Top Stories

Ke$ha on 'The Simple Life' -- VIDEO

Ke$ha on 'The Simple Life' -- VIDEO

Here’s an oldie but goodie!

Back in 2005 when it looked like Ke$ha showered, the 22-year-old singer and her family were featured in socialites Paris Hilton and Nicole Richie‘s hit reality show The Simple Life. Watch Ke$ha on reality TV below!

“That was my mom [Pebe]‘s idea. She just decided to call [the show's producers] because she’s attracted to interesting, different experiences,” Ke$ha tells PopEater. “They chose us because we’re the most eccentric family in all of Nashville.”

“I ended up kicking it with [Paris] for a minute,” adds Ke$ha. “To be frank, I went to her house party and didn’t talk to anybody and ended up dancing around by myself. Then I got kicked out for being a bit too rowdy. I’m just not a swanky b—-. I’m the antithesis of her.”

Ke$ha‘s album, Animal (in stores now), is set to dethrone Susan Boyle on the Billboard charts.


Ke$ha on ‘The Simple Life’ — VIDEO
Like Just Jared on Facebook

JJ Links Around The Web

Getty
  • Melissa Rycroft shares first photo of her newborn son - US Weekly
  • Joan Rivers' penthouse treasures are up for sale - TMZ
  • Will Kris Jenner be getting full body surgery? - Gossip Cop
  • Hot young couple books a movie together - Just Jared Jr
  • Courteney Cox had a little wardrobe malfunction - Radar
  • Another series regular leaves Grey's Anatomy - Huffington Post
  • This couple of your dreams might actually be real - Lainey Gossip
  • Here is the full fall TV schedule - The Hollywood Reporter
  • dundies

    oh my god, i remember that WTF

  • Sarah

    “When it looked like Ke$ha showered”
    That made me laugh for like, five minutes.

  • jj

    <3333333333 SHE ROX, LOVE HER ALBUM ANIMAL! KE$HA BOW <3

  • http://www.mindsofpower.com mind power

    lol, I remember it too.

    Best of luck to both Ke$ha and Susan Boyle, with their albums in the Billboard charts.

  • Joanne

    uhh i thought she was poor??

  • ck_always

    Love the shower comment.

  • Paige

    No. Just no to this girl.

  • http://www.taylor-momsen.net Rogger

    Ke$ha is DAAAMN hooot <3

  • ka-blamo

    It’s interesting that her family loves dogs. Now we know why she looks like one. OMG!!

  • http://twitter.com/mrhoax Mr. Hoax

    STFU Jared! !
    She could look 100x better than you even if she haven’t showered for years!

  • Chau

    LOL You’re so funny Jared. :)

  • ahh!

    ohh god. i simply dont like this girl.

  • http://Justjared jenny.s.

    @Sarah: Same LOL

  • John

    I’m just wondering what Paris Hilton thinks about her now.

  • Charlie

    Now who got the last laugh? Paris Hilton is so 2004

  • dee

    WHOA I remember her that is sooo weird. She looks different. Thats kind of cool though.

  • http://www.catholicdatematch.com catholicdatematch

    That is so funny, she is lovely

  • xxx

    “When it looked like Kesha showered”

    HAHAHA, nice form there Jared. Bravo.

  • t

    @Joanne: I know right? What was with the whole “I couldn’t buy a burrito, when my song was at number one” bullshiz?

    But anyway I love celebrity links like this one! Hahaha

  • kata

    “To be frank, I went to her house party and didn’t talk to anybody and ended up dancing around by myself. Then I got kicked out for being a bit too rowdy. I’m just not a swanky b—-. I’m the antithesis of her.”

    Sounds like Ke$ha is a bigger skank than Paris to me.

  • naomi

    Paris posted this today on twitter

  • http://dlisted.com lakers fan in boston

    lol, jared
    she does look much better when she showered
    ive noticed that most of these new celebs appearing have already appeared on reality shows
    just like lady caca

  • http://infowars.com j stew

    she’s been around apparently. well i’d fux her.

  • http://infowars.com j stew

    all about the lakers bro tho we lost to the blazers.. ewww boston.. come back to LA bro

  • http://infowars.com j stew

    @kata: i agree

  • http://www.ugg-boots-london.com Ugg london

    This is very beauty article, I like it, thank you!
    To the word you may be one person, but to one person you may be the world.

  • http://myspace.com Whiitney Kaycee

    So this is kinda dumb kesha doesn’t even sound preppy and drunk like she normally does; or maybe shes just faking her dumbass voice i like her old one.hahaa

  • mer2348

    she tries way too hard. its like “look at me with my two dread locks and i wear sunglasses inside so that makes me different”. its embarassing to watch her

  • http://www.canliporno.org porno

    Myspace profile for THANK YOU. Find friends, share photos, keep in touch with classmates, and meet new people on Myspace

  • jen

    Kesha is AMAZEING

  • http://reklamowa-agencja.pl reklama stron

    Hi! I know this is kinda off topic but I was wondering which blog platform are you using for this website? I’m getting tired of WordPress because I’ve had issues with hackers and I’m looking at alternatives for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

  • http://fencerescue.com/ Abram H

    Wow.. she is too hot.. She is my idol..

  • http://www.trainsimple.com/ Gerald D

    Your post really helps me to work easily. Thanks for providing such important information.

  • http://www.QXBXSrLSB0X4.at mFMwfqVUAuKaVG

    93925 203864Some genuinely good and utilitarian information on this web site, as properly I believe the style has got excellent capabilities. 811326

  • http://hadzia.com Jual Parfum Original Murah Onl

    It’s called transform dude….

  • http://www.myfrutablend.com Frutablend

    this was a really nice post. In idea I would like to put in writing like this additionally

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here