Top Stories

'Gossip Girl' Threesome in the Works

'Gossip Girl' Threesome in the Works

The producers of Gossip Girl are really pushing the envelope this season!

EW‘s Michael Ausiello is reporting that the Nov. 9 episode of Gossip Girl will feature “three major characters having sex. At the same time. In the same bed. Together.”

Threesome possibilities: Chuck/Blair/Nate, Chuck/Blair/Josh, Chuck/Blair/Dorota, Nate/Bree/Carter, Serena/Carter/Georgina, Serena/Dan/Blair, Vanessa/Dan/Olivia, Georgina/Dan/Olivia, or Rufus/Lily/Mr. Van der Woodsen.

TELL JJ: Which three characters do you think have a ménage à trois??

Like Just Jared on Facebook

JJ Links Around The Web

Kim Kardashian/Instagram

114 Comments

Pages: « 1 2 [3] 4 5 » Show All

Dorota/Chuck/Nate ftw!!!!

My thought: Jenny Eric and Jonathan?

Maybe the two gay boys wanna give girls a try??

trust me, Serena will be in it. she’s bad enough. who’s bad enough? hmmm… I go for Serena/Chuck/Little J

lisa scofield @ 10/06/2009 at 3:33 pm

DOROTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMG!!!!!!!

@M:

Jenny is too young. Chuck will be involved one way or another and since he will be involved so will Blair!

Lplusfpluse @ 10/06/2009 at 4:11 pm

I’m thinking for sure it’s Olivia/Vanessa/? some guy obviously, but from the sexperimentation promo vid, it deff seems like them two will be in it.

Your are all just haters. Gossip Girl is basically the flagship of the CW’s lineup and has been for a while now. I watch it every week and so do my friends. We have Gossip Girl One Tree Hill viewing parties. My friend has read the books and yes they’re completely different but just as good.

blair/nate/chuck!!!!!!!!!11

Chuck, Blair & Dorota!?
Lmao, that would be something special.

Chuck/Blair/Nate please and thankyou!

Please note, anyone here making negative comments about this scenario is not a fan and doesn’t watch the show….because this kind of pushing the envelope is exactly the type of controversial stuff they like to throw at you…..the show is outrageous, which is exactly what makes it so enjoyable to watch…..and please,it’s not like some of those daytime soaps don’t cross all kinds of lines too, but without the style and glibness of Gossip Girl….go CW !

Nate, Chuck and whoever Kevin Zegers is going to play. That would be hotness.

Serena/Carter/Georgina…idk, they are the craziest ones for me. Well, of course Chuck and Blair are too…haha

I really don’t know! But “WOW”!
It would be hillarious if it was Rufus/ Lilly/Mr. Van der Woodsen! lmao.

Chuck blair and dorota?!?!?!?!?!?!

Chuck/Blair/Dorota….hmmmm…this would be interesting..
=D

haha, I don’t really care but I hope one of them is Serena.
I’m not gay but to me she’s the hottest on the show. No Hilary Duff please!!AND NO old people and parents. EWWW xD
Love Rufus though [Matthew Settle<3]

I think it should be Nate/Serena/Someone else.
maybe Dan[I know he's not with Serena anymore but they were cute] but two guys together is kinda disturbing.

Gossip Girl has abysmal ratings for all the hype it receives. Its the most talked about unwatched program on tv.

My ex-boyfriend works on the set of GG, and I have very good reason to believe the threesome is between Blair, Vanessa, and Chuck. The scenario unfolds around Blair finding out that Vanessa and Chuck slept together…I can’t wait to see it!

I love Gossip Girl but everytime I look at that picture it reminds me of a Dallas or Dynasty cast photo LOL.xoxo

Wow. Gossip Girl is my favorite show of all time but I don’t think this season will be it’s best. First the gay kiss coming up , and now this?? Where’s the class and the heart the first season had? CW should realize the reason the 1st season had the best ratings the show has ever had is because they didn’t focus so much on “pushing the envelope” but the heart and true problems of the characters. Not just sex.

Whoa!
I will not be watching that episode.
Thats just disgusting!
Not neccessary, hopefully it’s just a rumor.

I don’t believe that one bit. If it was true, I think it would most likely be either Vanessa/Dan/Olivia or Georgina/Dan/Olivia.

@<a href=”/2009/10/06/gossip-girl-threesome-in-the-works/comment-page- There’s a promo video? Where can I find it?

Pages: « 1 2 [3] 4 5 » Show All

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here