Top Stories

Jersey Shore: Twilight Spoof!

Jersey Shore: Twilight Spoof!

OMG. DYING!!!

The cast of The Jersey Shore reenacted scenes from Twilight during last night’s TV special, Jimmy Kimmel Live’s Twilight Saga: Total Eclipse of the Heart.

The result? Hilarity!!! From Edward’s sparkling abs to Jacob’s car crash… you must check it out below!

Characters: The Situation plays Robert Pattinson/Edward, Snooki plays Kristen Stewart/Bella and Pauly D plays Taylor Lautner/Jacob. Bravo!


Jersey Shore: Twilight Spoof!
Like Just Jared on Facebook
Credit: Mitch Haddad; Photos: ABC
Posted to: Jersey Shore, Jimmy Kimmel, Pauly D, Snooki, The Situation, Twilight

JJ Links Around The Web

Wenn
  • Teresa Giudice has been dropped by her crisis manager- US Weekly
  • Tori Spelling has been quarantined at a hospital for multiple illnesses- TMZ
  • Watch a battle round by DaNica Shirey and Toia Jones- on The Voice - Gossip Cop
  • Jonathan Bennett and pro partner Allison Holker show off their dance skills during a jazz number on Dancing with the Stars- Just Jared Jr
  • Fraggle Rock actor Gerard Parker has died at the age of 90- Entertainment Weekly
  • Who has been cast in Saturday Night Live?- Huffington Post
  • Read a recap of the latest episode of The Affair- Lainey Gossip
  • The release date for The Conjuring 2 has been pushed back- The Hollywood Reporter
  • Natalie Gal shows off her toned tummy at a pumpkin patch- Hollywood Tuna

29 Responses to “Jersey Shore: Twilight Spoof!”

Pages: [1] 2 » Show All

  1. 1
    Kaz Says:

    Were robert and kristen?

  2. 2
    Liz Says:

    if that’s their idea of funny or something they sould keep tryin’…the’re pathetic!!

  3. 3
    Slig Says:

    Hahahaha who’s him like normal i dont care a bout him

  4. 4
    fouzia Says:

    Bravo that so good!!!!

  5. 5
    MAC Says:

    bunch of retarded peeps.

  6. 6
    Exa Says:

    People who hate this are blinded by the fact that the movies are EXACTLY like this, only with different people.
    Love it!

  7. 7
    LEONARDO DICAPRIO FAN Says:

    This was actually really good.

  8. 8
    Anonymous Says:

    Um..have you even watched the movies??

  9. 9
    Exa Says:

    Uhm yes, The overexaggeration of everything. A ” drewling” Bella everytime she sees Edward, and I could go on and on and on.
    Does it hurt when someone spoofs your precious twilight?

  10. 10
    Aani Says:

    that was funny lool

  11. 11
    YEAH Says:

    This has better acting than Twilight, yeah I prefer this.

    Can’t wait for that franchise to be over….

  12. 12
    Pritt Says:

    I agree with you, YEAH!

  13. 13
    Liz Says:

    haters to the left!! twilight will still be here some time!!;)

  14. 14
    georgina Says:

    I love Twilight, but the spoof was really funny.

  15. 15
    Mia Wallace Says:

    LMFAO x,,,,D

  16. 16
    Mia Wallace Says:

    I rather go to see this version instead of the true Twilight saga

  17. 17
    Start Says:

    Omg, in my country there is a thread about twilight, which has got way to many post for the 10 people who post there frequently. And they’re basicly crying because of this.
    LMFAO, this is how ‘normal’ fans became obsessed and start taking this whole series waaay too serious. They are already identifying themselves with a team and pointing out the positives and negatives about the teams. It’s just royal sadness, because IT”S A MOVIE FCOL!

  18. 18
    ellie Says:

    HAHAHHA.

    also, they’re not that bad at acting? lol they surprised me

  19. 19
    it's me Says:

    really good. loved it =)

  20. 20
    Aish Says:

    For all the Twilight haters, why do u take the time to comment if u hate the movies so much?

  21. 21
    emmaa Says:

    Lmao

  22. 22
    Coco Says:

    @Aish:

    Because this is not about the movies, but a spoof about a movie. Why do people who love it ctrl-V the same comment every time? It’s getting old.

    I like the spoof. Pickle-cake lol!

  23. 23
    Emma B. Says:

    I gotta say, it’s the funniest Twilight spoof I’ve ever seen!

  24. 24
    Ms.ToasterStrudel Says:

    lol..” voullltoorrriii !!!” “whoooaa ooohh”!!!! hahaha..i luv jersey shore!!

  25. 25
    sarah Says:

    heyy lol i love the spoof n hell yea Jersey Shore n all u ppl who is hating on twilight ya is some ratchet ******* hit me up if u agree n if u dnt no wat ratchet means then look it up

Pages: [1] 2 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here