Top Stories

Honor Warren Visits Century City Mall

Honor Warren Visits Century City Mall

Jessica Alba and Cash Warren are spotted out with their daughter Honor Warren at the Century City Mall in Beverly Hills on Sunday (January 3).

The 28-year-old actress and her family just returned from their vacation in Mexico, where they were spotted relaxing on the beach.

Later this month, Jessica‘s latest movie, The Killer Inside Me, will be shown at the Sundance Film Festival. She stars as Joyce Lakeland, a prostitute whom a seemingly normal small town cop falls in love with.

FYI: Jessica is wearing MiH-Jeans!

Just Jared on Facebook
honor warren visits century city mall 01
honor warren visits century city mall 02
honor warren visits century city mall 03
honor warren visits century city mall 04
honor warren visits century city mall 05
honor warren visits century city mall 06
honor warren visits century city mall 07
honor warren visits century city mall 08

JJ Links Around The Web

Getty
  • Pippa Middleton's iCloud account was hacked! - US Weekly
  • Rob Kardashian and Blac Chyna got in a fight over a song lyric - TMZ
  • Taylor Swift is not dating Mike Hess - Gossip Cop
  • Demi Lovato performed with Joe Jonas! - Just Jared Jr
  • Kourtney Kardashian and Scott Disick might be dating again - Radar
  • Adam Levine and Behati Prinsloo welcomed their baby girl! - Lainey Gossip
  • Jared Leto lost his lawsuit against TMZ - The Hollywood Reporter
  • http://raisingchildraisingself.blogspot.com/ RaisingChild

    Cute family!

  • http://winecarafe.org wine

    Jessica looks terrible. She looks like she could use a full course meal and some fries.

  • Mileena

    Jessica lost her sense of style ever since she gave birth to Honor. And besides, she got too damn skinny. OMG I love Honor’s hair!!! So cute XD It looks so adorable. She’s getting cuter by the minute. I bet she’s gonna be a Jessica Alba-like hottie in a near future. She may have her father’s face but she got her mommy’s body (that’s what I bet anyway) and I see Jess in her skin and her eyes…I don’t know why……

  • WTF

    What’s with the dyeing of toddlers’ hair?
    First Garner did it to Violet after she ast 1 years old, and now Jessica?
    .
    Jess, your daughter was born with dark hair. The parents are both Latinos with very dark hair.
    .
    Both Jen GArner and Jessica Alba can dye their daughte’s hair when they will be much much older.
    .
    What’ with the obsession with blond girls?

  • jenna

    @WTF: baby’s hair color can change. i was born a blonde, and now have very dark hair that’s natural. her hair could possibly go lighter, and i highly doubt ANYONE would dye their baby’s hair (except gwen stefani lol)

    Anyways, Jessica’s jeans look comfy. I want some. She’s just going out with her family to the mall, does she really need to look like she’s on a runway? No.

  • Anonymous

    WTF – Do you know for a fact that she dyed her baby’s hair? You are crazy to think she would do that when she doesn’t even feed Honor any sugar.

  • Paul

    Why would this guy be out with Lindsey Lohan? Yuck!

  • xxx

    She’s playing a prostitute in her next movie? Oh, wow… what a stretch for her. hahahahahahaha.
    I really wanted to see that movie because Casey Affleck is in it and he can act hella good but now I’ve found out she’s in it I’ll definately be passing on that one. Oh, well.

  • =Logan=

    i love seeing photos of jessica and her family, but she is looking a bit thin and worn away here

  • MalibuSunrise

    how can two beautiful people make such a buglyness

  • Lisa_L

    Awww, they are an adorable family. I’m pretty sure they’re worn out from the holidays like I am.

  • http://allwomenstalk.com All Women Stalker

    Tsk first fashion slip up of the year. But this family is super cute. I want them to have a boy haha

  • Soaplover

    I hate when people make comments about celebs dying theirkids hair, it’s so damn stupid!
    Honor is such a cutie, love her to death!

  • AutumnM

    Honor is just getting cuter all the time!

  • http://www.crookedbrook.com/e.htm Chef Jacke

    Not too much of a stretch for her to play!

  • http://www.gamerdatingsite.com/ firemandatingsite

    Great family!

  • Ronnie

    jessica hates to be told she is Mexican so…hush… Besides, her husband isn’t Hispanic either, not even a little bit. Nice dye job on the babies hair though. LOL!!!hehehhe!

  • jajaja

    Well she was born with really dark hair and it’s usually the opposite…born with light hair and it gets darker as you get older. Honor looks like she’s gonna be a tall girl when she grows up. It’s soo cute that she has her momma’s eyebrows.

  • http://dlisted.com lakers fan in boston

    her movie is probably gonna suck but best of luck with it jessica
    honor looks so cute, i wonder if she can walk by now
    jessica looks boring with those crappy clothes

  • http://righteous.bz/ MMA

    Not for nothing, but what an ugly family!

  • http://www.tenonanatche.com/stone.htm Stone

    At least it’s a role she intimately knowledgeable about!

  • http://short-dating.com short-dating

    I hope he gets back with Lindsey

  • Lauren

    No offense but Jessica does not look happy for some reason or another.

  • http://itpakalpojumi.info/category/internets internets

    @firemandatingsite: I agree :)!

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here