Top Stories

Jaden Smith: Six Pack Abs Show-off!

Jaden Smith: Six Pack Abs Show-off!

Jaden Smith lifts up his shirt to reveal a six pack on Wednesday (June 16) in Beijing, China.

The 11-year-old actor – and son of Will and Jada Pinkett Smith – was joined by his Karate Kid co-star, Jackie Chan, at the Beijing premiere of the film. Jaden‘s stylish sister, Willow, came along for the celebration.

The Karate Kid had a successful opening weekend, taking in $56 million and besting The A-Team by nearly $30 million at the box office. Hiiiiiii-ya!

Like Just Jared on Facebook
jaden smith six pack china 01
jaden smith six pack china 02
jaden smith six pack china 03

JJ Links Around The Web

Wenn
  • Madonna's 8-year-old son David Banda shows off his amazing dance moves- US Weekly
  • August Alsina has woken up from his three-day coma - TMZ
  • Justin Bieber has the new iPhone 6- Gossip Cop
  • Listen to Pia Mia's new song "Fill Me In"- Just Jared Jr
  • Sam Elliott and Garret Dillahunt has signed on for the last season of Justified- Entertainment Weekly
  • Michael Jackson and Freddie Mercury did a duet together- Huffington Post
  • Watch a new trailer for A Most Violent Year- Lainey Gossip
  • David Ayer could be the director for Suicide Squad?- The Hollywood Reporter
  • Mayra Suarez shows off her amazing bikini body - Hollywood Tuna

118 Comments

# 1

I’m sorry, but he looks like he’s got an alien inside his stomach. Doesn’t look like six pack to me. Must be trying out of Aliens #10.

# 2

Is he trying out for Jersey Shore?

# 3
Iffy Miffy @ 06/16/2010 at 2:09 pm

Yes, why show off someone’s knowledge and intelligence when you can show off his six pack … sort of …

# 4

haha reminds me of the situation , mini situation

# 5

He’s an 11 year old child. That is inappropriate.

# 6
I n F a m o u s l y C o o l... @ 06/16/2010 at 2:27 pm

Yo, The Karate Kid was actually a really good little movie. Way better than any Karate Kid before it. I’m still in complete shock how good this movie was. And Jaden was only a little annoying during it. I cant bring myself to liking this kid. LMAO

# 7

OMG, this is freaky! Take care of you child, Will, and let him be a KID!

# 8

Um….disturbing.

Heavy weight lifting like it takes to get a six pack like that before your bones have finished growing will stunt your growth.

@noone: It does not necessarily take heavy weight training to get abs like that. My 7 year old pretty much has a six pack from training in gymnastics 3 hours a week and dance 2 hours a week. Some kids gain muscle quickly and easily.

What a little douche. Another horrid case of nepotism.

LOVE THE CORNROWS!!!
Check out NaturallyCulry.com for Cornrows pictures! They have tons of curly hair styles photos and information. Way to go little Smith! That family is taking over.
http://www.naturallycurly.com/curly-hairstyles-pictures/index/Cornrows.html

Now that’s a bit much!

Good to see ACTIVE children these days! I look forward to see The Karate Kid and Toy Story 3.

He annoys me and I don’t know why.

the situation in the making lol

What if this was an 11-year-old girl showing sth…equivalent? Would that be OK? Then, why is this?

@Shawna And that is why gymnasts are abnormally small. They over train way too early for their body’s.

i like this kid :)

He’s 11-a bit creepy.

Someone call DSS and report Will & Jada. No 11 yr-old should look like that!

I would like to punch all the people that saw this stupid movie in the face personaly!

if it were the beiber kid, i bet no1 would have a problem with it. society fails to amaze me each and every day…….

