Top Stories

Lee Pace: Robert Pattinson's 'Breaking Dawn' BFF?

Lee Pace: Robert Pattinson's 'Breaking Dawn' BFF?

Pushing Daisies alum Lee Pace may be the next actor to join the cast of Breaking Dawn!

The 31-year-old actor is “the top person to play Garrett” in the film, a source tells E! News.

Garrett is one of Edward Cullen’s friends – he’s a down-to-earth, rugged and nomadic vampire who has long sandy hair that he ties back in a ponytail.

DO YOU THINK Lee is a good choice to play Garrett – YAY or NAY?

Like Just Jared on Facebook

JJ Links Around The Web

ABC

60 Responses to “Lee Pace: Robert Pattinson's 'Breaking Dawn' BFF?”

Pages: [1] 2 3 » Show All

  1. 1
    gi Says:

    YEEES!! I LOVED HIM IN PUSHING DAISIES :D

  2. 2
    jenMS Says:

    I LOVE Lee Pace!
    RIP Pushing Daisies

  3. 3
    Anug6469 Says:

    Oh please let it come true. LOVE LEE!!!

  4. 4
    Lucy Says:

    NAYYYYYYYYYYYY!
    God, he’s a great actor, he must stay away from that s*it.

  5. 5
    Crittle Says:

    Lee Pace is amazing sooo…. he should stay away from it

  6. 6
    Amy Says:

    Lee is too good for this. i am dissapoint. :[

  7. 7
    Lizz Says:

    OMG I love Lee Pace!!!!!! He’s such a great actor!!!! Nooo I hope he doesn’t ruin himself with the twilight stuff though!!!

  8. 8
    Alaia Says:

    Add him to the list of actors in this film that are too good for this crap.

  9. 9
    Vonda Says:

    Lee Pace is far too good for this just as he was for pushing daisies. What is he doing? Excellent in Soldier’s Girl and the Fall. The latter is a masterpiece.

  10. 10
    Not Impressed by AJ Says:

    Lee wasn’t too good for PD, he was perfect for the show!

  11. 11
    Liv Says:

    sucks for about 99.9% of the cast if he does end up in BD. he will act circles around them. He’s too good for the crap hes been doing lately. first Marmaduke now this piece of dog crap. RIP Pushing Daisies

  12. 12
    Erin Says:

    Not a fan of this guy. In other news, I just read that Joseph Gordon-Levitt and Kristen Stewart auditioned for a movie. No idea if this will happen, so take with a grain of salt. Seems like a good combo to me. Both are young, attractive actors, who may have some chemistry.

  13. 13
    L Says:

    Ugh, Lee is too good for Twilight!

  14. 14
    boo Says:

    NOOOOOOOO please LEE, stay the hell away from this crappy movie!!!!! you’re a very talented actor,

    DECLINE, DECLINE

    NO NO NO NO NOOOOO

  15. 15
    Jessie Says:

    No offense to Twilight fans, but Lee Pace was wwwwaaaaaayyyyyyy too good in Wonderfalls and Pushing Daisies.

  16. 16
    Love Says:

    say it isn’t so! he is one of the most underrated talented actors in Hollywood, he was brilliant in The falls, miss pettigrew, Pushing daisies and even in Possession, so what on earth would he be doing in BD???? I hate twilight series, yeah I admit it, I hate it..but I’m a huge fan of Lee, so please don’t make me watch BD just to see him in it !! Say no Lee!! SAY NOOO

  17. 17
    grenade Says:

    yikes this is frightening i so hope it is not true, lee pace is way too amazing and talented for this stuff

  18. 18
    Reese Says:

    One word…YES! The best part is Lee will get way more exposure from BD.

  19. 19
    Jen Says:

    who qives a **** if hes a qud actor , this will make him more famous ! dahh . no one will care anyway . its all bout Rbert :DDDD , kristen :DDDD, & taylor:)

  20. 20
    ABC Says:

    NO. Please don’t ruin your resume with a Twilight movie on it.
    But then again Marmaduke doesn’t really help. Hope he does more films like The Fall.

  21. 21
    Not Impressed by AJ Says:

    @Jen:

    I always care more about lee than Rpatz, Lee acts better.

  22. 22
    JJ Says:

    I love Lee !! Even though he is too good to be in BD , it will be nice to see him in it … !! so YAY !!!

  23. 23
    jl Says:

    YAY YAY YAY
    He may be too good for twilight, but hopefully it will get him more recognised and people can appreciate his awesomeness.

  24. 24
    gosh Says:

    OMG! you gotta be kidding me! Ofcourse Robert will better than him at Breaking dawn. We know Lee is good.

    But we need Robert!!

  25. 25
    w11 Says:

    Lee Pace is better than this. C’mon Lee, first Marmaduke and now this? No.

Pages: [1] 2 3 » Show All

A Member of Townsquare Entertainment News | Advertise here