Top Stories

"I'ma Let You Finish" T-Shirts On Sale!

Kanye West ruining Taylor Swift‘s win at the 2009 MTV Video Music Awards will forever live as one of the best moments in pop culture history (or one of the worst, however you want to look at it).

Kanye‘s now-classic speech (“Yo Taylor. I’m really happy for you. I’ma let you finish…”) sparked a wave of viral videos and Internet Memes, which you can check out at ImaLetYouFinish.com.

You can also wear this moment in pop culture history as a t-shirt!

To pick up your “I’ma Let You Finish” t-shirts, visit the Just Jared store!

Like Just Jared on Facebook
ima let you finish tshirt 01
ima let you finish tshirt 02
ima let you finish tshirt 03

JJ Links Around The Web

Alberto E. Rodriguez/Getty

46 Comments

Pages: [1] 2 » Show All
# 1

LOL this is epic! I should get that shirt haha.

# 3

haHaHa!! Too funny :P

# 4

haHaHa!! Too funny :P

# 5

ummm…who gets $$$$ for this…???? I’d rather not give any. This was stupid and it should die.

# 6

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA except for if i did get it, would people think i am supporting dumb ass kanye or taylor?

# 7

lol…this what u deserve after what u did ….jackass

# 8

lol..this is whta u deserve after what u did..jackass

# 9

hell yes

why would anyone want a t-shirt like that, unless you like the jackass!

Would much prefer a “you lie” t-shirt, got a feeling your not going to look at a BEST moment in the TRUTH.

Are you trying to make money off of what happened to Taylor?

As funny as this is. I would never buy it because of Taylor.

LolaSvelt @ 09/24/2009 at 4:41 pm

Ergh, make this guy’s ego even more inflated, why don’t you? The guy would have an ****** if you told him he’s apart of pop culture history.

LOOOOOL
buying it

I’m sorry but this is really pathetic. It’s sad not only on Taylor’s terms but on Kanye’s as well. Believe or not, there are some people out there who care about how Kanye would feel about people trying to make money off of his mistake. People seriously need to move on. This situation between Taylor and Kanye is none of our business. Kanye apologized to Taylor and she accepted the apology. That is what matters. It’s not about how you I feel about the situation, it’s about how Taylor feels and she made it clear that she didn’t want to talk about it anymore. So neither should you. Stop spending your time bashing another individual when you don’t understand what sparked it the situation in the first place. Put yourself in someone’s shoes for once. Things are always deeper than they look.

commonsense @ 09/24/2009 at 5:08 pm

I don’t think it’s meant as a way to support Kanye. It’s a way to mock him for his crassness and stupidity. Think about. It’s shaming him. Just imagine if Kanye were to see someone wearing this T-shirt, would he be pleased?

I used this whole debacle as a punch line in an impromptu speech for one of my classes….it got a HUGE laugh….thank you Kanye.

kkkkloverk @ 09/24/2009 at 5:50 pm

ok seriously that makes me sooo angry.i am not a big fan of kanye west but it bugs me that evryone keeps going on about what he did.
seriously people grow up and get a life hasnt he been through enough.yeah i know he got on stage and opened his big mouth when he shouldnt have but that doesnt mean that you need to make a shirt about it.whoever came up with that they should make a shirt about you.ughh it just makes me mad.anyways yeah if you dont agree with me please dont comment.thanks and God bless!!!!!!!

Angela Cullen @ 09/24/2009 at 6:07 pm

I don’t wanna sound inmature but I’m gonna quote effin Hannah Montana:

“Everybody makes mistakes
Everybody has those days
Everybody knows what, what’ I’m talkin’ ’bout
Everybody gets that way”

dude I know Kanye was a total dumb for what he did, but.. hey, he apologize and Taylor said it’s ok, y’all.
get over it, like we are not perfect.
and it’s not ok to hurt someone that way.

Ummm……Jared, this would actually make someone seem to SUPPORT the jacka$$, Kanye, you know?!

I have a pretty BIG sense of humor…..yet I don’t find THIS funny…..at all.

@kkkkloverk:

he lost his mom, lots of us have, you need to quit making excuses for the loser.

what’s wrong with you? what a tragedy! what a drama! I think Kanye said truth,just not in suitable place and time,bet still truth,also,he apologized,so why to call him such a jackass? at first,when he didn’t climb the stage I was also thinkin : what? why not single ladies? I just think it’s fun.And nothing very serious,if media would put it away,everything would be already forgotten.

Rhonda, if that idiot on the senate floor can interupt the president than kanye can interupt taylor. Get off his nuts you slag, for you to want to get a “you lie” t shirt over this one is comical, they both are abhorrent. But we see where your ideas lie, get the black mans **** off your chin, getting caught up in your white washed world.

You condone one action of idiocy for another, Wilson and Kanye are in the same boat, but wilson did it to the president of the United States of America. But for you as a little white broad you see that as great but Wilson is as Ghetto as Kanye but you think otherwise. Little square white women always got to have a mouth on them. gotta laugh at it, but of course WIlson is some how your hero.

This is crazy. Can what happen die already? Because I doubt Kanye nor Taylor is laughing right now. Move on.

Pages: [1] 2 » Show All

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here