Top Stories

Mehcad Brooks: First Shots As A Calvin Klein Model

Mehcad Brooks: First Shots As A Calvin Klein Model

Check out these steamy shots as The Deep End‘s Mehcad Brooks begins his run as a Calvin Klein model!

The 29-year-old actor joins Kellan Lutz as the new faces of the Calvin Klein X underwear line. Japanese soccer pro Hidetoshi Nakata and Spanish tennis star Fernando Verdasco round out the new group of CK X guys.

Mehcad posed for photog Mikael Jansson and will also appear in digital films for the line’s website, coming later this month. Hot!!

Bigger pics inside…

Like Just Jared on Facebook
mehcad brooks calvin klein x 01
mehcad brooks calvin klein x 02

JJ Links Around The Web

Getty
  • Gwyneth Paltrow's ex Donovan Leitch is expecting a baby with his fiancee- US Weekly
  • Janay Rice breaks her silence on Ray Rice elevator fight- TMZ
  • Hilary Duff slams "disgusting" paparazzi following her kid- Gossip Cop
  • Sadie Robertson and Mark Ballas take on the Thanksgiving dance battle- Just Jared Jr
  • How the internet reacted to the Star Wars: The Force Awakens trailer- Entertainment Weekly
  • Bruce Jenner writing tell-all book about Kris?- Huffington Post
  • Jake Gyllenhaal's new dog is adorable- Lainey Gossip
  • Sony Pictures investigating possible North Korean link to network hack - The Hollywood Reporter

76 Responses to “Mehcad Brooks: First Shots As A Calvin Klein Model”

Pages: [1] 2 3 4 » Show All

  1. 1
    Gino Says:

    now thats a package!

  2. 2
    Robin Says:

    Oh yes! It’s about damn time!

  3. 3
    Wendy Says:

    SEXY!

  4. 4
    Tia Says:

    You ladies are crazy!!!!!

  5. 5
    Truth Says:

    eww, not my type lol

  6. 6
    Just another gal Says:

    Oooooo.
    Christmas present 2010. Can’t wait for him to be wrapped and under my tree.

  7. 7
    Terri Says:

    Yuk! Not my type!

  8. 8
    LuckyL Says:

    OMG

    WOW

    Lol!

  9. 9
    philip Says:

    i like these pics more than kellan’s. they’re more sexy. i wish they had a color shot too.

  10. 10
    Kristina Says:

    god damn it, i just died. how hoooooot can he be?

  11. 11
    christyjolie Says:

    is that Eggs from trueblood?

  12. 12
    Excuse me? Says:

    HELLO!!!!!! No magnifyig glass needed here! lol

  13. 13
    kenza Says:

    Now that’s HOT!!

  14. 14
    Lucy Says:

    Unlike that annoying Lutz, this guy’s well endowed. Finally hot is in here. Yum

  15. 15
    YAMI Says:

    OMG.
    FINALLY!!!
    He is cute…scratch that HOT. SMOKIN HOT. and not just cause he’s almost naked. He looks scrumptious with and with out clothes. <3

  16. 16
    gamerdatingsite Says:

    Wow, black men have the full package

  17. 17
    cattie Says:

    I’m loving these ads :D

  18. 18
    Sara Says:

    ugh, i’m a black girl in my early twenties and i don’t find him attractive, yet the stereotype goes i love black **** because i’m a black girl, yet i have never even had sex with a black guy, and here you have white women/girls lusting after this guy and talking about his ‘package’ like a bunch of whores, yet I’m the one who gets called a ***** because i’m black?! because some how because of shared melanin, i’m attached to any given black guy and i’m suppose to automatically find him ‘hot’ and like ‘big ****’ because i’m ‘used to that’.

    life really isn’t fair is it?

  19. 19
    Tiffany Says:

    “Yuck, not my type!”…Uhhh, why are you looking then?! LOL

  20. 20
    doctordatingsite Says:

    He is so hot

  21. 21
    Oh Says:

    Sara i dont think that your all of what you’ve said people are calling you…i jusy think ur crazy. People like you who take life too seriously are just sad. I’m black too….just calm down-aren’t we allowed to admire if we like something whatever colour, shape, size or whatever it is? Damn just get over yourself

  22. 22
    gaeljet Says:

    nice body, very average face(at best i d say)

  23. 23
    Zoz Says:

    @Sara: Yeah get over yourself.

  24. 24
    shaar Says:

    God DAMN!!!!!!!!!!!!! That’s pure Hotness!

    And Sara, this is so mot the place for this. whatever ur issues, it sounded like u need to tell it to someone specific u had in mind. Here, we’re just admiring the beauty and yes package too. No one here said u had to think he was hot. everyone’s free to like what they please.

  25. 25
    LuckyL Says:

    Sara, you’re so f*cking hilarious. You act like you’re the only black girl on here. And no one is over-thinking it that much, Jesus Christ. You people REALLY could f*ck up a wet dream-no pun intended.

Pages: [1] 2 3 4 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here