Top Stories

Pink: Nearly Naked Grammys Performance!

Pink: Nearly Naked Grammys Performance!

Pink is nearly naked while performing “Glitter in the Air” at the 2010 Grammy Awards held at the Staples Center on Sunday (January 31) in Los Angeles.

The 30-year-old singer performed while suspended and spinning in the air.

Pink shocked audience members by only wearing white straps over a flesh-colored body suit. Thank goodness for those carefully placed sequins!

10+ pictures inside of Pink‘s nearly naked Grammys performance…

Just Jared on Facebook
pink naked grammys performance 01
pink naked grammys performance 02
pink naked grammys performance 03
pink naked grammys performance 04
pink naked grammys performance 05
pink naked grammys performance 06
pink naked grammys performance 07
pink naked grammys performance 08
pink naked grammys performance 09
pink naked grammys performance 10

Photos: Michael Caulfield/Wireimage, Kevin Winter/Larry Busacca/Getty
Posted to: 2010 Grammy Awards, Pink

JJ Links Around The Web

Getty
  • Prince Harry regrets not talking about his mother Diana's passing - US Weekly
  • Mariah Carey and James Packer packed on the PDA at a club - TMZ
  • Taylor Swift wasn't banned from Comic-Con - Gossip Cop
  • Vanessa Hudgens might do another musical! - Just Jared Jr
  • Did Rob Kardashian and Blac Chyna break up? - Radar
  • Eddie Redmayne brought the magic to Comic-Con! - Lainey Gossip
  • Rihanna doesn't want fans playing Pokemon Go during her concerts- The Hollywood Reporter
  • Kenza

    Her performance was AMAZING!!

  • Aani

    ok let’s see if anyone will cancel on her ..

  • longchamp

    nasty

  • Stella

    She was simply amazing. She had best performance of the night IMO

  • Ashley

    Incredible! An actual person that sings live AND puts on a show. At the same time! A rare thing nowadays. I love her insanely. Her Funhouse tour looked like it was incredible from the DVD. Should’ve won over Beyonce.

  • alycia

    her performance was amazing!!!@Aani: she didn’t do anything wrong…she was covered up.

  • PP

    It was amazing and she can SING! unlike Swift.

  • Wendy O Koopa

    she’s talented, amazing, gorgeous TAKE THAT LADY GAG ME.

  • Paige

    PINK is amazing I have seen her in concert 8 times and she is the most amazing performer she deserves all the grammys

  • lalalaove

    HAWT! She was amazingggggggggggg!

  • stephanie

    i think her body is very manly, but her performance was AMAZING! i love it woow oh n btw the outfit is very tacky

  • Karen

    OMG… what an amazing performance.
    It actually brought tears to my eyes!
    Absolutely the most incredible of the evening!!

  • Nora

    Weird circus

  • tina

    BARF!
    She is truly disgusting!
    She looks like she smells like ass

  • deb

    Her performance was a total whit trash hot mess.
    I was just like “why” ?!?!
    She is so dumb

  • deb

    edit**
    Total White trash hot mess!!

  • paula

    Ok, She needs to stop with the whole trapeze junk, she’s done it on every show now for way too long, booooring! and stupid.

  • Afrika

    That is a MAN

  • diggy

    Gross! what was she dipped in? piss?
    She so yesterday.

  • Laura

    OMG, can’t people just shut the hell up??
    She is amazing, she’s more than amazing, she’s UNIQUE.

    It was the best performance, and seriously, I feel like killing those tasteless people who criticize such a great performance.

  • yo sista

    ewwww

  • shudder

    She reminds me of a pitbull. That outfit is trying way too hard for attention.

  • cloie

    Her performance was ridiculous, I laughed during the entire thing
    it was so low budget.

  • bety

    Wow what a performance and the best song of the evening

  • Jakie

    Yes, P!nk we’ve seen it before a million times, What a retard

  • Lisa2

    oh my…… I don’t even have words to describe that outfit.

  • flower

    I knew she was going to do that damn trapeze crap AGAIN!
    Ugh, she thinks its fabulous. Hahaha!!!!
    she has no idea how dumb she looks / is

  • Hell no

    I would have kicked her ass if she got water and sweat all over me from spinning her smelly body over me…
    What a B!tch

  • M.

    P!nk looks so ghetto next to all the other talent.
    IMO Gaga had the best performance, P!nk just tries way too hard,
    It was kinda funny tho.
    She’s a dumb a$$

  • Marieme

    That is one of the ugliest outfits ever, but on Pink it looks fabulous! She can rock just about anything. It really was a beautiful and artistic performance. So happy for her!

  • 1 hotgirl

    She is such a white trash mess! Looked more like a darn circus act. Yuck!

  • Dave

    If anyone would like to see the same exact performance you can google
    Ellen, The funhouse tour, The VMA’s, and any other show she has been on in the last year.
    She’s been doing the same crap performance on every dang show.
    **YAWN**

  • ))((

    gotta give it to him. Great performance.

  • Brie

    PINK’S PERFORMANCE WAS BEAUTIFUL!!! IT WAS very tastefully done.

  • Lynn

    That was a TACKY white trash Dog & Pony show..
    she is gross

  • Venom

    PINK was AWESOME.
    The best Grammy performance ever.
    She blew every other performance I have ever seen away.
    That was impressive.

  • me

    Thank Goodness she wasn’t naked! Ive seen her b00bs………They are sickening.

  • mickey

    I like Pink. She can actually sing, but that performance, like many tonight, was superfluous. It was impressive that she could still sing while spinning around, but it seemed rather disconnected from the song. I really didn’t see any performance tonight that was actually good all the way through, but what can you expect from a show that bestows its highest honor on a pinched faced annoying whiny teenager who can’t sing and parades her childish musings about sitting in the bleachers around as songs?

  • Nora

    Stick a horn on her head and she’d be a glittering unicorn…

  • Donnie

    P!nk is always so trashy, That performance was a joke

  • blueberrystrawberr79

    TO U ALL HATERS .. SHUT UP !!! LIKE Y’ALL CAN SING !! BET Y’ALL TONE DEAF !!! HUAHHAHAHAHAHA !!

  • kissy

    @blueberrystrawberr79: Meh, She’s dumb

  • BR

    Amazinggggggggggggggg….. To me the best erformance of the night…. You go Pink

  • marina

    I loved it. I am in a different country and we do not get all the different shows where she ahs already done the trapeze thing tou complain about. In my opinion it was a very nice performance, and the song was beautiful I liked a lot better than beyonce’s. In my opinion B tries really too hard, and GaGa has it in her. she’s a natural at being outrageous.

  • Bep

    her performance was so uncomfortable and bad, bad, bad.

  • http://justjared runnergirl

    Love Pink but it was too distracting from her music—– just sing! SNL could have a ball with this one. She should consider joining the circus.

  • roni

    That whole thing at the end when she was dipped in pee was a little much, it looked stupid. And I’m sure the guests under her didn’t appreciate it very much

  • MaYo

    .
    .
    I think Jamie Foxx and Pink had the WORST performances of the entire night!!
    .
    .

  • AutumnM

    Pink was AMAZING tonite! Loved her performance. GO PINK

  • Tay

    LMAO!! That performance was a heap of garbage! I have never seen anything so cheap in my life.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here