WTF?!?! This KID is ONLY 11 years old?? What is going on in his world? I feel sick :( This is such shame for Will Smith

Hating on an 11 year old kid? Pathetic doesn’t even begin to cover you guys.
I think he’s an adorable kid with a lot of potential–just look at who his dad is! I hope he goes far, wish him the best :)

i cant stand this kid, hes do damn annoying and a total show-off just cus his dad WAS huge. He thinks he’s the sh¡t.

its more than a bit creepy – hes a young child – displaying him like this is exploitative and his parents are either very niave or plain stupid. Is there no limits on what people will do for fame and celeb??? jaden should be out playing on his bike and building tree houses and hanging out, not having his body paraded in front of the world as a mini – jackie Chan. This reminds me of all those USA child beauty contests – the questions to ask are….who is all this for?…and who benefits?…and it is not Jadens development as a child that is the beneficiery here. We sink deeper n deeper into the mire of celeb culture and when we bring our children with us, we have lost all perspective and value. Anyway, thats my opinion and it may not be shared by many people!!!!!

I think this kid will be burnt out by the time he is 18, if not before.

Hey, he’s 12, isn’t he? Anyway, whoa! That kinda scares me.

karamel honey @ 06/17/2010 at 11:05 pm

I am so disappointed in the comments that some of you are making about this 11 year old kid. With obesity being a problem in children today, I am glad to see an active child. Stop hating on the seed of will and jada. The power couple has a power kid. Maybe you all are just used to little punks like Zac efron and the jonas brothers and can’t deal with the fact that there is a talented African American kid! Hates shut the hell up and let the kid enjoy his time in the spotlight!

Jasmine;) @ 06/18/2010 at 1:13 am

I think the kid is cute!!!! The shirt thing was a little much. But awsome six pack!!!<3

That is horrible he’s 11 since when was it okay to publish pics like that of children, is it okay because he’s boy? Miley Cyrus is almost 18 and gets slammed for beging provacative yet 11 year old boys can strut their stuff on stage like that, does anyone else see the hypocracy?

He is fine as HECK! YOU ARE CRAZY IF U DO NOT LIKE HIM!! HE NEED TO FIND ME!!

SHUT UP U WON’T PUNCH NOBODY IN THE FACE!!!! I WILL PUNCH U IN THE FACE JUST FOR TALKIN BOUT MY MAN JADEN SMITH!!!!!!!!!!!!!! NOW WAT!! PUNCH DIS IN THE FACE!!!!!!

Look jaden is hot,,loled up that ya’ll think that ya’ll are better,Maybe girls that wnated to see that they could.And he has more abs than you!
luv ya jaden

WTF H8ers @ 06/25/2010 at 2:29 am

Shut up stop hatin on him just cuz u @ da computer wit a bag of cheetos im glad he is fit wtf he is just 11 u expect him 2 look like terry crews how about u hit the gym and go 2 skool cuz he is only 11 dumb azz!!!!!!!!!!!!

Luv ya Jaden :)!!!!! mawh!

WTF H8ers @ 06/25/2010 at 2:35 am

@efon go away & stop h8in

I TOTALLY LOVE U JADEN!!!! mawh :)

wat ever all yall haterz to me cause yall know dat he look good and who ever didnt say nothin thanks cause he just look good peorid point BLANK

JadenSmithSucks @ 06/25/2010 at 10:16 am

This kid is so annoying, he’s interviews are disturbing. I don’t like him, he’s showed lack of interest of the Chinese culture when asked questions about filming there. The way the Smiths let those ugly kids dress I wouldn’t be surprised if both the parents are on crack.

LOOK!!!!BRITTANY ***** HE AINT YOUR MAN HE IS MINE IF YOU GOT A PROBLEM CALL 307-445-2345 AND I ACN MEET YOU IN THE STREET OF HIGH POINTNC LAWDALE

JadenSmithSucks @ 06/26/2010 at 2:42 pm

Shut up all you hoodrats, that kid is ugly.. Justin Bieber is wayyyy hawtter!!

Boys show their stomachs all the time, is this really a big deal? He has his shirt off in the movie anyway…

OMG! u guys r just hating on Jaden.u guys know that if u were jaden’s age u would want a 6 pack 2.why? cuz us girls would b all over u. Jaden is hot and u guys r just jelous. ohhhh and his dad still is huge.

