Top Stories

Fergie: Spike Night with The Blonds

Fergie: Spike Night with The Blonds

Fergie wows the crowd in a sparkly dress while touring with the Black Eyed Peas at the RBC Center in Raleigh, NC on Friday (February 19).

The 34-year-old songstress wore a custom-made creation by Phillipe and David Blond. The crystal, spike and chainmail dress was especially commissioned by the Ecco Domani Fashion Foundation design duo, who just showed their most recent
collection during New York Fashion Week.

Other pics include rocker Adam Lambert at The Blonds Fall 2010 fashion show during NY Fashion Week at the Altman Building last week. Custom-made claw by The Blonds!

10+ pictures inside of Adam Lambert clawing his way into The Blonds

Like Just Jared on Facebook
fergie the blonds adam lambert 00
fergie the blonds adam lambert 01
fergie the blonds adam lambert 02
fergie the blonds adam lambert 03
fergie the blonds adam lambert 04
fergie the blonds adam lambert 05
fergie the blonds adam lambert 06
fergie the blonds adam lambert 07
fergie the blonds adam lambert 08
fergie the blonds adam lambert 09

JJ Links Around The Web

Jesse Grant/Getty

33 Comments

# 1
Status quo @ 02/23/2010 at 6:39 pm

She looks good :0) Happy so say so!

# 2

I like Fergie, she’s never afraid of eccentric fashion!

# 3

COOL dress!

# 4

She looks weird lol

# 5

SHE IS TOO OLD TO BE DRESSING LIKE THAT

# 6

Phillipe Blond is gorgeous!

# 7

Love Phillipe and David.
Fergie has a hot body for her age, no need to hate.

Adam Lambert’s Blond Ambition:
http://www.youtube.com/watch?v=tBpeJhCWs9A

# 8
appreciate @ 02/23/2010 at 7:09 pm

The Blonds’ always make wacky as$ stuff, love it.

# 9
appreciate @ 02/23/2010 at 7:10 pm

- ignore that unnecessary apostrophe

Phillipe has better legs than me.

Twitter.com/phillipeblond
Twitter.com/adamlambert
Twitter.com/fergieofficial

Adam Lambert is a rocker? Since when?

i love phillipe. i love fergie. i remember on finale night where she came up behind adam and wrapped her arms around his neck to tell him “i just love you” and now they’re friends lol. she is so lovely.

@sillyme: “Rocker = A singer, or musician, a fan of rock ‘n’ roll”

http://www.youtube.com/watch?v=CTJIwOHuw3E

I actually love fergie. Her hair looks a bit out of control in that shot though.

These Adam/Blonds NYFW shots are pretty old now JJ lol.
But I have some to add
Demi & Adam: http://i46.tinypic.com/4lsv3t.jpg

I like Fergie. Love the Blonds and all their weird shiiii-.

Loved all the tweet updates from the night, most filtered down to Lambert seeing as Fegie was not present that night.

Phillipe Blond:
RT i had the best FASHION WEEK EVER!!!! adam rocks my WORLD! he is MAGIC! <3

RT @mena13suvari Great seeing @adamlambert & friends @Gstar

RT @Fashionista_com Adam Lambert is here — people went nuts #nyfw

RT cutblog And we’ve got an Adam Lambert (at G-Star, where else?).

RT So glad I took my lazy bodonk to The Blonds fashion show. Met Miss J & Adam Lambert. Both so sweet! Pics to come!

RT Gstar front row: Liv Tyler, Shannon Dougherty, Kelly O, Estelle, Adam Lambert

RT Jungle Fever at The Blonds tonight! Adam Lambert was tame compared to the rest of the crowd!

RT Adam lambert just showed up!! Ahh!!! =D this is gonna be one fine night, and show!

RT GFashion according to gstarraw adam lambert is here! where? where??

RT Adam lambert at g star is swoonworthy!!

RT @peaches_g Omg GLAMBERT is here. He’s so fierce! Werq!! nyfw

RT @HeatherPark Just left The Blonds backstage, where Adam Lambert unintentionally caused quite the paparazzi frenzy. #nyfw

RT The Blonds rocked it last night!

RT Adam Lambert just arrived at The Blonds. Going to be madness!

RT Adam Lambert is adorable!

RT Adam Lambert displaying executive realness at the blonds NYFW

RT Interviewed Adam Lambert at The Blondes show for ChTV NYFW ! I can die happy now!! He rocks!!

RT Already drunk on Ecco Domani wine in the front row of the Blond’s show with Adam Lambert, Pat Fields & Amanda Lapore nyfw

RT StyleWatchMag Adam Lambert at The Blondes fashion show — will they design costumes for him next? (they already have)

RT White loubitin spikes…landau furs..lambert in the front row..you know it’s hot!

RT @dkny Angela Lindvall, Dan abrams, Russel Simmons, Noah Mills, Julia Stiles, Mira Sorvino, Maggie rizer, Adam lambert all at Mr. Chow

RT @Rlbishop Adam Lambert just walked in looking uber goth chic as usual nyfw

RT @NickyFeliciano I met Adam Lambert tonight ahhh I wish I wasn’t so spazzy..totally forgot to take a picture!

RT @NylonMag @adamlambert is here! yay! dying to know what he uses in his hair. Adam, tell us! #nyfw [his hair looks like baby hair from up close, huge compliment, it is very soft yet at the same time thick and shiny]

RT Interestingly, @adamlambert is quite tall! Normally when you see celebs in the flesh, they’re always shorter than expected.

all 3 are fierce in their own way.

lol please @ 02/23/2010 at 8:35 pm

@jake: Oh really? How old exactly is TOO OLD? It’s not like she is a grandma in a leotard! She is a performer with a fit, healthy body in her 30s, ugh.

@ColB: yea well katy’s bod is bangin, you cant just compare ppl to ppl. their dresses differ anyway

CanadaGirl @ 02/23/2010 at 8:49 pm

@FC35V: WTF is up with your post? Bizarre.

organized pretty @ 02/23/2010 at 8:54 pm

@FC35V: wowww, those were fun to read, thanks for posting. i’ve always wanted to try that filter thing lol. were they h-tagged?

@cool: They ALL have better legs than me. Ha.

@FC35V: Damn so the tool actually works huh? I still haven’t worked it out. Did you use TweetDeck or something else?

freaky fashion. not as freaky as the collection though.

Adam and Fashion: Perfect Match!

their outfits are perfect for them….good good good
well guys i wanna share with you this video
http://www.youtube.com/watch?v=XR28I845yJM
it will not be disappointing you..swear!!

Catherine @ 02/24/2010 at 2:05 am

@jake: @jake, hey jake, it doesnt dress at THIS age what age was she SUPPOSED to be dressing at, huh?????

So The Blonds designed all those Spiked dresses everyone’s wearing?

I like them gotta admit, you know they’ll come in handy for defending yourself lol.

@FC35V: the filter tool never works on firefox for me

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here