. Her craziness is why we love her though!

  20. 20
    Nahla Says:

    Haha I totally agree with you “GaGa” and “I agree” !!!!! Bullies deserve it, they’re such bull$hit. Haha. That’s funny. GO AMY!!!!

  21. 21
    kj1000 Says:

    If u had a horse or dog that kept carrying on like that you would have to do the sensible thing and buy it a 1 way ticket to the Vet (if ya know what I mean!!)

  22. 22
    ha Says:

    kids picking on other kids is different than adults attacking kids while they’re at school. not a fair match up at all. i would have kicked the crap out of wino

  23. 23
    Desiree Says:

    Amy Winehouse Is absolutely disgusting and should be arrested. If she spit on that little girl I hope they will call the police.. Amy winehouse is a total loser w/money.. go get your face fixed beyotch!

  24. 24
    Desiree Says:

    For all you who agree w/what the crack addict did – there is something wrong w/you.. For, if it were a mother who was not famous and spit on another child.. she would have been arrested! Amy Winehouse is a bully herself.. you are a piece of crap Winehouse…

  25. 25
    liza Says:

    @Desiree: I agree, its different when you are a adult women messing with a little girl. If any does that she can be arrested. Thats not cool of Amy to do that to a little girl. If something is wrong with her god daughter than its up to her mother (not Amy Grindhouse) to settle it with the little girls mother. Amy had no business going to that girls school and doing that.

    I hope they do arrest her btw, maybe after prison she will finally straighten out her messed up life. Like Nicole Richie did.

Pages: [1] 2 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here