@Liz:

He only has a six pack because of the movie

jaden do not worry wat people say they are jelous of u and i think u are so cute u are not annoying u 1 years old will and jada keep the good work and jaden u have fun and enjoy your life and let the hatershate on u wat ever and tell them haters to get a life nice abs for an 11 year old and jada i love your movie hawthorne great and i am only 12 years old peace

omg i love jaden smith im only 12 but that movie was amazing and he was a good actor

XXloveeejadensmithXX @ 07/01/2010 at 11:52 am

AAA 11 years old so Cuitte And Hot!!!LOVE HIM SO HOTT

Jaden baby your body is sexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxy man i love you

Jaden baby your body is sexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxy man i love you

Jaden baby your body is sexxxxxxxxxy and you I love you your my husben

melanie rodriguez @ 07/08/2010 at 2:00 pm

my name is melanie and i love u im obssesed with you i hope u write me on aiim mii aim is melocutex3 by baby

elizabeth @ 07/08/2010 at 9:47 pm

f&%$ off! he didnt do anything to you. if u cant say something nice dont say anything at all……if u dont think thats a six pack then ur blind

all you ******* that don’t like my husband jaden smith need to lick azz just because he is 11 years old and is well fitted doesn’t mean **** cuz if it was a white boy yall would not say **** and jaden baby you reading diz i love you you can come over cuz i have things that i need to do to u and i am 11 too and sexy and you might say she just saying that but im forreal love you and jada and will smith you keep raising yo son right i think your doing a great job yall are cool

Jaden 1 fan @ 07/13/2010 at 12:18 pm

All yuh haterz need 2 stop hatin just becuz u not dat strong or cute dont mean yuh just make up filthy lies bout him so do sumthin wit ur life and back off if u really dnt care y u lukin diz up u must really care if yuh feel dat u need 2 go on da website and just becuz yuh ugly dnt mean yuh hate on hiz swagg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BieberLover @ 07/14/2010 at 8:38 am

I think this is hottt…and peopleare saying how Will Smith should be ashamed…wtf…his kid did it for the movie. Wouldn’t it be better than him having to put on weight for the movie? and it’s not actually that much, cause he was so skinny to begin with. And people go on about exploiting these children,..some are but some aren’t. If we didn’t have them then there wouldn’t be any kids in any movies or nothing. So if Jaden is happy with doing this everyone should just leave this little talented kid alone…plus the movies was FANTASTIC..

i think hes look sexy

HES SO CUTIE I SHOULD DATE HIM UUUGH YEAH WHOEVER DOESINT LIKE IT THATS YOUR PROB HES A HOTTY

I LOVE HIM HES A HOTTIE IM HAPPY FOR HIM WHOEVER DOESNT LIKE IT SUCKS FOR U AND STOP TALKIN SH** YALLS JUST MAD YALL CANT BE HIM SO GET A LIFE!

LOVE U JADEN

i think hes hot luv ya

The kid has the same level of talent as his mom, would be home doing homework and playing with games if it werent for his talented dad. Will Smith needs to go back to work and make good movies like I am legend and Ali again.

omg love the movie love his abbs

my friend jaden smiths cousin one day i will meet him hes so cute

I LOVE JADEN SMITH!!!!!!!!!!
Ich liebe Jaden Smith

i think jaden is cute and i have a crush on him and nice movie and his abs looks like six pack to me so kiss my ass you other people

Yall need to shut up and stop talking bout will and jada. Their not doing any thing wrong. I bet if all u people staying behind ur computer talking bout people try doing Karate I bet yall would lose a couple pounds and get a 6 pack. yall so stupid!

Yall need 2 stop hatin on dat yung talntd gud lookin black brotha…..yall so stupid if he didnt wnt 2 do it he wuldnt im proud of him and i pray he keeps up da gud wrk i thnk u r a hottie lamatie jaden & dat 6 pak iz…….HOOOOOOOOOT!!!!!!!!!!!call mii!!!!!!!o & anotha thng jaden iz mne so f*** off!!!!

jhsdkfhdklghalkdg @ 09/01/2010 at 12:05 am

i thinks it really bomb that he has a 6 pack . DAYUMM boy put dat anay tho . dont need ppl see in dat **** . Too much Sexiness for them to handle hunn .

hey jaden ! do u masturbate .??? kinda curious in here !

hey jaden ! do you masturbate ??? kinda curious in here !

yah , i masturbate sometimes . coz its fun ! laughs , do you know whats the size of mine ?? it is 4.5 inches . kinda small , but if i grow older , i will overcome my dad’s which is 7.8 inches . do u want to see my ***** ? i’ll send you a picture !

Thank you for this article. Thats all I can say. You most definitely have made this blog into something speciel. You clearly know what you are doing, youve covered so many corners.thanks

I love that body. I want that

UR REALLY HOT WHATS UR NUMBER

HEY IM THE NEW GIRL WILLOW SHEY SMITH THAT MY REAL NAME AND GIRL YOU ROCK FOR SAYING THAT ABBY WRITE BACK

jaden smith is so cute and hot for 12 that **** is cute!!!!!!!!!!!!!!

jaden smith is so cute for 12 years old that **** is so cute

HE is one of the cutest celebs. in the world!!! Everything about him is cute. His abs is normal to boys his age though. But that is ight.

Why are yall arguing over him? I don’t want to hurt yalls feelings but he is my man and if you get near him I will find out sooner or laterand I will handle it. DUCES!!!

OMG he did this the day after my birthday!! i turned 11 that day! omg jaden you so hot i wish i could meet you!!! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

I love him he is sooooooo cute and adorable and some of you are mean

hi,jaden i love u i watch the karate kid again and again i love u and always will but i love justin biber to i always listen to use to on my world from nev er say never omg i i got to meet use to id die not really but id faint and who ever dosent like u are friken weirdos becuse ur the best in the world and your realy sexy and i love this photo of ur 6 pack omg i feel faint

@Rocky:

you have no heart and hi is so hot and sexy and i love him so much
i wot to marry him

DAMN!!!!! JADEN SMITH U R ***** HOT!!!!!! LOVE DA ABS LOL

that is genetic, people. hes a skinny kid, and gains muscle easier than other kids. this is not that rare with african americans. stop going crazy. he isnt body building. plus, it is easier to see muscle with darker skin.

That is sexy he has more than justin bieber and justin bieber is 17 and jaden smith is 12 wow!!!! thats just a shame

i love u jaden u are such a good person and u are every thing to me i no if u was to see me u would like me my number is1347-933-4315

I LOVE U SO MUCH

he looks very cute hala

i love me some jaden smith thats why my last name is smith don’t hate appreciate lol xoxoxo

i love me some jaden smith thats why my last name is smith don’t hate appreciate lol xoxoxo

he is the sexest boy in the world.he is my man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!me and my friends lovvvvvvvvvvve him!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

I LOVE U JADEN SMITH

youll need to stop hating on jaden smith beause i bet youll want say it to his face!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

personally all of you haters can go to hell! jaden is a cute little boy and if he wnts to show his abs he can. and will and jada you guuys are great parents. forget these haters on here jaden. you do you!!!!!!1-4-3 keep up the good work! luv u.

he is fineee as h***

wow! how many packs is that let me stop lol yall crzy

wow jaden get off to young!!!!!!!!! lol girls watch ur back

@gen:
you really think ya should try?ask ya self again………………wats ya answer……………………………………………………………………………………………

i think his abs are so hot and so is he i loved karate kid 3

you are my man

correa .L. anderson @ 05/31/2011 at 9:35 pm

DAAAAAAAAAAANNNNNG!!!!!!!!!!!!! that boy fine as i dont know what:) I LUV U Jaden Smith:) call me, txt me, do whatever but get in contact with me kay love you boy and will smith shouldnt be ashamed hes too cute but thats just your opinion.<3 :) LUV YA!!:)

alexa stephens @ 06/05/2011 at 1:11 pm

jaden is so frikn fine … me and him r perfect for eachother and he knows it . <3<3<3

lil chuckee @ 06/22/2011 at 2:10 pm

hit me up on twitter

thats one real nigga ya herd me

he is so cute like i am going to b a model a tv commercial person we are goung to be rich i am going to ask hm out hahah lol love you jaden al ways and forever miss you kisses

His acting like an adult!

Wow, nice six pack!!!!!!!!! My abes kinda looks like that but his r better!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! but im under weight tho!

its hardly a bad thing, the only reason hes got a six-pack is because he had to train so hard to do the stunts for The Karate Kid. Stop fussing people! hes already got parents. Looks pretty good tho!

imajin faith henderson @ 09/25/2011 at 4:41 pm

i think jaden looks ok

Comment and Share!








You have of 5,000 characters left.

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here